تبلیغات محیطی در نمایشگاه بین المللی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات محیطی در نمایشگاه بین المللی کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

English در عرصه تبلیغات محیطی، بیل بورد؛ گویا ترین، موثرترین و پر استفاده ترین نوع تبلیغ در سراسر جهان محسوب می شود.

سازه هایی نسبتا بزرگ که با ترکیبی از فلز، رنگ و طرح، چشم مخاطب را به خود خیره می کنند و مانند ستونی بزرگ که وظیفه نگهداری پیامی خاص را دارد، آن پیام را دست بر سینه پیش چشم مخاطب گسترده می کند.

در مکانی مانند نمایشگاه با توجه به حرکت آرام مخاطب ما بین فضای نمایشگاهی تنها راه ندیدن بیل بوردها، بستن چشم ها می باشد و راه دیگری نیست! شرکت هایی که در نمایشگاه قصد حضور متمایز و متفاوت را دارند و به بهره برداری هر چه بیشتر می اندیشند می توانند با انتخاب پیام ها، آمار، جملات تکان دهنده، تصاویر اثرگذار و درج اسم و آرم در اندازه های متعارف و نامتعارف و طرح های هدفمند، گوی سبقت را از رقبا ربوده، مخاطبین و بازدیدکنندگان را تحت تاثیر قرار داده و به سمت غرفه خود جذب کنند.

لمپوست بنر یا "پایه - بنر" – "تیر برق – بنر" یکی از زیباترین ابزارهایی است که در تبلیغات نمایشگاهی به کار می رود و با آن می توان پیام های  کوتاه را به مخاطب دیکته کرد یا با استفاده از تعدد لمپوست های انتخابی نقش نشان و نام شرکت را در ذهن مخاطب حک کرد.

این سازه های جدید و جذاب هم در زیباتر کردن فضای نمایشگاهی نقش به سزایی دارند و هم خودشان به خاطر ساختار و تفاوت با سایر انواع تبلیغات محیطی و جدید بودن مورد استقبال قرار می گیرند.

لمپوست بنرها در حال حاضر در اکثر کشورهای جهان یک ابزار تبلیغاتی شناخته شده و کارا هستند.

در نمایشگاه بین المللی نیز با توجه به اینکه لمپوست ها در خیابان سئو ل و جاده اختصاصی به نوعی پیش درآمد تبلیغات و فصل آغازین تبلیغات شرکت ها در نمایشگاه ها محسوب می شوند اولین رسانه هایی هستند که وجود نمایشگاه را خبر می دهند و به چشم می آیند که این مهم برای آنهایی که می خواهند پیش تر و قبل از همه دیده شوند یک ایتم مهم برای انتخاب محسوب می شوند.

از مهمترین راهکارهای اطلاع رسانی نسبت به حضور و حتی سطح حضور در نمایشگاه ها تبلیغات رادیویی داخل نمایشگاه است.

رادیوی نمایشگاه همواره مخاطب خود را داشته و دارد و بسیاری از افراد جهت انتخاب سالن، انتخاب شرکت ها جهت بازدید و حتی ایجاد حس نسبت به برندها تحت تاثیر این رسانه قرار دارند.

ساخت و پخش تیزرهای کوتاه رادیویی با کلمات مستقیم، آگاهی دهنده، جدی و گاه در پرده و حتی با کنایه و بهره گیری از آنها با قید تکرار و تعدد در پخش می تواند امکان زمینه سازی برای ایجاد حس و تغییر حس مخاطب نسبت به شما و شرکت شما باشد.

تبلیغات رادیویی در نمایشگاه بین المللی با بهره گیری از سرشناس ترین و برترین گویندگان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انجام می شود و در همین راستا با تداعی معنی مخاطب که صدایی آشنایی را با کلماتی نا آشنا می شنود می تواند پیام های رادیویی را بسیار اثر بخش نماید.

- امکان ساخت تیزر رادیویی سفارشی با صدای مورد نظر سفارش دهنده - امکان پخش تیزر رادیویی ساخته شده توسط خود شرکت از جمله امکاناتی هستند که شرکت ها با تماس با ما و هماهنگی از پیش می توانند اطلاع رسانی متفاوتی را برای خود ایجاد نمایند.

مشاوره درباره انتخاب کلمات موجز و اثرگذار و تعداد دفعات پخش پیام رادیویی و چگونگی اثرگذاری در مخاطب با این رسانه از جمله خدمات ما به مشارکت کنندگان محترم در بخش تبلیغات رادیویی می باشد.

  میدان دید بسیار وسیع، دیده شدن از هر جای نمایشگاه، معرفی با یک سازه نسبتا نامتعارف و کم دسترس مثل بالن می تواند مهمترین ویژگی های بالن نمایشگاهی به عنوان یک آیتم پرطرفدار در تبلیغات محیطی باشد.

با بالن برند شما تا آسمان بالا می رود و جایگاه شما رفیع تر و دست نیافتنی تر از رقبا! شرکت هایی که نوعی فانتزی را در تبلیغات تجربه کرده اند یا می خواهند تجربه کنند طرفدار پرو پا قرص بالن های نمایشگاه هستند.

تردد بالای جاده اختصاصی نمایشگاه، عبور و مرور آرام و طولانی عابرین و خودروها در این مسیر ناگزیر، شناخته شدن جاده اختصاصی به عنوان مهمترین مبدا ورودی نمایشگاه توسط اکثریت بازدیدکنندگان، ورود افراد دارای خودرو، ورود مسئولین و مقامات مهم دولتی و خصوصی از این جاده و .

.

.

موقعیت و ترکیبی بی نظیر را به وجود آورده تا سفارش دهندگان تابلوهای جاده اختصاصی به عنوان مهمترین و برترین های هر نمایشگاه خود را به بازدیدکنندگان معرفی کنند.

سازه هایی که در هر نمایشگاه زود تر از آنکه فکر کنید پر می شوند و همواره مورد رقابت شرکت های برتر قرار می گیرند.

شرکت هایی که با حضور در تابلوهای جاده اختصاصی در قد و قامت اسپانسرهای یک نمایشگاه ظاهر می شوند!     سازه متعارف و کاربردی اسپیس بنر از پر استفاده ترین سازه های نمایشگاهی است که مانند قاب عکسی بزرگ نقش و طرح را در فاصله ای نزدیک پیش چشم مخاطب می نهد.

فرم فلزی اسپیس بنر حواس مخاطب را به مرکز قاب که طرح در آن روی بنر نقش بسته هدایت می کند و سوار شدن اسپیس بنرها روی کف زمین نزدیکی هر چه بیشتر مخاطب و طرح را امکانپذیر می سازد.

از مهمترین ویژگی اسپیس بنرها قابلیت تعدد و تکرار آن به مقدار موثر و پیش بینی شده در فضای تحت پوشش نمایشگاهی و همچنین قابلیت افزایش حجم و اندازه آنها می باشد که می توان با اسپیس بنر سازه هایی غول پیکر و در اندازه هایی حیرت انگیز نصب نمود که هر بیننده ای را مسحور عظمت و ابهت طرح می نماید و جایگاهی رفیع را برای شرکت کارفرما در ذهن مخاطب متصور می نماید.

سیمای شهر تمام عناصر و عوامل شهری است که به دیده می‌آید، چشم قادر به تماشای آن می‌باشد،و در ذهن و خاطره انسان شکل می گیرد.

                تلویزیون 28 متری مستقر در نمایشگاه از جمله رسانه های اثرگذار بوده که همواره مخاطب خاص خود را داشته و دارد.

امکان پخش تیزر تصویری در فضای باز نمایشگاهی از بهترین امکانات برای معرفی محصولات مشارکت کنندگان و تبلیغ نام و برند هایی است که به دیده شدن هر چه بیستر می اندیشند.

وجود تنها یک تلویزیون در فضای نمایشگاهی این رسانه را به نوعی انحصاری می کند و با توجه به عدم تکرار این رسانه در نمایشگاه می تواند به نوعی اهمیت و تمایز شرکت سفارش دهنده تیزر را در هر نمایشگاه به مخاطب القا کند.

از 5min تا 30min فرمت: mp4, Avi, Mpeg تیزرهای ارسالی به دو صورت باصدا و بی صدا می باشند، در تیزهای ارسالی بی صدا باید تصاویر گویا بوده و از زیر نویس جهت ارائه اطلاعات به مخاطب استفاده نمود.

تلفن : 09121442355 (30 خط) پست الکترونیک: info@ipcc.

ir آدرس: تهران، اتوبان چمران، محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران، سالن 5 (ورودی شرقی) طبقه زیرین جهت ثبت هرگونه انتقاد، شکایت و یا پیشنهاد، با دبیرخانه انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران با مشخصات ذیل، تماس حاصل فرمایید: تلفن: 09121442355 - 09121442355 فکس: 09121442355 ایمیل: info@aieo.

ir تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به شرکت بانیان امید می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map