تبلیغات در کوبنهاون دانمارک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در کوبنهاون دانمارک در اینترنت که بخشی از آن همان دیجیتال مارکتینگ میباشد به چند بخش تقسیم میشود. تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایت های پربازدید، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات هدفمند شده ، تبلیغات در موتورهای جستجو که بیشتر با تبلیغات در صفحه اول گوگل شناخته میشود و تبلیغ به صورت تبادل لینک و چند نوع دیگر هستند، یکی از روش های غیر حرفه ای که عموم مردم ما انجام میدهند این است که مستقیما وارد مذاکره میشوند و بدون هیچ برنامه ای اقدام به تبلیغات میکنند ، در صورتی که عموما نتیجه از تبلیغات نمیگیرند و این تصور برایشان ایجاد میگردد که کلا تبلیغات جواب نمیدهد و یا اینکه شرکت ها درصد زیادی را برای خودشان بر میدارند و صداقت در معامله ندارند اما شرکت سیما گر با آگاه بودن این موضوع یک طرح جدید در قرارداد خود دارد که سبب Win Win بودن کمپین تبلیغاتی اش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دانمارک پایتخت: کپنهاگ (کوبنهاون) زبان رسمی: دانمارکی نوع حکومت: سلطنت مشروطه واحد پول: کرون دانمارک(Danish crone) .

.

.

موقعیت جغرافیایی کشوردانمارک کوچکترین کشور اسکاندیناوی می باشد ( نصف اندازه Maine است).

دانمارک، ناحیه های دشت مانند و زمینهای پستِ شبه جزیره یولند را اشغال کرده است.

این کشور همچنین از چندین جزیره در دریای بالتیک تشکیل شده است که دو تا از بزرگترین جزایر آن، شیلند و فون است که کپنهاگ در جزیره شیلند واقع شده است.

تراکم جمعیت این کشور جمعیتی بالغ بر 5,580,000 نفر دارد و 20% این جمعیت در گپنهاگ سکونت دارند که پایتخت دانمارک است.

دیگرشهرهای اصلی، عبارتند از: آرهوس، ادنسا و آلبورگ منابع درآمدی دولت اکثر درآمد دولت از طریق مالیات بر کار و مالیات بر درآمد تامین می شود.

در این کشور سقف مالیات بر کار معمولا از 38 درصد شروع و تا 55 درصد ادامه می یابد.

ولی اگر بالای 37 ساعت در هفته کار شود ( اضافه کاری) در آن صورت تا سقف 68 درصد نیز مالیات اخذ می شود.

یعنی اگر در ساعت اضافه کاری مثلا دو هزار کرون معادل یک میلیون تومان کار کرده باشید، ششصد و هشتاد هزار تومان آن را اداره مالیات بر می دارد و به شما فقط سیصد و بیست هزار تومان می رسد.

ورزش در کشور دانمارک پرطرفدارترین ورزش کشور دانمارک فوتبال است .

قایق رانی و دیگر ورزش‌های آبی نیز طرفداران فراوان دارد و هم‌چنین هندبال، بدمینتون و ژیمناستیک.

گروهی از مردم نیز به ورزش اتومبیل‌ رانیعلاقه‌مندند.

یکی از قهرمانان مسابقات ۲۴ساعته لا مانس، تام کریستنسن اهل دانمارک است برای تماشای این ویدئو در آپارات و یوتیوب روی لینکهای زیر کلیک نمایید.

ویدئوی کشور دانمارک در یوتیوب ویدئوی کشور دانمارک در آپارات آیا از دانمارک دیدن کرده اید؟ با دیدن این ویدئو آن را ببینید و لذت ببرید.

نام ایمیل آدرس سایت تصویر امنیتی جدید منتو سفر که مرجعی است برای تور ارزان و مهاجرت که یک سایت تخصصی مقالات آموزشی و طرح های جدید در زمینه مهاجرت به استرالیا و مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت استرالیا و همچنین ارائه محتویات تخصصی در زمینه مهاجرت به آمریکا , اقامت کانادا , اقامت اروپا , اقامت آلمان , اقامت سوئد , اقامت دانمارک , اقامت نیوزیلند , اقامت ترکیه , اقامت فرانسه , اقامت انگلستان , مهاجرت به قبرس و مهاجرت به کانادا میباشد.

مشاهده آموزشگاه سئو و آموزشگاه طراحی سایت و آموزشگاه تولید محتوا در اینجا .

ما سعی کردیم کم هزینه ترین و با کیفیت ترین تورهای مسافرتی یعنی تور ارزان و تور لحظه آخری را مانند تور ارزان ترکیه , تور ارزان تایلند , تور ارزان مالزی , تور ارزان روسیه , تور ارزان چین , تور ارزان ارمنستان , تور ارزان دبی و تور ارزان گرجستان برای شما فراهم کنیم.

کاندوم فضایی .

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map