تبلیغات سایت پست و دفتر پستی و تیپاکس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت پست و دفتر پستی و تیپاکس کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برای رهگیری بسته خود و اطلاع از آخرین وضعیت می‌توانید با وارد کردن کد رهگیری پیامک شده، شماره بارکد یا کد قرارداد در کادر زیر، از وضعیت بسته خود مطلع شوید.

کد رهگیری بسته خود که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را در این قسمت وارد کنید و روی گزینه رهگیری کلیک کنید تا وضعیت بسته شما نمایش داده شود.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره 09121442355 تماس بگیرید.

بسته من در چه وضعیتی قرار دارد؟ به دست گیرنده رسیده یا در راه است؟ دقیقا چه زمانی مرسوله به دستم می‌رسد؟ بسته‌ای که فرستادم به موقع به دست گیرنده می‌رسد یا خیر؟ و.

.

.

این‌ها سوالاتی است که ممکن است در هر مرحله از سفر یک بسته، برای فرستنده یا گیرنده پیش آید.

سیستم رهگیری بسته تیپاکس برای پاسخ‌گویی به همین سوالات مشتریان و رفع نیاز آن‌ها طراحی شده و به آن‌ها کمک می‌کند تا در هر مرحله از سفر بسته، با وارد کردن کد رهگیری تیپاکس بتوانند استعلام بسته خود را انجام دهند.

برای پیگیری بسته تیپاکس، شما نیاز به کد رهگیری تیپاکس یا شماره قرارداد دارید.

هنگام ارسال بسته، پیامکی شامل کد رهگیری، هزینه ارسال، لینک رهگیری بسته تیپاکس و ارزش اظهاری، برای فرستنده و گیرنده ارسال می‌شود.

فرستنده و گیرنده بسته می‌توانند در این صفحه، با وارد کردن کد رهگیری، وضعیت بسته‌ خود را استعلام کنند.

کد رهگیری و شماره قرارداد در رسید تحویل شده به فرستنده نیز درج شده و از طریق آن می‌توان به رهگیری بسته پرداخت.

با مراجعه به سایت تیپاکس به آدرس https://tipaxco.

com و یا تماس با سامانه 8457 -021 می‌توانید بسته خود را پیگیری کنید.

بله.

برای رهگیری بسته و اطلاع از آخرین وضعیت آن، می‌توانید با وارد کردن کد رهگیری پیامک شده، شماره بارکد یا کد قرارداد، از وضعیت بسته خود مطلع شوید.

زمان ارسال بسته ها در تیپاکس با توجه به فاصله مبداء تا مقصد و نوع خدمتی که برای ارسال بسته خود انتخاب می‌کنید، متفاوت است.

با تخمین زمان ارسال بسته می‌توانید از زمان رسیدن بسته به مقصد مطلع شوید.

کد رهگیری تیپاکس یک کد 15 تا 25 رقمی است که در زمان ثبت سفارش، به همراه رسید به فرستنده تحویل داده می‌شود و همچنین از طریق پیامک نیز برای فرستنده ارسال می‌شود.

درحال حاضر، بارکد یا شماره قرارداد تیپاکس، یک عدد 13 رقمی است که با عدد سال شروع می‌شود.

(برای مثال بارکد تمام بسته‌ها در سال 99، با عدد 99 آغاز می‌شود).

کد رهگیری مای تیپاکس، یک عدد 15 رقمی است که با MTPX آغاز می‌شود.

کد رهگیری بسته خود که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را در این قسمت وارد کنید و روی گزینه رهگیری کلیک کنید تا وضعیت بسته شما نمایش داده شود.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره 09121442355 تماس بگیرید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map