تبلیغات در گیسنی رواندا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در گیسنی رواندا شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

افزایش شیب دار و ناگهانی هزینه های ویزای کنگو برای بازدید کنندگان رواندا و سایر گردشگران ، این کشور آفریقایی را به یک مکان دورافتاده گردشگری تبدیل می کند.

افزایش شیب دار و ناگهانی هزینه های ویزای کنگو برای بازدید کنندگان رواندا و سایر گردشگران ، این کشور آفریقایی را به یک مکان دورافتاده گردشگری تبدیل می کند.

به دنبال تلاش های ناموفق اخیر برای ورود نیروهای خاک کنگو به خاک رواندا ، که با واکنش قاطع ارتش رواندا روبرو شد و بار دیگر کنگو را به عنوان یک متجاوز خصمانه آشکار کرد ، اکنون رژیم در کینشاسا به اقدامات دیگری برای ضربه زدن به سرزمین هزاره متوسل شده است تپه ها دیروز آموخته شد که مهاجرت کنگو در گذرگاه مرزی اصلی از گیسنی به گوما هزینه های سنگینی را به تجار و بازدید کنندگان رواندا تحمیل کرد ، هزینه ها از 30 دلار برای دانشجویان تا 250 دلار برای بازرگانان متغیر بود.

اقدامات مشابه قبلاً در پست مرزی بین کاممبه و بوکاوو انجام شده بود که تأثیر جدی بر تجارت بین مرزی داشت.

تماس های محلی در گیسنی بلافاصله سرزنش را به گردن رژیم آن سوی مرز انداختند و ادعا كردند كه این واكنشی در برابر عدم موفقیت آنها در نفوذ به سرزمین رواندا است و در حال حاضر با استفاده از هزینه ویزا برای حمله به روآندایی ها ، هر روز 30.

000،XNUMX روزانه از Gisenyi به Goma عبور می كنند.

.

در پاسخ به درخواست برای اظهار نظر ، یک همکار منظم از آنجا نوشت: "مکانیزمی تحت همکاری اقتصادی منطقه Great Lakes وجود دارد که به موجب آن وضع هزینه های ویزا باید از طریق یک نشست دو جانبه انجام شود.

این اتفاق نیفتاده است ، این یک حرکت یک جانبه کنگو بود.

آنها باید به یاد داشته باشند که واردات و صادرات آنها به کنگو شرقی به و از مرزهای آزاد و جریان تجارت آزاد بستگی دارد.

ورودی اصلی آنها در Goma و سپس در اوگاندا از Ishasha ، Mpondwe یا از طریق Arua است.

تصور کنید هر یک از رانندگان کامیون خود هنگام ورود به رواندا در بمباسا باید 250 دلار آمریکا بپردازند؟ این می تواند کل زنجیره تامین آنها را از بین ببرد اما پس از آن ، به نظر می رسد رژیم با مغز آنها فکر نمی کند.

به طور قابل توجهی به ویژه RwandAir در گذشته از افزایش شدید مسافرینی که از شرق کنگو می آیند و از Kamembe از طریق Kigali به مقصد دیگر آفریقای جنوبی یا جنوبی و تا دبی پرواز می کنند ، بهره مند شده است.

این افزایش ترافیک است که دلیل عمده ای برای تعداد فرکانس های بین مقصد داخلی Kigali و RwandAir است که پس از توقف پروازها به Gisenyi به دنبال حوادث امنیتی از آن طرف مرز در کنگو ، متوقف شده است.

شاید با توجه به چنین شرایطی بود که مقامات رواندا با افزایش مشابه هزینه ها در گذرگاه مرزی بوکاو در پاسخ متقابل کند بودند ، اما این آخرین برخورد ممکن است اکنون پاسخ گسترده تری را بر اساس اصل متقابل ایجاد کند.

بازدیدکنندگان خارجی در هنگام ورود به کنگو از رواندا و اوگاندا ، هزینه های ویزا بالایی را پرداخت می کنند ، چیزی که به ویژه در سفرهای گردشگری از دو کشور همسایه به پارک ملی ویرونگا و آتشفشان نییراگونگو تأثیر گذاشته است.

علاوه بر این ، اوضاع عمومی امنیتی در کنگو شرقی برای بازدیدهای منظم گردشگران مناسب نیست.

شبه نظامیان تقریباً به میل خود در منطقه پرسه می زنند ، که توسط رژیم در کینشاسا تحمل می شود و توسط نیروهای سازمان ملل کنترل نمی شود ، که اغلب متهم به همدستی پنهانی در اجازه دادن به ویژه نسل کش ها برای ادامه کار خود نیستند.

اگر کسی با آنچه در حال حاضر در جهانگردی اروپا با COVID-19 در جریان است آشنا باشد ، این تام جنکینز ، مدیرعامل ETOA ، تورگردانان اروپا است .

.

.

ادامه مطلب رم Botticelle - کالسکه های اسبی که تا چند دهه پیش یکی از پرکاربردترین ابزارهای تحرک در شهر بود .

.

.

ادامه مطلب در پاسخ به یافته های بررسی قضایی ، سخنگوی هیترو گفت: "این نتیجه درستی برای کشور است ، که به انگلیس جهانی .

.

.

ادامه مطلب شبکه جهانی گردشگری (WTN) ابتکار جدیدی است که از بحث بازسازی بیرون آمد.

بحث سفر که در مارس سال جاری آغاز شد ، هنگامی که COVID-19 .

.

.

ادامه مطلب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map