تبلیغات در فلات جمهوری کنگو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در فلات جمهوری کنگو کسب و کار خود را توسعه دهید در تبلیغات و برندینگ و بازاریابی تمام شرکت ها می کوشند تا خود را بهتر و بیشتر در معرض چشم مشتران قرار دهند. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و یک پکیج کامل در رابطه با کسب و کار اینترنتی است که تمام این فرایند ها را با استفاده از تحلیل های EFE و IFE انجام میدهد و برای مشتریان به قالب استراتژی و برنامه ریزی تحویل میدهد. راه حل انجام درست ترین کار مشاوره است و شرکت ما آماده برگزاری یک جلسه جهت همگام سازی و ارائه راه حل ها و فرصت ها برای شغل شماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تظاهرات علیه رئیس جمهوری کنگو در کینشاسا، پایتخت این کشور با خشونت نیروهای امنیتی و مرگ حدود ۲۰ تن از معترضان همراه بود.

ناآرامی های معترضان به دولت کنگو روز چهارشنبه همچنان در کینشاسا، پایتخت این کشور ادامه داشت.

در گیری پلیس با معترضان خیابانی در کینشاسا، پایتخت جمهوری دموکراتیک کنگو روز دوشنبه به کشته شدن عده ای از تظاهرکنندگان و پلیس منجر شد.

برازاویل، پایتخت جمهوری کنگو شب گذشته صحنه درگیری میان نیروهای امنیتی و مهاجمان ناشناس بود.

به گزارش آفریقانیوز صدای تیراندازی و انفجار در طول شب به در پی اعلام نتایج انتخابات جمهوری دموکراتیک کنگو، رئیس جمهوری کنونی این کشور توانست با کسب بیش از ۶۰ درصد آرا برای یک دوره ۵ ساله دیگر بر مسند قدرت بنا بر گزارش مقامات جمهوری کنگو، ۹۲ درصد از رای دهندگانی که روز یکشنبه در این کشور آفریقایی در همه پرسی تغییر قانون اساسی شرکت کردند، با این اقدام دُنی ساسو انگسو، رئیس جمهوری ۷۱ ساله کنگو روز یکشنبه همپای مردم کشورش در همه پرسی تغییر قانون اساسی شرکت کرد.

او که از سال ۱۹۷۹ تا کنون جمعا بیش از پلیس جمهوری کنگو روز سه شنبه برای پراکندن تظاهرات ضددولتی هزاران نفری در برازاویل، پایتخت، اقدام به تیراندازی هوایی و شلیک گاز اشک آور کرد.

به گزارش یازدهمین روز بازی های آفریقایی با درخشش ورزشکاران الجزایری همراه بود.

در فینال مسابقات والیبال الجزایر و کنگو رو در روی هم ایستادند.

در پایان این بن یوسف میت، مدال طلای دوی ۱۰۰ متر بازی های آفریقایی را به گردان آویخت.

او مسیر را در ۱۰ ثانیه و ۴ صدم ثانیه دوید.

اوهو اگورو از نیجریه هم دوم شد.

در در یازدهمین دور برگزاری بازیهای آفریقایی که در برازاویل، پایتخت جمهوری کنگو در حال برگزاریست تیم کاتای الجزایر توانست با شکست دادن تیم مصر، مدال طلا یازدهمین دوره از بازی های آفریقایی در برازاویل، پایتخت جمهوری کنگو، آغاز شد.

در نخستین روز این بازی ها، تیم مختلط آفریقای جنوبی در ماده چهار در صد بازی های آفریقایی ۲۰۱۵ روز جمعه در شهر برازاویل، پایتخت جمهوری کنگو آغاز شد.

بیش از ۸ هزار ورزشکار از ۴۹ کشور در این رقابت ها که دو هفته به طول خواهد مقامات بیمارستانی در کنگو دولت این کشور را متهم کرده اند که با ضبط دارایی های این بیمارستان از طریق مقامات مالیاتی، قصد دارد به بنیانگذار آن ضربه دکتر دنیس موک وگه، بیش از ۱۵ سال است در جهت رفع ستمی که بر وجدان مثله شده زنان در جمهوری دموکراتیک کنگو می رود، تلاش می کند.

او پزشک زنان ومتخصص دیده بان حقوق بشر، جمهوری دمکراتیک کنگو را به نقض حقوق بشر و کشتار افراد بی گناه متهم کرد.

در گزارش پنجاه و هفت صفحه ای این سازمان حقوق بشری که روز پارلمان اروپا، جایزه ساخارف امسال را به دکتر دنیس موک وگه، پزشک اهل کنگو اعطاء کرده است که برای کمکهایش به قربانیان تجاوزات جنسی و ایجاد بیمارستانی به گفته وزارت بهداشت جمهوری دموکراتیک کنگو، از ده روز پیش تا کنون سیزده نفر در این کشور به دلیل ابتلا به بیماری “تب خونریزی دهنده ویروسی” جان خود را در حاشیه اجلاس سران اتحادیه اروپا و آفریقا در بروکسل، فرانسوا شینیاک، خبرنگار یورونیوز با دنی ساسو نگسو، رییس جمهوری کنگو ( کنگو برازاویل) در مورد ساعاتی پس از اعلام خبر حمله به ساختمان رادیو و تلویزیون دولتی در جمهوری دموکراتیک کنگو، مقامات این کشور اعلام کردند که کنترل اماکنی را مورد حمله حمله گروهی مسلح به مقر رادیو و تلویزیون دولتی و نیز فرودگاه بین المللی شهر کینشازا، پایتخت جمهوری دموکراتیک کنگو، دهها و کشته و مجروح بر جای

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map