تبلیغات سایت دفتر خدمات ارتباطی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت دفتر خدمات ارتباطی شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در این مقاله قصد داریم درباره امکانات سامانه پیام کوتاه مدیرپیامک و همچنین پنل پیامک در دفاتر پیشخوان دولت و کاربرد پنل اس ام اس در دفاتر خدمات ارتباطی صحبت کنیم همراه ما باشید.

امروزه دفاتر پیشخوان دولت بدلیل ارتباط نزدیک با مخابرات، مکانی برای انجام خدمات الکترونیکی موبایل و تلفن همراه موبایل هستند.

بدلیل اینکه اینگونه خدمات در دفاتر پیشخوان انجام می شود زمانیکه کسی به پیامک انبوه نیاز داشته باشد، احتمالا بدلیل نداشتن اطلاعات کافی در مورد پنل اس ام اس، به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده و درخواست ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بکند.

از طرفی ارسال پیامک جزء خدمات پایه دفاتر پیشخوان دولت نمی باشد و اینگونه سازمان ها سیل بزرگی از مشتریان و مراجعه کنندگان و مشتریان خود را از دست می دهند که می توانند از این طریق سود کنند.

مدیرپیامک در این راستا به شما پیشنهاد می کند که با تهیه پنل اس ام اس دفتر پیشخوان دولت این مشتریان را از دست ندهید و سود کنید! ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک بر اساس سن‌ و‌ جنسیت ، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل و بر اساس کدپستی ، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی رایگان و … از جمله خدماتی هستند، که ما در مدیرپیامک انجام می دهیم.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟! ۹ صبح تا ۹ شب با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف counter استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟ ۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات ۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت ۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت ۴- لیست شماره های مشتریان به تفکیک سن و جنسیت ۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به دفاتر پیشخوان دولت از روی نقشه ۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز ثبت نام پنل اس ام اس با تخفیف ویژه دفتر پیشخوان دولت این موضوع را همیشه به یاد داشته باشید که جذب یک مشتری جدید تقریبا پنج برابر حفظ مشتریان قدیمی هزینه دارد.

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید.

مدیر پیامک برای اولین بار در کشور “پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت“ راه اندازی کرد.

دفاتر پیشخوان دولت به دلیل ارتباط مفهومی نزدیکی که با مخابرات دارند معمولا اولین جایی هستند که افراد برای ارسال پیامک های تبلیغاتی حضوری به آنجا مراجعه میکنند تا پیامک انبوه و تبلیغاتی ارسال کنند و اکثرا نمی دانند که برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی دفاتر پیشخوان دولت نیز از یک سامانه پیامک برای این کار استفاده میکنند.

دفاتر پیشخوان دولت به دلیل اینکه یک مرجع حقوقی هستند ما برای آنها امکان ویژه ارسال پیامک به بلک لیست را در نظر گرفته ایم این یعنی دفاتر پیشخوان دولت قابلیت ارسال پیامک به افرادی که دریافت پیامک های تبلیغاتی را مسدود کرده اند دارد.

دفاتر پیشخوان دولت به دلیل اینکه سفارش های زیادی برای ارسال پیامک انبوه دارند برای آنها مقرون به صرفه است که پنل پیامک مخابرات را تهیه کنند تا بتوانند با تعرفه کمتری پیامک ارسال کنند و سود بیشتری از ارسال پیامک انبوه داشته باشند.

شما با تهیه یکی از پنل های نقره ای و بالاتر از آن در مدیرپیامک ، می توانید با تمامی امکانات ارسال از جمله ارسال از روی نقشه، ارسال پیامک منطقه ای کدپستی و… ارسال های خود را انجام دهید.

برای مشاهده ی ریز به ریز امکانات پنل ها می توانید به منوی امکانات و تعرفه ها مراجعه کنید.

همانطور که در مطالب دیگر نیز گفته شده است، ارسال از روی نقشه یکی از قابلیت های پنل اس ام اس می باشد که برای ارسال پیامک های تبلیغاتی و… کاربرد دارد.

همانطور که می دانید در این نوع از ارسال، نقشه شهر های مختلف قابل مشاهده می باشد که تمامی محله های شهر ریز به ریز بلوک بندی شده اند.

شما تنها کافیست با انتخاب محله ی موردنظرتان به تعداد دلخواهی از شماره های همراه اول و یا ایرانسل پیامک ارسال کنید.

در روش ارسال پیامک بر اساس کدپستی مناطق مورد نظر ، شما باید کدپستی مناطق مورد نظر خود را که می خواهید برای آن منطقه ارسال انجام دهید، وارد سامانه می کنید و سامانه پیامکی به صورت خودکار تمامی شماره های ثبت شده در این منطقه را نمایش خواهد داد.

شما می توانید به تعداد دلخواهی از آن شماره ها پیامک ارسال کنید.

ممکن است تبلیغات کسب و کار شما فقط به یک قشر خاص از جامعه هدفمند باشد.

از این رو برای صرفه جویی در هزینه و زمان این نوع ارسال می تواند مفید واقع شود.

در روش ارسال پیامک به تفکیک رده سن و جنسیت با انتخاب پیش شماره ی استان و شهر، رده سنی و جنسیت مرد یا زن را تعیین می کنیم و سپس به تعداد شماره های دلخواه می توانیم پیامک ارسال کنیم.

در روش ارسال پیامک به پیش شماره مورد نظر ، شما ابتدا استان و سپس شهر مورد نظر خود را انتخاب می کنید.

سامانه به صورت خودکار تمامی پیش شماره های همراه اول را نمایش خواهد داد که از میان آنها می توانید پیش شماره ی مورد نظر خود را به تفکیک اعتباری یا دائمی بودن انتخاب نمایید.

سپس می توانید به صورت دلخواه به تعداد شماره های موجود پیامک ارسال کنید.

یکی دیگر از روش های ارسال پیامک، ارسال از طریق دکل ایرانسل می باشد که شما در این روش ابتدا از منوی ارسال دکل ایرانسل در سامانه، استان و شهر مورد نظر خود را انتخاب می کنید و سپس آدرس و محدوده ارسال را نیز مشخص می کنید سپس در قدم بعدی تعداد ارسال ها و زمان ارسال پیامکتان را نیز مشخص می نمایید.

در آخر نیز متن پیامک مورد نظرتان را نوشته و ارسال می کنید.

اگر شما هم رئیس یا صاحب یک دفتر پیشخوان دولت هستید و به دنبال راهی برای تسهیل در روند امور دفتر خدمات ارتباطی و ارائه خدمات بهتر به مشتریانتان میگردید ، سامانه پیام کوتاه مدیرپیامک بهترین و کارآمدترین پنل پیامکی با تمام امکانات درخواستی شما میباشد.

پنل پیامک مدیرپیامک با ارائه خدمات متمایز و با استفاده از کادری متخصص و مجرب آماده خدمت رسانی و پاسخ گویی به شما در تمام زمینه های تبلیغاتی و استفاده از پنل پیامکی خواهد بود.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟! ۹ صبح تا ۹ شب با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف counter استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

ثبت نام پنل اس ام اس با تخفیف ویژه دفتر پیشخوان دولت با کد تخفیف counter از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس برای دفاتر خدمات ارتباطی تهیه نمایید.

خرید پنل پیامک از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد.

همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  09121442355 تماس بگیرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * Time limit is exhausted.

Please reload the CAPTCHA.

 +  یک  =  9 فرستادن دیدگاه دسـتـرسـی سـریـع پرداخت آنلاین ثبت شکایت تماس با ما درباره ما قوانین و مقررات خـدمـات پـیـامـکـی وب سرویس دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری آزمایشگاه افزونه و ماژوال ویدیوهای آموزشی 09121442355 09121442355 تهران، نبرد، خ شهید شریفی، گلستان 18، پ 28 دسـتـرسـی سـریـع پرداخت آنلاین ثبت شکایت تماس با ما درباره ما قوانین و مقررات خـدمـات پـیـامـکـی وب سرویس دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری آزمایشگاه افزونه و ماژوال ویدیو های آموزشی 09121442355 09121442355 تهران، نبرد، خ شهید شریفی، گلستان 18، پ 28 کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مدیر پیامک می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مدیر پیامک می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map