تبلیغات سایت فروشندگان لاستیک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت فروشندگان لاستیک در اینترنت که بخشی از آن همان دیجیتال مارکتینگ میباشد به چند بخش تقسیم میشود. تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایت های پربازدید، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات هدفمند شده ، تبلیغات در موتورهای جستجو که بیشتر با تبلیغات در صفحه اول گوگل شناخته میشود و تبلیغ به صورت تبادل لینک و چند نوع دیگر هستند، یکی از روش های غیر حرفه ای که عموم مردم ما انجام میدهند این است که مستقیما وارد مذاکره میشوند و بدون هیچ برنامه ای اقدام به تبلیغات میکنند ، در صورتی که عموما نتیجه از تبلیغات نمیگیرند و این تصور برایشان ایجاد میگردد که کلا تبلیغات جواب نمیدهد و یا اینکه شرکت ها درصد زیادی را برای خودشان بر میدارند و صداقت در معامله ندارند اما شرکت سیما گر با آگاه بودن این موضوع یک طرح جدید در قرارداد خود دارد که سبب Win Win بودن کمپین تبلیغاتی اش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آشنایی با نحوه تزئین فروشگاه های گروه صنعتی بارز فروشگاه تایر نقطه تماس مشتری، فروشنده و برند است، و لذا گروه صنعتی بارز برای تزئین و اکران تابلوی سردرب فروشگاهی استانداردهایی را تدوین نموده و بکار می برد.

فروشگاه های تایر بارز را در سه سطح زیر در سراسر کشور تزئین شده اند: الف- زیر شبکه توزیع کننده تایر بارز: این گروه از فروشندگان به صورت غیرمستقیم محصولات بارز را از نمایندگان دریافت و توزیع می نمایند.

مقررات نحوه اعطای تابلو به فروشندگان تایر به ترتیب عبارتست از: مالکیت فروشگاه، حداقل یک سوم تایرهای موجود در فروشگاه تایر بارز باشد، تایید صلاحیت اخلاقی توسط نماینده بارز، موقعیت و متراژ مناسب فروشگاه.

در حال حاضر به شرط عقد قرارداد و تعهد مالک فروشگاه برای پرداخت عوارض قانونی همانند زیباسازی و .

.

.

و ارائه سفته ای به مبلغ تعیین شده، گروه صنعتی بارز تابلوهای فروشگاهی را طراحی می نماید و پس از نصب و تایید کارشناس بازاریابی و فروش منطقه ای، نسبت به پرداخت مبلغ از طریق نماینده واسطه اقدام می کند.

در این تابلوها کد نمایندگی درج نشده است.

ب- نمایندگان فروش: این گروه از فروشندگان، دارای کد نمایندگی مندرج بر روی تابلو بوده و به شرط فعالیت تابلوهای آن ها به روز و دارای آخرین استاندارد بارز است.

بیشتر نمایندگان گروه صنعتی بارز دارای تابلویی با فرمت زیر هستند.

در این تابلوها کد نمایندگی وجود داشته و برای اطمینان از فعال بودن ایشان می توانید کد نمایندگی را در وب سایت جستجو فرمائید.

داشتن تابلوی سردرب برای نمایندگان گروه صنعتی بارز الزامی بوده و شرایط اعطا از نظر عقد قرارداد و ارائه سفته و مبالغ پرداختی همانند بند الف است.

ج- نمایندگان برتر: این نمایندگان ازنظرخرید، ارائه خدمات و راه اندازی سیستم های مختلف برگزیده بوده و فروشگاه های آنها با فرمتی متحدالشکل کامپوزیت شده اند.

این تابلوها به نمایندگانی که بیش از سه سال خرید مناسبی داشته اند و از نظر عملکردی جزو نمایندگان برتر گروه بوده اند اعطا می شود.

از نظر استاندارد فروشگاهی موارد مورد نیاز با شرح زیر می باشد.

همچنین برای درخواست این تابلوها به شرح زیر عمل می شود.

1-ارائه درخواست از جانب نماینده 2-بررسی و تایید درخواست توسط واحد تبلیغات و تعیین مبلغ کمک هزینه 3-عقد قرارداد و ارائه یک برگ سفته به مبلغ 7 میلیون تومان (برای تابلوهای فلکسی) و یا یک برگ سفته به مبلغ 34 میلیون تومان (برای تابلوهای کامپوزیت) 4-ارائه اطلاعات مورد نیاز جهت درج بر روی تابلو 5-طراحی تابلو و ارسال طرح جهت اجرا 6-پس از اتمام کامل طرح (تزئین داخل و تابلو فروشگاه) بررسی و تایید کارشناس منطقه ای 7-ارسال مدارک و پرداخت کمک هزینه توافق شده قاب دور تابلو نقره ای می باشد.

داخل تابلو خاکستری رنگ می باشد.

حروف مورد استفاده در تابلو (آرم و لوگوی بارز) از جنس چلنیوم و به رنگ قرمز می باشد.

و دارای روشنایی است.

حروف مورد استفاده (مشخصات نماینده) به رنگ سفید بوده و دارای روشنایی نیست.

طراحی سر درب فروشگاه به عهده واحد طراحی گروه صنعتی بارز می باشد و نماینده نمی تواند در آن (نوشته ها، ابعاد فونت ها و.

.

.

) تغییری ایجاد نماید.

در صورت نصب تابلوی خارج استاندارد، مبلغ کمک هزینه پرداخت نمی گردد.

نمای بیرون فروشگاه: شیشه های مورد استفاده بایستی به صورت قدی و از جنس سکوریت باشد.

پرده کرکره برقی باشد.

پرده کرکره مورد استفاده از رنگ سفید باشد.

1/5مرکز آن قرمز وینستونی و مابقی (بالا و پایین) سفید رنگ باشد.

ستون های بیرون فروشگاه از جنس دور قاب و نقره ای رنگ باشد.

1/5مرکز آن قرمز وینستونی و مابقی (بالا و پایین) نقره ای رنگ باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map