تبلیغات در شهر زیبا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در شهر زیبا کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در جامعه اطلاعاتی امروز با توجه به نیازهای مردم تبلیغات محیطی ابزاری برای مدیران شهری است تا با توجه به تاثیرگذاری آن برای شهروندانی که بیشترین ساعات روز را در محیط شهری می‌گذارند، بتوانند علاوه بر درآمد برای شهر، ظرفیتی برای زیباسازی محیط فراهم کنند.

در جامعه اطلاعاتی امروز با توجه به نیازهای مردم تبلیغات محیطی ابزاری برای مدیران شهری است تا با توجه به تاثیرگذاری آن برای شهروندانی که بیشترین ساعات روز را در محیط شهری می‌گذارند، بتوانند علاوه بر درآمد برای شهر، ظرفیتی برای زیباسازی محیط فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تبلیغات محیطی ابزار قدرتمندی در دست مدیران شهری است زیرا با درآمد آن می‌توان بسیاری از پروژه‌های شهری و هزینه‌های مربوط به شهر را پوشش داد به همین دلیل در شهرهای بزرگ جهان، فضاهای تبلیغاتی متنوعی برای درآمدزایی طراحی و ایجاد شده است.

با درنظرگرفتن نیازهای مردم در جامعه اطلاعاتی امروز، توسعه کاربردی رسانه‌های تبلیغات محیطی می‌بایستی با توجه به اخلاقیات، فرهنگ و ارزش‌های اصیل جامعه ایرانی عجین شود تا با استفاده از فن‌آوری روز و دانش و خرد انسانی پاسخگوی بسیاری از درخواست‌های آگهی دهندگان و حتی آگهی بینندگان در سطح شهر باشد.

بوجود آوردن سیستم‌های ترکیبی تبلیغاتی شامل اطلاعات آگهی، تابلوی نمایشی به علاوه پیکره کاربردی، استفاده از رسانه تبلیغات محیطی به عنوان یک عنصر زیباساز و هویت بخش در محیط شهری، ارتقای سطح کیفی اطلاعات و تبلیغات محیطی و نزدیک کردن به معیارهای جهان و هماهنگی با معماری و عناصر مبلمان شهری اصیل و باارزش از ضرورت‌های ساماندهی تبلیغات محیطی هستند.

همچنین ارتقای ساختار شهری از نظر کیفیت اطلاع‌رسانی، زیبایی محیط و دوام کاربرد تابلو و ساختار آن، بگونه‏‌ای که در مقابل خرابکاری‌های عمومی مقاوم باشد در کنار دوام اجرای پیکره در طول زمان و رعایت استانداردهای زیست محیطی ISO و دیگر استانداردهای معتبر جهانی نیز فاکتورهای دیگری است که باید در تبلیغات محیطی به آن توجه داشت.

بطور کلی تبلیغات محیطی در سطح شهر به وسیله تابلوهای بزرگ که بیلبورد نام دارد و تابلوهای با ابعاد متفاوت دیواری ، پایه‌دار و .

.

.

نمایش داده می‌شود، ولی شیوه‌های دیگری از نمایش آگهی وجود دارد که در اندازه‌ های کوچک و در معابر و گردشگاه‌های شهری،‌ بصورت ترکیب با اجزای مختلف مبلمان شهری ارائه می‌شود.

تبلیغات محیطی می‌تواند جنبه‌‏های مختلفی داشته باشد.

این موضوع از نظر سیمای شهر، مخاطبین و شهروندان، تبلیغ و شیوه‏‌های طراحی و نمایش آن قابل بررسی است.

شیوه نمایش تبلیغ با توجه به انتخاب نوع ابزار ارتباطی می‌تواند تاثیرات متفاوتی داشته باشد زیرا نوع نمایش و طراحی ابزار رسانه برای انتقال مفهوم پیام در ذهن مخاطب، بسیار موثر و ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map