تبلیغات در مایکل مقدس باربادوس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در مایکل مقدس باربادوس شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خانه بازی » اخبار و مقالات همکاری سونی با ستارگان مشهور دیگر چیزی تا عرضه کنسول پلی استیشن 5 باقی نمانده است و سونی در جدیدترین ویدئو تبلیغاتی خود با بازیگر هالیوودی، مایکل بی جوردن (Michael B.

Jordan)، همکاری کرده است.

مایکل بی.

جوردن که برای بازی در فیلم‌های Creed و Black Panther شناخته شده است، در این ویدئو به بازی با پلی استیشن 5 پرداخته و از خاطرات خود با طرفداران صحبت می‌کند.

جوردن توانست دو بازی Call of Duty: Black Ops Cold War و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales تجربه کند و بیشتر از هرچیزی گرافیک بازی‌ها را مورد تحسین قرار داد.

او همچنین از خاطرات کودکی خود که مربوط به بازی‌های ویدئویی نیز بودند، صحبت کرد.

مایکل بی.

جوردن نیاز داشت که از پدرش و مادرش خواهش کند تا پلی استیشن 1 را برایش بخرند.

در آن زمان Resident Evil بازی مورد علاقه او و خواهرش بود.

شما می‌توانید ویدئو تبلیغاتی سونی را در زیر مشاهده کنید: جدا از مایکل بی جوردن، سونی با افراد مشهور دیگری مثل رپر آمریکایی، ترویس اسکات (Travis Scott)، فوتبالیست مشهور لهستانی، رابرت لواندوفسکی (Robert Lewandowski)، و سومین تنیس‌باز زن برتر جهان، نائومی اوساکا (Naomi Osaka)، برای تبلیغات پلی استیشن 5 همکاری داشته است.

این اولین بار نیست که مایکل بی جوردن در صنعت بازی‌های ویدئویی فعالیت می‌کند.

پیش از این او نقش جیس استراتون (Jace Stratton) در بازی Gears of War 3 و جاستیس یانگ (Justice Young) در بازی NBA 2K17 را ایفا کرده است.

کنسول پلی استیشن 5‌ قرار است در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) در دو مدل دیسک‌دار (۴۹۹ دلار) و دیجیتال (۳۹۹ لار) به صورت جهانی عرضه شود.

بیشتر بخوانید: ویجی‌لاگ: بازی‌های پلی استیشن 5 بهتره یا ایکس‌باکس سری ایکس؟ تماشا از یوتیوب ویجیاتو تجربه‌ی لمس سلاح بتمنی که در رویداد Future State شاهدش خواهیم بود

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map