تبلیغات در Kasai-Occidental جمهوری دموکراتیک کنگو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در Kasai-Occidental جمهوری دموکراتیک کنگو کسب وکار اینترنتی خود را توسعه دهید یکی از مهمترین روش های تبلیغات ، تبلیغات در موتورهای جستجو میباشد. شرکت سیماگر یکی از شرکت های فعال در زمینه تبلیغات کلیکی در گوگل میباشد که با دارا بودن کادری حرفه ای و مسلط به Google AdWords بهترین تنظیمات را برای شما انجام میدهد. تبلیغات در گوگل را باید به صورت حرفه ای روی وب سایت تنظیم نمایید تا از هزینه های اضافی و غیر مفید توسط کارشاسان جلوگیری شود. شرکت سیما گر برای شما در موتور جستجو گوگل ، موتور جستجو یاهو، موتور جستجو بینگ با کمترین هزینه کارمزد و اجرت خدمات آنی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

وزارت امور خارجه ایالات متحده مشاوره سفر برای این کشور را صادر کرده است جمهوری دموکراتیک کنگو توصیه می کند که سفر به دلیل بررسی مجدد جنایت و ناآرامی های مدنی.

برخی مناطق خطر را افزایش می دهند.

مشاور مسافرتی توصیه می کند: سفر به - جرایم خشن ، مانند سرقت مسلحانه ، حمله مسلحانه به خانه و حمله ، اگرچه در مقایسه با جرایم کوچک نادر است ، امری غیرمعمول نیست و پلیس محلی فاقد منابع لازم برای پاسخگویی موثر به جرایم جدی است.

آگاه باشید که مهاجمان ممکن است در نقش پلیس یا مأموران امنیتی ظاهر شوند.

بسیاری از شهرهای سراسر کشور تظاهراتی را تجربه می کنند که برخی از آنها به خشونت تبدیل شده اند.

مقامات پلیس گاه با تاکتیک های سنگین که منجر به تلفات غیرنظامیان و دستگیری آنها شده است ، پاسخ داده اند.

دولت ایالات متحده به دلیل زیرساخت های بسیار محدود و شرایط ضعیف امنیتی توانایی ارائه خدمات اضطراری به شهروندان آمریکایی در خارج از کینشاسا را ​​دارد.

بخش ایمنی و امنیت را در ادامه بخوانید صفحه اطلاعات کشور.

اگر تصمیم دارید به جمهوری دموکراتیک کنگو سفر کنید: استانهای کیوو شمالی و ایتوری شیوع پراکنده اما شدید خشونت غیرنظامیان ، از جمله قتل ، تجاوز ، آدم ربایی و غارت ، در سراسر استانهای شمال کیوو ، کیوو جنوبی ، تانگانیکا ، هاوت لومامی ، ایتوری ، باس اوله و هاوت اوله ادامه دارد.

تعداد قابل توجهی از موارد تأیید شده و احتمالی ابولا در نه منطقه بهداشتی در استانهای شمال کیوو و ایتوری کنگو گزارش شده است.

دولت ایالات متحده قادر به ارائه خدمات اضطراری به شهروندان آمریکایی در استانهای شمال کیوو و ایتوری نیست زیرا سفر دولت آمریکا به این مناطق محدود شده است.

برای دیدن به وب سایت دولت مراجعه کنید سفر به مناطق پر خطر.

منطقه DRC شرقی و سه استان کاسای بخشهایی از DRC شرقی و استانهای Kasai Oriental ، Kasai Central و Kasai Occidental به دلیل فعالیت گروههای مسلح و عملیات نظامی ناپایدار هستند.

شیوع عمده خشونت شامل هدف قرار دادن غیرنظامیان در این مناطق است.

با محدودیت سفر دولت آمریکا به این مناطق ، دولت ایالات متحده قادر به ارائه خدمات اضطراری به شهروندان آمریکایی در منطقه DRC شرقی و سه استان کسایی نیست.

برای دیدن به وب سایت دولت مراجعه کنید سفر به مناطق پر خطر.

خطر پنهان ایتالیا برای ورود به مرحله سوم بیماری همه گیر COVID-19 یادآور گله گمراه شده توسط چوپان خود و .

.

.

ادامه مطلب انجمن حمل و نقل هوایی بین المللی (IATA) از عناصر اصلی طراحی Pass Travel IATA رونمایی کرد.

IATA Travel Pass یک برنامه موبایل برای کمک به مسافران است .

.

.

ادامه مطلب اگر کسی با آنچه در حال حاضر در جهانگردی اروپا با COVID-19 در جریان است آشنا باشد ، این تام جنکینز ، مدیرعامل ETOA ، تورگردانان اروپا است .

.

.

ادامه مطلب Inkaterra ، نام تجاری لوکس و مهمان نوازی در پرو ، در سرتاسر مجموعه هتل های خود فعالیت خود را به موقع برای سال جدید از سر گرفته است.

مارکی که .

.

.

ادامه مطلب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map