تبلیغات در نیو ساوت ولز استرالیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در نیو ساوت ولز استرالیا حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خانم دکتر قلابی که خود را یک پزشک استرالیایی جا زده بود در علی آبادکتول دستگیر شد .

دادستان علی آباد از دستگیری خانم پزشک قلابی در یکی از درمانگاه های این شهرستان خبر داد.

سیدباقر طباطبایی گفت: متهم با استفاده از مشخصات و شماره نظام پزشکی ، فردی که چندسالی است ساکن استرالیاست ، در یکی از درمانگاه های بخش خصوصی علی آباد طبابت می کرد .

طباطبایی افزود: مُهر پای نسخه یکی از بیماران این خانم دکتر، توجه یکی از پزشکان متخصص استان را جلب کرد و در پیگیری ها متوجه شد ، فردی که با این …نام طبابت می کند یکی از هم دانشگاهی های قدیم او در دانشکده پزشکی است که چند سالی است خارج از کشور زندگی می کند.

وی ادامه داد: خانم پزشک ساکن استرالیا پس از متوجه شدن موضوع در نامه به نظام پزشکی شهرستان آمل ماجرای این پزشک که با شماره نظام پزشکی و مشخصات او طبابت می کند را پیگیر شد و به این ترتیب هویت پزشک قلابی لو رفت .

دادستان طباطبایی ادامه داد: خانم پزشک قلابی دستگیر و در نخستین جلسه دادگاه ، علاقه زیاد به پزشکی را انگیزه عمل خود عنوان کرد .

وی افزود: پزشک قلابی فقط یک ماه کار طبابت را در یکی از درمانگاه های این شهرستان آغاز کرده بود و هم اکنون پرونده او به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق تجویز دارو و بدون داشتن مدرک پزشکی و استفاده غیرمجاز از عنوان علمی دکتر در دادسرای علی آباد در حال رسیدگی است .

✅🇦🇺 #اخبار_استرالیا https://t.

me/australia_khabar Www.

iranian-Australia.

com گزارش اختصاصی رسانه به زودی ازیکی از زیباترین مکانهای تفریحی درشهرملبورن باماهمراه باشید https://t.

سیماگر امیر حسنی وکیل پایه یک دادگستری و خبره در امور مهاجرت یکی از بهترین و منصف ترین وکلای حاضر درکشوراسترالیا راههای ارتباطی 🔽🔽🔽🔽… Email: amirhassani@westnet.

com.

au Tel : 09121442355 https://t.

سیماگر شما میتوانید با کلیک برروی لینک عضو کانال تلگرامی ایرانیان استرالیا باشید ✅✅✅✅🇦🇺 https://youtu.

be/s5jeRDAjaLs کانال یوتیوب ایرانیان استرالیا و زیرآسمون شهر ملبورن گزارش اختصاصی رسانه به زودی ازیکی از زیباترین مکانهای تفریحی درشهرملبورن باماهمراه باشید https://t.

سیماگر گلادیس برجیکلیان نخست وزیر ایالت نیوساوت ولز می گوید هنوز برای آنکه بگوییم محدودیت های کنونی کووید-۱۹ در سراسر سیدنی قبل از شب کریسمس برداشته می شود یا خیر، خیلی زود است.

این در حالی است که مقام های بهداشتی ایالت نیوساوت ولز خبر از ابتلای هشت مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در منطقه Northern Beaches سیدنی داده اند.

گلادیس برجیکلیان نخست وزیر ایالت نیوساوت ولز امروز سه شنبه ۲۲ دسامبر به خبرنگاران گفت در حال حاضر حداقل ۹۰ مورد ابتلا به کروناویروس مرتبط با خوشه Northern Beaches شن…اخته شده است.

او گفت ظرف روز گذشته ۴۴۴۴۶ نفر در سراسر ایالت نیوساوت ولز آزمایش کووید-۱۹داده اند.

خانم برجیکلیان گفت مقام های این ایالت بر اساس تحولات روزانه در مورد آنکه آیا ساکنان سیدنی می توانند کریسمس را در کنار خانواده خود جشن بگیرند، تصمیم گیری می کنند.

وی گفت: «شکی نیست که روند کنونی به همان صورتی پیش می رود که ما مایلیم پیش برود.

واکنش جامعه از منظر تعداد بالای آزمایش های انجام شده، بسیار برجسته بوده است.

اما خطر گسترش ویروس به دلیل تعداد مکان هایی که تحت تأثیر قرار گرفته اند، همچنان وجود دارد».

فهرست کامل هشدارهای بهداشتی برای مکان ها و مسیرهای حمل و نقل عمومی در وب سایت وزارت بهداشت نیوساوت ولز همواره به روز رسانی می شود.

ساکنان منطقه Northern Beaches در سیدنی حداقل تا نیمه شب چهارشنبه تعطیلی های سراسری را تجربه خواهند کرد.

#اخبار_استرالیا https://t.

سیماگر #صرافی_نسیم سرعت و کیفیت و اعتبار فعالیت پانزده ساله و اعتبار دراسترالیا شما میتوانید با عضویت درکانال تلگرامی #صرافی_نسیم از نرخ لحظه ای دلار با خبرباشید.

Austrac:09121442355 ارتباط با ما : Tel:09121442355 Tel:09121442355 http://www.

naseemexchange.

com.

au Telegram.

me/naseemexchange Add: ShopA1, 79 AUBURN RD , AUBURN 2144 محققان دانشگاه موناش در استرالیا از ابداع یک سیستم هوش مصنوعی برای شناسایی، درمان و مقابله با میکروب‌های خطرناک بیماری‌زا خبر داده‌اند.

میکروب‌های خطرناک که به سوپرباگ ها شهرت دارند در برابر آنتی بیوتیک ها مقاوم هستند و لذا می‌توانند بیماری‌های خطرناکی را به انسان منتقل کنند که درمان آنها به سادگی میسر نمی‌شود.

عفونت‌های ناشی از سوپرباگ ها سالانه بیش از ۷۰۰هزار نفر را در سراسر جهان به کام مرگ می‌فرستد و انتظار می‌رود این رقم تا سال ۲۰۵۰ به حدود ده میلیون نفر در سال افزایش یاب…د که شرایط دشواری را به انسان‌ها تحمیل خواهد کرد.

سوپرباگ ها به علت افراط انسان‌ها در مصرف آنتی بیوتیک مقاومت بالایی در برابر داروهای عادی دارند.

سیستم هوش مصنوعی جدید که آلفرد نام گرفته با دریافت بودجه ۳.

۴ میلیون دلاری از دولت فدرال استرالیا ابداع شده است.

این ابزار هوش مصنوعی با بررسی اطلاعات ژنتیکی میکروب‌ها، داده‌های الکترونیک مربوط به مراقبت‌های درمانی و نیز با بهره گیری از یک پایگاه داده گسترده می‌تواند مقاومت دارویی میکروب‌ها را بررسی کرده و در نهایت سوپرباگ های خطرناک را شناسایی کند.

این سیستم می‌تواند از هر بیمار ده‌ها هزار قطعه داده متنوع جمع آوری کند و با مقایسه این داده‌ها با اطلاعات قبلی به یافتن بهترین روش درمانی برای هر بیمار و بررسی پیامدهای استفاده از هر یک از این روش‌های درمانی کمک کند.

از این طریق می‌توان نحوه انتقال عفونت سوپرباگ ها به بدن انسان را بررسی کرد و حتی متوجه شد این نوع عفونت‌ها به چه میزان و شیوه‌ای از بیمارستان‌ها به بدن افراد منتقل می‌شوند.

https://t.

سیماگر #اخبار_استرالیا گزارش نهایی درباره برنامه قرنطینه هتل ها در ایالت ویکتوریا پس از ماه ها جلسات دادرسی و استعفای سه مقام عالی رتبه منتشر شد.

گزارش نهایی ۵۰۰ صفحه ای تحقیق درباره برنامه جنجال برانگیز قرنطینه هتل ها در ایالت ویکتوریا، پس از مرگ ۸۰۰ کشته ، ماه ها جلسات دادرسی ، حضور ۶۳ شاهد و استعفای سه مقام عالی رتبه سرانجام منتشر شد.

این گزارش حاوی جزئیاتی است که در نهایت هیچ شخص یا آژانسی، م سئو لیت تصمیم گیری در خصوص گماردن محافظان خصوصی در برنامه قرنطینه هتل ها (به جای پلیس) را بر عهده نگرفت….

قاضی بازنشسته جنیفر کوت ضمن آنکه تاکید کرده است که استفاده از پلیس در این برنامه گزینه ای بهتر بوده است، در این گزارش نوشته است: «به مناسب بودن یا پیامدهای استفاده از نیروی کار عمدتاً پاره وقت در محیطی که کارکنان، به احتمال زیاد در معرض بیماری بسیار عفونی کووید-۱۹ قرار دارند، توجه نشده است».

وی در ادامه این گزارش نوشت: «البته این امر، از منظر شیوع ویروس، تأثیرات خود را گذاشته است».

در همین حال، ‌دنیل اندروز نخست وزیر ایالت ویکتوریا نیز روز دوشنبه ۲۱ دسامبر پس از انتشار این گزارش در برابر خبرنگاران حاضر شد و از جامعه بخاطر عدم نظارت دقیق بر برنامه قرنطینه هتل هاعذرخواهی کرد.

وی گفت: «اگر می توانستم ساعت را برگردانم و گزارش های روزانه در مورد آنچه در قرنطینه هتل ها اتفاق می افتد را دریافت كنم (مثل الان)، این كار را می كردم».

#اخبار_استرالیا https://t.

سیماگر https://youtu.

be/l-a6pf1twJ8 کانال یوتیوب ایرانیان استرالیا و زیرآسمون شهر ملبورن شهر زیبای ملبورن ازنمایی دیگر درروزهای کریسمسی https://t.

سیماگر ایالت کوئینزلند بار دیگر ایست های بازرسی را در مرز خود با ایالت نیو ساوت ولز مستقر خواهد کرد.

از ساعت شش صبح فردا سه شنبه ۲۲ دسامبر، بار دیگر مقررات سختگیرانه مرزی در ایست های بازرسی مستقر در مناطق مرزی بین نیوساوت ولز و کوئینزلند به اجرا گذاشته خواهد شد.

جانت یانگ عالی رتبه ترین مقام پزشکی در ایالت کوئینزلند می گوید حتی ساکنان ایالت کوئینزلند نیز از ساعت یک بامداد فردا در هنگام بازگشت از کلان شهر سیدنی، مشمول قرنطینه اجباری خواهند شد.

پس از آنکه پلیس ایالت کوئینزلند اعلام کر…د تعدادی از افراد را که بدون داشتن مجوزهای مرزی در حال عبور از مرز بوده اند، دستگیر کرده است، آناستازیا پلوشی نخست وزیر ایالت کوئینزلند گفت که «اقدامات سریعی» در حال انجام است.

خانم پاولوشی از افرادی که در ایالت کوئینزلند اقامت دارند و از ۱۱ دسامبر به سواحل شمالی (Northern Beaches)رفته اند خواست تا آزمایش کووید-۱۹ بدهند.

او گفت: «ما نگران آن دسته از افراد از سواحل شمالی هستیم که به اطراف استرالیا سفر کرده اند.

ما معتقدیم که تعدادی از آنها نیز در کوئینزلند حضور دارند».

خانم پالوشی گفت برخی از افراد از ایالت نیوساوت ولز مقررات مرزی را نقض کرده اند و به ایالت نیوساوت ولز برگردانده شده اند.

در همین حال، استیو گولشویسکی ، معاون کمیسیونر پلیس کوئینزلند گفت که پس از رهگیری تعداد زیادی از افراد توسط پلیس که سعی داشتند بدون داشتن مجوز های مرزی از مرز عبور کنند ، او توصیه کرده است تا مقررات سختگیرانه مرزی به اجرا گذاشته شود.

وی گفت: «در حال حاضر ترافیک سنگین در ایست های بازرسی مرزی با تاخیری حداکثر ۷۵ دقیقه ای گزارش شده است».

او گفت: «ما در خلال دوران رهگیری های تصادفی، ۸۱ نفر را برگردانده ایم و ۱۱۲ نفر را به قرنطینه فرستاده ایم.

این تعداد تا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز بوده است».

از مجموع شش پرواز از سیدنی که قبل از ظهر امروز وارد بریزبن شده بودند، ۱۱۶ مسافر به قرنطینه اجباری فرستاده شده اند.

بیش از ۴۰۰۰ آزمایش کووید-۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در کوئینزلند انجام شده است.

https://t.

سیماگر محسن رحمانی و همکارانش از دانشگاه ناتینگهام ترنت و دانشگاه ملی استرالیا (ANU)، داربست نانویی برای تشخیص غلظت های بسیار کم از زیست نشانگرها ساخته اند که قادر به تشخیص بیماری از روی بازدم است.

به گزارش ایسنا ، یک تیم بین المللی از دانشگاه ناتینگهام ترنت و دانشگاه ملی استرالیا (ANU) یک داربست نانوذره سه بُعدی ساخته اند که قادر به تشخیص غلظت بسیار کم مولکول های موجود در هوا است.

این محققان می گویند این دستاورد گامی بزرگ به سوی اندازه گیری نشانگرهای زیستی است؛ چرا که مولکول های بس…یار کوچکی در بیماری نقش دارند و در محیط های گازی مانند بازدم انسان می توان آنها را یافت.

این داربست شامل ترکیبات منحصر به فردی از نانوذرات فلزی و نیمه هادی است که می توانند در حسگرهای بسیار کوچک قرار گیرند.

این حسگرها می توانند در دستگاه های تشخیصی ساده و کوچک جیبی ادغام شوند که در صورت شناسایی عامل خطر، به کاربر هشدار می دهد و از آنها می خواهد در اسرع وقت به دنبال مشاوره پزشکی و آزمایش های بعدی باشند.

پروفسور محسن رحمانی از گروه مهندسی دانشگاه ناتینگهام ترنت، یادآور می شود: مزیت استفاده از بازدم بیماری این است که پر از نشانگرهای زیستی است که می تواند به ما در تشخیص بیماری های مزمن کمک کند، اما مشکل این است که غلظت این نشانگرها در محیط های گازی بسیار کم است.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون مساله نبود یک آشکارساز قابل اعتماد حل نشده است، ادامه داد: نانوماده جدید ما قادر به تشخیص غلظت کم نشانگرهای زیستی است که آزادانه در این محیط ها حرکت می کنند.

این نانوماده حسگر نیازی به باتری، سیم یا تجهیزات آزمایشگاهی بزرگ و گران قیمت ندارد.

به گفته این محقق ایرانی دانشگاه ناتینگهام این مزیت راه را برای نسل بعدی حسگرهای جیبی هموار می کند که به راحتی و با اطمینان از طریق دمیدن روی آنها می توان بیماری را در مراحل اولیه تشخیص داد.

https://t.

me/australia_khabar #اخبار_استرالیا #صرافی_نسیم سرعت و کیفیت و اعتبار فعالیت پانزده ساله و اعتبار دراسترالیا شما میتوانید با عضویت درکانال تلگرامی #صرافی_نسیم از نرخ لحظه ای دلار با خبرباشید.

Austrac:09121442355 ارتباط با ما : Tel:09121442355 Tel:09121442355 http://www.

naseemexchange.

com.

au Telegram.

me/naseemexchange Add: ShopA1, 79 AUBURN RD , AUBURN 2144 رئیس برگزاری مسابقات تنیس آزاد استرالیا اعلام کرد راجر فدرر در نخستین گرنداسلم سال شرکت می‌کند.

کریگ تایلی رئیس برگزاری مسابقات تنیس آزاد استرالیا اعلام کرد این انتظار وجود دارد تمام تنیسور‌های مطرح جهان از جمله راجر فدرر دارنده ۲۰ عنوان قهرمانی گرنداسلم در ملبورن حضور پیدا کنند.

نخستین گرنداسلم سال به خاطر قرنطینه اجباری تنیسور‌ها به مدت ۳ هفته به تعویق افتاد و قرار است این مسابقات از ۸ فوریه آغاز شود.

این تاخیر برای راجر فدرر می‌تواند بسیار موثر باشد چرا که این تنیسور مطرح جهان پیش از این اعلام کرده بود ریکاوری زانویش بعد از جراحی مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا بهبود پیدا کند.

تایلی گفت که با این تنیسور ۳۹ ساله در تماس بوده و فدرر در حال گذراندن دوره تمرینات معمولی خود در دبی است.

https://t.

سیماگر خانم برجیکلیان روز گذشته گفت که مقامات بهداشتی در نیوساوت ولز اعمال محدودیت های بیشتری را برای کلان شهر سیدنی بررسی می کنند.

سواحل شمالی (Northern Beaches) سیدنی از ساعت ۵ عصر روز شنبه تا نیمه شب چهارشنبه در تعطیلی سراسری قرار خواهد داشت.

این در حالی است که نخست وزیر ایالت نیوساوت ولز می گوید مقامات بهداشتی در این ایالت در حال بررسی بازگشت برخی از محدودیت ها در سراسر کلان شهر سیدنی هستند.

نخست وزیر ایالت نیوساوت ولز از ساکنان سواحل شمالی خواسته است تا در خانه بمانند مگر به یک…ی از چهار دلیل اساسی خرید مواد غذایی، کار، دلایل دلسوزانه از جمله معالجه اضطراری پزشکی، یا دیدار با یکی از اقوام منزوی شده.

خانم برجیکلیان گفت که مقامات بهداشتی در ایالت نیوساوت ولز «در حال بررسی» اعمال محدودیت های جدیدی برای بقیه کلان شهر سیدنی هستند.

پل کلی کفیل عالی رتبه ترین مقام پزشکی در استرالیا گفت مقامات بهداشتی در کشور در حال تحقیق بر روی این فرضیه هستند که «بیمار صفر» در تاریخ اول دسامبر از ایالات متحده وارد استرالیا شده است.

در همین حال، دکتر نورمن سوان مجری برنامه Coronacast ، می گوید اگر دولت ایالت نیوساوت ولز شیوع کووید-۱۹ را کنترل نکند، کریسمس تبدیل به مناسبتی بزرگ برای شیوع این ویروس خواهد شد.

دکتر سوان امروز دوشنبه در گفتگو با رادیو ای بی سی گفت هیچ تردیدی وجود ندارد که خانم گلادیس برجیکلیان باید سیدنی را تعطیل کند و استفاده از ماسک را اجباری کند.

خانم برجیکلیان روز گذشته گفت که مقامات بهداشتی در نیوساوت ولز اعمال محدودیت های بیشتری را برای کلان شهر سیدنی بررسی می کنند.

او گفت: «ما امروز پس از مشورت با افراد مربوطه این موضوع را بررسی خواهیم کرد كه آیا فردا دوباره برخی محدودیت ها را در کلان شهر سیدنی به مرحله بگذاریم یا خیر».

اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا به استرالیایی هایی که در خارج از این کشور گرفتار شده اند اطمینان داده است که در آستانه کریسمس وی مصمم است تا آنها را به خانه بازگرداند.

در حال حاضر بیش از ۳۰ هزار استرالیایی در خارج از این کشور هستند و می خواهند به خانه های خود بازگردند.

وخیم تر شدن شرایط ناشی از کروناویروس در انگلیس و تغییر شرایط کاری باعث شده است تا تعداد تقاضاها برای بازگشت از این کشور به استرالیا افزایش پیدا کند.

در حال حاضر حدود ۱۰ هزار نفر سعی دارند از هند به استرالیا بر…گردند و ۴ هزار و ۵۰۰ نفر دیگر نیز در تلاش هستند تا از انگلیس به استرالیا برگردند.

نخست وزیر استرالیا این پیام خود را امروز در گفتگویی با Seven Network‌ به استرالیایی هایی که در خارج از کشور هستند اعلام کرد.

وی اظهار داشت: «ما در پی این هستیم که در اولین فرصت ممکن شما را به خانه برگردانیم.

ما می دانیم شما می خواهید به خانه برگردید و کاملا حق دارید بخواهید به خانه برگردید.

» آقای موریسون افزود: «شما استرالیایی هستید و اولویت اول من برای بازگرداندن افراد به کشور هستید.

» وی همچنین اشاره کرد که یک استراتژی ملی از جمله برای این که چه گروه هایی باید ابتدا واکسن کروناویروس بزنند در دست تدوین است.

آقای موریسون همچنین گفت بعید است که سفرهای بین المللی به طور گسترده پیش از ماه ژوئن سال آینده شروع شود.

وی گفت: «ما فعلا مرزهای بین المللی را باز نخواهیم کرد و برنامه ای فوری برای انجام چنین اقدامی نداریم.

» این مرد ایرانی ماه گذشته به دلیل خود درمانی برای بزرگ کردن سایز آلت تناسلی خود به شدت بیمار و برای درمان به بیمارستانی در استرالیا منتقل شده است.

یک مرد ایرانی پناهجو در جزیره "پاپوا گینه نو" به دلیل خود درمانی روی" آلت تناسلی" خود به استرالیا پناهنده شده است.

به نقل از وب سایت روزنامه "نیویورک پست " آمریکا، یک مرد ایرانی ۳۰ ساله که نام او اعلام نشده، ماه گذشته به دلیل خود درمانی برای بزرگ کردن سایز آلت تناسلی خود به شدت بیمار و برای درمان به بیمارستانی در استرالیا منتقل شده …است.

این مرد ایرانی برای بزرگ کردن سایز، به آلت تناسلی خود روغن نخل تزریق کرده بود.

بر اساس این گزارش برای درمان این مرد ۱۰ هزار دلار از جیب مالیات دهندگان استرالیایی هزینه شده است.

انتقال این مرد به استرالیا بر اساس یک قانون بحث برانگیز جدید مصوب سال ۲۰۱۹ در استرالیا امکان پذیر شده که بر اساس آن پناهجویان بیماری که در مراکز استقرار پناهجویان مستقرند برای درمان می توانند وارد خاک استرالیا شوند.

بر اساس این قانون دولت استرالیا تنها به دلایل امنیتی مشخص می تواند جلوی ورود این نوع پناهجویان بیمار را بگیرد.

این مرد ایرانی از سال ۲۰۱۳ در جزیره "پاپوا گینه نو" بازداشت بوده و طبق گزارش رسانه های استرالیا، در طی این مدت ده ها مورد سابقه بدرفتاری داشته است.

✅🇦🇺 #اخبار_استرالیا تلگرام خبراسترالیا https://t.

me/australia_khabar وبسایت رسمی ایرانیان استرالیا Www.

iranian-Australia.

com کانال تلگرامی ایرانیان استرالیا https://t.

سیماگر

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map