تبلیغات سایت دفاتر فنی مهندسی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت دفاتر فنی مهندسی مسیر آینده کسب و کارتان را تغییر دهید تبلیغات و برندینگ مهم ترین فاکتورهای توسعه ای شرکت میباشد که باید بر اساس یک برنامه ریزی قبلی پیش رود، یکی از بزرگ ترین اشتباهات کسب و کار ها یا بیزینس ها فعلی نداشتن استراتژی و برنامه ریزی است ، شرکت سیماگر یک شرکت ارائه دهنده راه حل برای خروج از شکست و وضعیت بحرانی است. برای انجام یک کار سازمان یافته با یک تیم سازمان یافته همکاری کنید تا نتیجه انتخاب شما یک عمل سازمان یافته و موثر باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ارائه خدمات فنی و مهندسی با بهترین کیفیت و قیمت در دنیای امروز تبلیغات هم برای مشتریان و بازار هدف سودمند است و هم موجب بهبود کسب و کار برندها میشود.

براین اساس مشتریان بازار هدف باتوجه به نیازشان و بودجه ای که دارند راحت تر میتوانند محصول و یا خدمات مورد نظرشان را انتخاب نمایند.

اما بیشتر کسب و کار­های موفقی که جدا از کوچک و بزرگی سایزشان بر تبلیغات برای تحقق اهدف اصلیخود به آن تکیه می کنند، اکثرا نسبت به رقبایشان موفق تر هستند و از جایگاه بهتری در بازار هدف برخوردارند.

اینگونه شرکت ها برنامه های بازاریابی مدونی دارند که تبلیغات بخشی از آن است.

گروه مهندس پلاس با داشتن جامعه آماری بزرگی از مهندسین کشور میتواند به شما در این امر کمک بسزایی داشته باشد .

رتبه سایت مهندس پلاس در الکسا و موز (1398/05/01) تعرفه تبلیغات بنری در سایت به ازای سفارش 2 ماهه 10% ، 3 ماهه 20% تخفیف در نظر گرفته میشود.

در صورت سفارش تبلیغات با ابعاد 90*728 افقی و 220*400 عمودی، 15% به مبلغ جدول فوق اضافه خواهد شد.

در صورت سفارش تبلیغات با ابعاد 150*900 افقی، 25% به مبلغ جدول فوق اضافه خواهد شد.

تعرفه رپرتاژ آگهی در صورت آماده سازی مطل توسط گروه مهندس پلاس، مبلغ 100 هزارتومان مازاد دریافت خواهد شد.

تعرفه تبلیغات در اپلیکیشن ها به ازای سفارش 2 ماهه 10% ، 3 ماهه 20% تخفیف در نظر گرفته میشود.

اپلیکیشن دستیار مهندس با بیش از 30.

000 کاربر اپلیکیشن آزمایشگاه مهندس اپلیکیشن دستیار بازرس جوش تعرفه تبلیغات در اینستاگرام مهندس پلاس ( پست ) حداقل سفارش 3 سری می باشد .

به ازای ۲ سری ۱۰% ، ۳ سری ۱۵% ، ۴ به بالا ۲۵% تخفیف تعرفه تبلیغات در اینستاگرام مهندس پلاس ( استوری ) حداقل سفارش 3 سری می باشد .

به ازای ۲ سری ۱۰% ، ۳ سری ۱۵% ، ۴ به بالا ۲۵% تخفیف تعرفه ارسال ایمیل استفاده بانک ایمیل مهندسان تعرفه ارسال پیامک استفاده از بانک بروز موبایل مهندسان جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش تبلیغات با ما در تماس باشید.

تلفن : 09121442355-021       ایمیل : engineerplus.

ir@gmail.

com EngineerPlus.

ir [at] gmail.

com Phone: 09121442355 Mobile: 09121442355 Web: گروه مهندس پلاس

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map