تبلیغات سایت تور ماهيگيري بافي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت تور ماهيگيري بافي شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

صفحه نخست » خانه و خانواده » هنرهای دستی » 🧶 آموزش بافتنی » آموزش قلاب بافی : تور بافی ، مربع بافی تور بافی در قلاب بافی سه نوع است : تور بافی مسطح ردیفی ساده (بافت موجی) ، توربافی مسطح دایره ای ، توربافی مسطح مربعی یا مربع بافی بافت اصلی زنجیره و پایه کوتاه است.

برای بزرگتر و کوچکتر شدن شبکه ها تعداد زنجیره ها را زیاد یا کم کنید .

برای زیباتر شدن این بافت باید زنجیره ها را یکسان و به یک اندازه بافت (یکی کوچک و یکی بزرگ نباشد) .

در ضمن پایه کوتاه اتصال به مرکز حلقه ردیف قبل با باید محکم بافت تا جابجا نشود.

زنجیرهای پایه باید مضربی از 4 به اضافه یک باشد.

آموزش قلاب بافی : تور بافی ، مربع بافی این شیوه که متشکل از چهارگوش هایی با بافت زنجیره و پایه بلند است، مربع بافی (خالی) نامیده می شود.

هر مربع از ۲ زنجیره + ۲ دانه فاصله و یک پایه بلند تبعیت می کند.

بلندی هر ردیف به اندازه سه زنجیره می باشد.

برای آنکه مربع های یک اندازه و متعادل داشته باشید، با شدت ثابتی نخ را کنترل نمایید.

همانگونه که در تصویر اول می بینید برای بافت ۵ مربع به ۱۶ زنجیره نیاز داریم به اضافه سه زنجیره برای شروع رج (بلندی هر ردیف) و دو زنجیره هم برای فاصله مابین پایه بلندها.

جهت اضافه کردن مربع های خالی در انتهای هر رج از بافت پایه بلند سوبل استفاده می کنیم.

و برای کم کردن مربع ها از بافت نامرئی استفاده می نماییم.

اضافه کردن یک مربع در ابتدای ردیف دوم اضافه کردن مربع به انتهای ردیف دوم: اضافه کردن دو مربع به انتهای ردیف چهارم کم کردن مربع از ردیف یازدهم : مربع بافی پر هم مانند مربع بافی خالی می ماند با این تفاوت که به جای دو زنجیره فاصله از بافت پایه بلند در هر مربع استفاده می نماییم.

برای اضافه کردن مربع در انتهای هر ردیف ار بافت پایه بلند استفاده می کنیم به این ترتیب که پایه های مربع های جدید را به نوبت در انتهای هر پایه بلند قبلی می بافیم برای کم کردن مربع ها از بافت نامرئی استفاده می کنیم زیاد کردن در انتهای ردیف (دومین ردیف) کم کردن در انتهای ردیف (دهمین ردیف) : اختصاصی مجله تصویر زندگی منبع : دنیای هنر قلاب بافی کپی با ذکر منبع و درج لینک به این مطلب بلامانع است سلام میخواستم بپرسم برای تور بافی قلاب شماره چند لازمه؟ نخ هم نخه مرسریز مناسبه؟ سلام دوست عزیز انتخاب کاموا به کاربرد بافت بستگی داره.

مثلا برای رومیزی مرسریزه مناسبه اما برای شال نه.

برای مرسریزه قلاب حداکثر 2 میلیمتری مناسبه.

استاد عزیز و دوست داشتنی بسیار سپاسگزارم از شما بابت مطالب عالی مندرج در مجله که همگی دقیقا مثل نوشته هاتونه.

بی نقص .

ساده .

روان و قابل انجام .

فرقی نمیکنه آشپزی باشه بافتنی یا مسایل خانه داری و غیره .

بازهم ممنون باسلام از شما خیلی ممنونم که تجربیاتتون رو در اختیار ما میذارین کاراتون خیلی عالیه.

نام:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map