تبلیغات در Iles des Saintes گوادلوپ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با تبلیغات در Iles des Saintes گوادلوپ شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

Jump to navigation گوادلوپ (گوادولوپ هم نوشته‌اند) (به فرانسوی: Guadeloupe) مجمع‌الجزایری است واقع در غرب اقیانوس اطلس در دریای کارائیب، جنوب مونتسرات و شمال دومینیکا.

این مجمع‌الجزایر یکی از پنج شهرستان فرادریایی فرانسه به‌شمار می‌رود.

این مجمع‌الجزایر بخشی از آنتیل کوچک است.

مجمع‌الجزایر گوادلوپ برای اولین بار توسط کریستوف کلمب در سال ۱۴۹۳ میلادی کشف کرد و آن را کاروکرا (Karukera) یا " جزیرهٔ آبهای زیبا " نامید.

در سال ۱۶۳۵ گوادلوپ توسط فرانسویان تسخیر شد.

مدتی نیز بریتانیا بر آن تسلط داشت؛ ولی از سال ۱۹۴۶ مجمع‌الجزایر گوادلوپ به صورت یکی از شهرستان‌های فرادریایی فرانسه درآمد به همین دلیل یک فرماندار انتصابی از فرانسه زمامدار این جزیره است و 3 نماینده و 2 سناتور همواره از گوادلوپ در مجلسین فرانسه حضور دارند.

مردم گوادلوپ کاتولیک، پول آنها فرانک و زبان رسمی و رایج آنها فرانسه است که با خط لاتین نوشته می‌شود.

شهرک «باستر» با حدود 20 هزار نفر جمعیت، مرکز این جزیره محسوب می‌شود و پنبه، نیشکر، قهوه و موز، مهمترین محصولات آن به حساب می‌آید.

پایتخت مجمع‌الجزایر گوادلوپ، شهر باس-تر (Basse-Terre) است که جمعیت آن در سرشماری سال ۲۰۱۳ برابر با ۱۱٬۳۹۵ نفر اعلام شده‌است.

مساحت گوادلوپ ۱٬۶۲۸ کیلومتر مربع و جمعیت آن مطابق با سرشماری سال ۲۰۱۳ میلادی برابر با ۴۰۲٬۱۱۹ نفر بوده‌است.

از مهم‌ترین جزایر گوادلوپ می‌توان به جزایر دو قوی باستر (Basse-Terre) و گرانده تر (Grande-Terre) و شش جزیرهٔ ماری گالانته (Marie-Galante)، لس ساینتس (Les Saintes)، لا دسیرت (La Désirade)، سنت بارتلمی (St.

Barthélemy)، سنت مارتین (St.

Martin) و لا گرانده سوفیره (La Grande Soufrière) اشاره کرد.

از جمله جانوران بومی این منطقه می‌توان به آنول پلنگی اشاره کرد.

۷۲% از مردم گوادلوپ را سیاه‌پوستان، ۱۴٪ را هندی‌ها، ۹٪ را سفیدپوستان، ۲٪ را لبنانی‌ها و ۱٪ را چینی‌ها تشکیل می‌دهند.

دین ۸۶٪ از اهالی گوادلوپ، کاتولیک است و ۵٪ از آن‌ها پروتستان هستند.

دین حدود ۴٪ از آن‌ها هندوئیسم می‌باشد.

زبان رسمی گوادلوپ، فرانسوی است.

ده‌ها جزیره بکر و دست‌نخورده گوادلوپ همان جایی است که می‌توانید فارغ از زندگی صنعتی جهان مدرن به آرامش دست پیدا کنید.

صدای طبیعت در اینجا به شما آرامش می‌دهد و چشم‌اندازهای بکر و طبیعی شما را به داستان‌های رابینسون کوزوئه می‌اندازد، همانقدر طبیعی و بکر و زیبا.

در تور گوادلوپ می‌توانید از مناطق حفاظت شده آبی و زمینی دیدن کنید که ساخت و ساز انسانی را در آن نمی‌توان دید.

از تفریحات گردشگران در این مجمع الجزایر می‌توان به شب‌زنده‌داری در کنار سواحل و صرف خوش‌طعم‌ترین غذاهای دریایی و نوشیدنی‌های بومی و رنگارنگ اشاره کرد.

آشپزخانه محلی گوادلوپ غذاهای فرانسوی و کارائیبی تهیه می‌کند که گردشگران همیشه طعم غذاهای خوبش را به خاطر می‌سپارند.

اقامت در هر کدام از شهرهای کوچک ساحلی گوادلوپ می‌تواند برایتان جذاب باشد، چرا که این شهرها دنیایی همیشه زنده و شاداب دارند.

در سفر با تور گوادلوپ می‌توانید مناطق کوهستانی مرتفع، سواحل متروکه و آبشارهایی در دل جنگل‌های گرمسیری را ببینید و از یک ماجراجویی واقعی لذت ببرید.

به کوه آتشفشانی لاسوفیر بروید یا به یکی از هیجان‌انگیزترین فعالیت‌های بشر یعنی غواصی در کنار کوسه‌ها و تماشای کوسه‌‎های منطقه بپردازید.

برای این کار شما را که با تور گوادلوپ به این منطقه سفر کرده‌اید، در قفسی مخصوص می‌گذارند و با لباس غواصی به دل دریا می‌اندازند.

در صورتی که بخواهید می‌توانید در لبه بالایی قفس مخصوص تماشای کوسه‌‌ها بنشینید و احساس کنید در کنار آن‌ها غواصی و شنا می‌کنید.

جالب است بدانید، کاشف این مجمع الجزایر، کریستف کلمب مشهور است که نام گوادلوپ به معنای جزیره آب‌های زیبا را بر آن گذاشت.

اگر عاشق تورهای طبیعت گردی و سفر به مناطق کمتر شناخته شده هستید و قصد سفر به مجمع‌الجزایر گوادلوپ را دارید می‌توانید از نیویورک، میامی یا مونترآل کانادا به آنجا پرواز کنید کنفرانس گوادلوپ کنفرانس گوادلوپ (زبان فرانسوی: Conférence de Guadeloupe ) یا نشست گوادلوپ جلسه‌ای بود که از ۴ تا ۷ ژانویه ۱۹۷۹/ ۱۴ تا ۱۷ دی ۱۳۵۷، میان رؤسای دولت ۴ قدرت اصلی بلوک غرب (آمریکا، انگلستان، فرانسه و آلمان غربی) در جزیره گوادلوپ برگزار شد و یکی از موضوعات اصلی آن بررسی وضعیت بحرانی ایران در آن دوران -آخرین روزهای پیش از انقلاب ۱۳۵۷- بود.

این جلسه به میزبانی والری ژیسکار دستن رئیس‌جمهور وقت فرانسه در جزیره گوادلوپ که یکی از شهرستان‌های فرادریایی فرانسه در دریای کارائیب است، برگزار شد.

در این جلسه، جیمی کارتر رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا، جیمز کالاهان نخست‌وزیر بریتانیا، هلموت اشمیت صدراعظم آلمان غربی و خودِ ژیسکار دستن حضور داشته‌اند.

در این جلسه در مورد قریب‌الوقوع بودن سرنگونی محمدرضا پهلوی شاه ایران توافق حاصل شد اما در مورد نتایج و مذاکرات دیگر این نشست روایت‌های متفاوت و متناقضی مطرح شده‌است.

به گفتهٔ منوچهر گنجی در این جلسه ژیسکار دستن این نظریه را مطرح کرده بود که «بهتر است شاه هر چه سریعتر ایران را ترک کند» و جیمی کارتر بعدها در خاطراتش نوشته بود که او در آن جلسه حمایت بسیار کمی از شاه از رؤسای ۳ دولت دیگر مشاهده کرده و همگی آن‌ها متفق‌القول بوده‌اند که شاه باید در سریعترین زمان ممکن از ایران خارج شود.

ویلیام شوکراس هم از خاطرات روزالین کارتر نقل می‌کند که اشمیت و کالاهان در این جلسه بر موقعیت بسیار ضعیف شاه تأکید داشته‌اند.

میخاستم بهش اشاره کنم دیدم اخر متن نوشته شده بود این کنفرانس لعنتیه نحس که بعدش عملیات زیتون موساد روی کار اومد و استارت بدبختی ما زده شد یه نکته جالب درباره این جزیره اینه ک خیلی تو فوتبال فرانسه تاثیر گذاشته طوری ک خیلی بازیکنای مطرح فرانسه اصالتشون مال ا ینجا بود تیری هانری و تورام اگه اشتباه نکنم از بازیکنای الانم توماس لمار و مارسیال

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map