تبلیغات محیطی شاهین شهر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات محیطی شاهین شهر کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فروش رول آپ 200*85 | استند رول آپ 200 در 85 | رول آپ فروش آنلاین رول آپ 200در 85 با بهترین کیفیت فروش سازه رول آپ سایز 200*85 در مدلهای متنوع: * رول آپ 2.

.

.

لایت باکس گردان | با ضمانت | تابلوسازی برند تابلو این تابلو لایت باکس بصورت چرخشی و گردان دوطرفه بوده و از سیستم هوشمند کنترل فشار برای موتور بهره مند است .

.

.

.

پروموشن سمپلینگ و پروموشن و مرچند دایزینگ تاثیر شایانی در پیش برد فروش دارد و مفتخریم که با 6 سال سابقه توانسته ایم در 34 شهر با پرسنل بومی خدمات فوق را ا.

.

.

تابلو پلاستیک | با ضمانت | تابلوسازی برند تابلو ساخت و نصب انواع : تابلو پلاستیک لبه هندی و لبه کنشکاف - نئون پلاستیک با کیفیت و ارزان قیمت و انواع تابل.

.

.

هتل ها همواره به ظروفی نیاز دارند که بتوانند برند خود را بر روی آن چاپ نمایند .

چاپ برند هتل بر روی ظروف نوعی یکپارچکی و اعتبار به آن مجموعه می بخشد .

چاپ ظر.

.

.

تولید استند تبلیغاتی در کرج همانطور که اطلاع دارید استند تبلیغاتی از بهترین کارهای تبلیغاتی محسوب می شود که برای جلب مشتریان بیشتر و معرفی محصول به دیگران م.

.

.

ناربن گرافیک، ارائه کننده خدمات طراحی، چاپ استندهای نمایشگاهی پایه استند ایکس سایز 90*200 استند ایکس فلزی متغیر 200*90 استند ایکس پلی کربنات 200*90 .

.

.

مجموعه طراحی، چاپ و تبلیغات دنیای نو کلیه لوح تقدیر های تولید شده را می تواند همراه با جعبه های خاص ارائه دهد و یا به صورت پایه دار تولید نماید.

جعبه های لوح.

.

.

ایمن ترافیک کالا به مناسبت ایام دهه فجر انواع المان با موضوع دهه فجر و انقلاب اسلامی را طراح های مختلف عرضه می نماید.

با کارشناسان ما تماس بگیرید و محصول م.

.

.

افزایش مراجعه کننده و زنگ خور یا ارباب رجوع به طور مستقیم برای شما بدون هیچ واسطه ی تبلیغاتی در اصل ما مشتریان شما را به شما می فروشیم ! و به طور تضمینی ت.

.

.

استند از جمله ابزارهای تبلیغاتی محسوب می شود که دارای جنس آلمینیومی است ، همانطور که گفته شد باعث نمایش تبلیغات شما می شود .

اصولا استند ها از انواع مختلفی .

.

.

فروش تجهیزات و المان های شهری توسط ایمن ترافیک کالا صورت می پذیرد و این محصولات از نظر کیفیت در بالاترین سطح قرار دارد.

مشتریان ایمن ترافیک کالا می توانند در .

.

.

کارت ویزیت دیجیتال و افست در انواع لمینیت، سلفن ، کتان و pvc با قالب های متنوع و چاپ فوری چاپ شبانه روزی بلوط ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایرا.

.

.

تبلیغات صنعتی به صورت کاملا حرفه ای و پر بازده برای سایر صنایع و باقیتی مناسب و 100 درصد تضمینی به صورتی که ما اول تبلیغات خودمان را در زمینه ی کسب و کار شما.

.

.

تابلو لاسوگاسی | با ضمانت | تابلوسازی برند تابلو ساخت و نصب انواع : تابلو لاسوگاسی ( لتر لایت ) با لامپ ادیسونی و پلاستیکی با لبه استیل و آهن با رنگ کو.

.

.

چاپ پلات ، چاپ پلات لمینت در کرج: از کاربرهای چاپ پلات لمینت می توان به فریم های آلمینیومی که بر روی دیوارها نصب می شوند اشاره کرد.

که روی آن ها چاپ پلات لم.

.

.

فروش یک عدد تلویزیون شهری ابعاد 21 متر مربع با مشخصات فنی : دات 16 2rgb هر کابین یک رسیور کارت جداگانه دارد به علت مهاجرت از ایران با قیمت استثنایی.

.

.

ساخت ونصب انواع : تابلو چلنیوم پیکسلی ، چلنیوم کریستالی ، چلنیوم پانچ با لبه ی طلایی و نقره ای ، مدلهای متنوع چلنیوم ساید با دستگاه حروفساز چلنیوم و برش .

.

.

جهت ساخت انواع تابلو تبلیغاتی – طراحی و اجرا سازه های نمایشگاهی و نمـای ساختمان از سراسر ایران طراحی 2 بعدی و 3 بعدی – مدل سازی ( فقط جهت ارسال فایل از تلگر.

.

.

فروش انواع المان های شهری پیش ساخته در سایت ایمن ترافیک کالا بصورت آنلاین می باشد.

ایمن ترافیک کالا این امکان را فراهم نموده تا مشتریان بتوانند قبل از خرید ب.

.

.

اخیراً وقتی به اماکنی نظیر بیمارستانها، هتل ها، سازمان های خصوصی و دولتی، مراکز آموزشی و .

.

.

سر می زنیم صفحه نمایش های دیجیتالی به چشم ما می خورند که در حال .

.

.

تبلیغات محیطی و مجازی برای کسب و کار شما به صورت 100 درصد تضمینی به صورتی که ما با استفاده از تجارب خود در زمینه ی تبلیغات و برندینگ می توانیم مشتری های شم.

.

.

یکی از انواع تابلو های تبلیغاتی که بسیار محبوبیت دارد تابلو فلکسی است ، تابلو فلکسی انواع مختلفی دارند که هم می توان با نور از آن استفاده کرد که از نور پروژک.

.

.

اجرای تبلیغات محیطی به صورت کاملا حرفه ای و بازده بالا به صورتی که ما کسب و کار شما را مانیتور میکنیم و محل های مناسب و اشخاص مناسب برای کسب و کار شما را پید.

.

.

چاپ آگهی تبلیغاتی- دادگاه - املاک ومستغلات - خودرو- مفقودی- استخدامی - خرید وفروش در شاهین شهر تلفن : 09121442355 - 09121442355 شرکت رایان پردیس شرق ( EPR ) با استفاده از تکنیک بک پروجکشن ( back projection ) و برچسب های نانو اکریلیک قادر است تا ویترین فروشگاه ها، مغازه ها و حتی فضاهای.

.

.

پخش تضمینی و خانه به خانه تراکت در شاهین شهر و شهرک های صنعتی اطراف همراه با تحویل فاکتور مهردار توسط شرکت معتبر لیست قیمت شش ماهه اول سال 1396 سایز A.

.

.

پخش تراکت تبلیغاتی در منازل باعالی ترین قیمت ، پخش در منازل ، در محل ، پخش در مرکز شهر ، فردوسی شاهین شهر ، ارسال پیامک تبلیغاتی به آقا ، ارسال به خانم ، ارس.

.

.

ساخت انواع تابلو روان تک رنگ و فول رنگ (تلویزیون شهری) نازلترین قیمت در بازار بالاترین کیفیت قطعات بازار تحویل در اسرع وقت نصب تضمینی پوستر به همراه تقدیم فاکتور مهردار در شاهین شهر قیمت نصب پوستر در شش ماه اول سال 1396 ( با استفاده از مخلوط چسب چوب و سیریش ) پوستر A4 و ک.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map