تبلیغات سایت فروشندگان دخانیات

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت فروشندگان دخانیات کسب وکار اینترنتی خود را توسعه دهید یکی از مهمترین روش های تبلیغات ، تبلیغات در موتورهای جستجو میباشد. شرکت سیماگر یکی از شرکت های فعال در زمینه تبلیغات کلیکی در گوگل میباشد که با دارا بودن کادری حرفه ای و مسلط به Google AdWords بهترین تنظیمات را برای شما انجام میدهد. تبلیغات در گوگل را باید به صورت حرفه ای روی وب سایت تنظیم نمایید تا از هزینه های اضافی و غیر مفید توسط کارشاسان جلوگیری شود. شرکت سیما گر برای شما در موتور جستجو گوگل ، موتور جستجو یاهو، موتور جستجو بینگ با کمترین هزینه کارمزد و اجرت خدمات آنی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سیگار محصولی است که تبلیغات آن بصورت کامل منع شده، اما بودجه‌ی تبلیغاتی بزرگ‌ترین شرکت‌های دخانیات در سال ۲۰۱۷ از مرز ۹ میلیارد دلار عبور کرده است.

شرکت‌های دخانیات با وجود منع تبلیغات، چگونه تبلیغ می‌کنند؟ سیگار به عنوان یکی از مشتقات دخانیات، یک تجارت بسیار بزرگ را طی یک قرن اخیر شکل داده است.

این محصول مرگبار طی سده‌ی بیستم جان بیش از ۵۰۰ میلیون نفر را گرفته و براساس پیش‌بینی‌های انجام شده، در صورت تداوم روند مصرف سیگار، در قرن بیست‌ویکم بیش از یک میلیارد نفر جان خود را از دست خواهند داد.

سوال اصلی اینجاست که با وجود منع تبلیغات سیگار طی نیم قرن گذشته، شرکت‌های دخانیات چطور و چگونه تبلیغ می‌کنند؟  براساس آخرین آمارهای منتشر شده توسط وزارت بهداشت ایالات متحده‌ی آمریکا، بودجه‌ی تبلیغاتی بزرگ‌ترین شرکت‌های دخانیات طی سال ۲۰۱۷ بیش از ۹ میلیارد دلار بوده است؟ تبلیغات با استفاده از محصولات جانبی، بازاریابی در قالب اشاعه‌ی سبک زندگی و حضور پررنگ در فیلم‌ها و سریال‌های محبوب را باید از جمله‌ی مواردی خواند که باعث شده همچنان شاهد تبلیغات بصورت زیرپوستی و اثربخشی بالای آن باشیم؟ به طور حتم اتحاد کمپانی‌های سیگار در مسیر تبلیغات و حضور مستمر در بازار قابل انکار نیست، بطوریکه براساس برخی آمارها، تعداد مصرف‌کنندگان محصولات دخانی طی چند سال اخیر از مرز یک میلیارد نفر عبور کرده است.

  هرچند ضد تبلیغ برای دخانیات بسیار پررنگ است، اما همچنان این صنعت را باید یک کسب‌وکار بزرگ و پولساز دانست، چراکه دخانیات بازاری به ارزش ۸۰۰ میلیارد دلار است که حاصل مصرف ۵٫۴ تریلیون نخ سیگار در سال می‌شود.

  اما شرکت‌های دخانیات چطور با وجود محدودیت و منع تبلیغات، به چنین آماری دست یافته‌اند؟ این شرکت‌ها در طول سال‌های فعالیت خود چه سیاست‌هایی را در پیش گرفته و پس از منع تبلیغات، چگونه تبلیغات می‌کنند؟ برای یافتن پاسخ این سوالات به پادکست زومیت گوش کنید.

می‌توانید برای گوش دادن به سایر قسمت‌های پادکست زومیت، به کانال زومیت در نوار مراجعه کنید.

نظر شما در این خصوص چیست؟ لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهده‌ی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند.

همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح‌دید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.

در صورت مشاهده‌ی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آن‌ها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.

کمی از تکنولوژی فاصله بگیرید تولید و توسعه نرم‌افزار زومیت توسط شرکت آویژه انجام می‌شود.

سرورهای زومیت توسط پارس پک میزبانی می‌شود.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map