سئو سایت آنالایزر پوست

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت آنالایزر پوست کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خدمات آموزش دوره ها خدمات سئو طراحی سایت مشاوره سئو تدریس خصوصی سئو آنالیز و تحلیل سایت تولید محتوا طراحی بنر گرافیکی آموزش کامل سئو آموزش وردپرس آموزش دیجیتال مارکتینگ آموزش سرچ کنسول آموزش سئو مبتدی الگوریتم های گوگل آموزش سئو داخلی آموزش سئو خارجی دوره گوگل سرچ کنسول ( google search console) کامل ترین دوره گوگل آنالیتیکس | کاملا تخصصی و رایگان دوره پیشرفته گوگل آنالیتیکس دوره آموزش گوگل ادوردز جدید | آموزش google adwords دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ | آموزش digital marketing اطلاعات تماس موبایل: 09121442355 ایمیل: info@wikidemy.

ir آدرس: تهران فلکه دوم صادقیه ثبت نام / ورود آنالیز سئو سایت آنالیز سئو سایت و بررسی موارد و مشکلات یکی از اصلی ترین فعالیت های مهم در زمینه سئو می باشد.

آنالیز سایت و بررسی سئو سایت به دو روش صورت می گیرد؛ می توانید از سایت های آنالیز سئو استفاده نمایید و یا اینکه از متخصصین مجرب بخواهید تا سایت شما را بطور کامل آنالیز کنند.

ما در این صفحه هردو روش را در اختیار شما، همراهان عزیز ویکی دمی قرار داده ایم.

با کلیک بر روی معررفی ابزار ها در قسمت پایین می توانید با برترین ابزار های آنالیز سایت آشنا شوید.

اما اگر به دنبال این هستید که مجرب ترین متخصصین، سایت شما را به طور کامل بررسی کنند، بر روی قسمت درخواست آنالیز کلیک کنید.

با کلیک بر روی درخواست آنالیز سایت، فرمی برای شما نمایش داده می شود که پس از تکمیل اطلاعاتتان در آن، کارشناسان ما به شما تماس گرفته و اطلاعات دیگر را از خدمتتان دریافت می کنند.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و فرم درخواست بر روی دکمه پایین همین حالا کلیک کنید.

ابزار و افزونه های زیادی طراحی شده اند که سایت شما را آنالیز کنند.

نمی توان گفت که بی نقص هستند و هیچ اشکالی ندارند.

اما به اصطلاح کار راه انداز هستند.

برای مشاهده این ابزار و افزونه های بر روی دکمه پایین کلیک کنید تا به طور کامل با این ابزار ها و نحوه عملکردشان آشنا شوید.

متخصصین ویکی دمی ابزار های آنالیز سایت های بسیار زیادی وجود دارند که وب سایت شما را از نظر سئویی به صورت رایگان آنالیز و بررسی می کنند.

اما تفاوت میان آنالیز سئو سایت توسط سایت های آماده رایگان و یک متخصص با تجربه چیست؟ بهینه سازی سایت ، فاکتور های بسیار زیادی دارد که هرچقدر این فاکتور ها، بیشتر بر روی سایت شما اعمال شده باشند، از رقبایتان جلوتر خواهید بود.

هنگامی که شما سایتتان را در ابزار آماده و رایگان چک میکنید، این ابزار ها فقط تعداد بسیار محدودی از این چک لیست و فاکتور ها را در سایت شما بررسی می کند و نمی تواند منطق شما را برای انجام بسیاری از موارد درک کند و در پایان یک آنالیز کاملا ماشینی و بی منطق که یک ربات آن را تحلیل کرده است را به شما نمایش می دهد.

اما اگر سایت شما توسط متخصصین خبره مورد بررسی قرار بگیرد، همه فاکتور ها را در همه صفحات سایت شما چه از نظر سئو داخلی و چه از نظر سئو خارجی و تکنیکال به صورت جز به جز چک می کند.

علاوه بر این تمامی اشکالات، نقاط قوت و ضعف موجود در سایتتان در قالب یک گزارش بطور کامل خدمتتان ارسال می گردد.

علاوه بر این شما می توانید از خدمات سئو سایت دیگر هم مانند مشاوره سئو بهره ببرید.

در نظر داشته باشید که بسیار پیش می آید شما وبسایتتان را در ابزار های رایگان چک می کنید و هیچ مشکلی پیدا نمی کنید اما سایتتان به سختی بهینه می شود و ارتقا رتبه پیدا می کند؛ در اینجا بهترین راه، استفاده از آنالیز یک سئوکار باتجربه می باشد.

برای ارسال درخواست آنالیز، فرم زیر را پر و برای ما ارسال نمایید.

پس از تکمیل اطلاعاتتان در فرم و ارسال آن برای ما، کارشناسان ویکی دمی با شما تماس می گیرند و اطلاعات تکمیلی را از خدمتتان دریافت می کنند.

آنالیز سایت بین 3 تا 5 روز کاری زمان میبرد و هزینه آن 500,000 هزار تومان بوده.

بعد از آنالیز، پروپوزالی خدمتتان ارسال می شود که تمامی اطلاعات Analyze در آن وجود دارد.

قیمت بررسی سئو سایت: 500,000 تومان در پست های قبلی، لیست کاملی از ابزارهای رایگان سئو که می تواند در بهبود سئو سایت شما موثر باشد را معرفی کردیم.

از این ابزار ها برای پیدا کردن کلمات کلیدی، بررسی بک لینک های سایت و غیره می توانید استفاده کنید.

اما چیزی که بیش از همه نیاز است، پیدا کردن بهترین سایت های آنالیز سئو می باشد.

در اینجا به معرفی 10 سایت آنالیز سئو برتر می پردازیم، پس با ما همراه باشید.

از آنجایی که این یکی از دغدغه های سئوکاران می باشد، بر طبق تجربه و با استفاده از جستجو در سایت های معتبر ایرانی و خارجی، 10 مورد از بهترین سایت های آنالیز سئو را برایتان لیست کردیم تا با استفاده از آنها، به بهبود رتبه سایتتان در موتور های جستجو کمکی کرده باشیم.

.

پس، بزن بریم.

یکی از بهترین و سریع ترین سایت های آنالیز سئو، سایت وورنک (WooRank) می باشد که با “بررسی فوری وب سایت”، یک گزارش اجمالی از سئو داخلی و سئو خارجی سایتتان ارائه می دهد.

بدون ارتقا دادن به نسخه ی پولی، فقط می توانید تعداد محدودی گزارش بگیرید، اما می توانید گزارش های از قبل انجام شده را مشاهده نمایید.

 همچنین، این ابزار به شما 7 روز استفاده رایگان بدون محدودیت را پیشنهاد میدهد که می توانید تعداد نامحدودی گزارش بگیرید.

برای استفاده از این ابزار آنالیز سئو، وقتی وارد این سایت شوید  و سپس، url سایت خود را وارد کنید و دکمه “Create review” را بزنید.

  گزارشی که از این سایت دریافت می کنید، شامل 8 قسمت مختلف می باشد.

چک لیست بازاریابی (Marketing Chechlist):  این چک لیست، مهم ترین آیتم های سایت شما می باشد.

سایت SEO Site Checkup، یکی از سایت های آنالیز سئو رایگان است که سایت شما و سایت رقبای انتخابی را آنالیز می کند.

بر اساس نتایج آنالیز، یک نمره بر حسب عدد به موارد بررسی شده می دهد.

  بخش هایی که این ابزار آنالیز سئو، مورد بررسی قرار می دهد، از این قرار است: سایت آدیتور، یکی از سایت های آنالیز سئو می باشد که اطلاعات خوبی از سایت شما ارائه می دهد.

بعد از این که از Site Auditor استفاده کردید، این سایت، گزارش کلی از سئو سایت شما  را در اختیارتان قرار می دهد.

این ابزار توسط Raven Tools فراهم شده که بخشی از برنامه اینترنت مارکتینگشان بوده.

در حال حاضر، Raven Tools به شما 14 روز استفاده رایگان از Site Auditor را می دهد (استفاده از همه ی ابزارهایشان)  برای مطالعه بیشتر مقاله راهکارهای سئو را بررسی کنید.

بر خلاف سایر سایت های آنالیز سئو که در این لیست معرفی کردیم و تمرکز اصلیشان بر روی فعالیت های سئو سایت شماست، سایت آنالیز سئو marketing grader، بر روی استراتژی های آنلاین کمپانی شما نظارت خواهد داشت.

گزارش حاصل از این سایت آنالیز سئو، بر روی 5 نکته تمرکز دارد.

وبلاگ نویسی (Bloggimg): این بخش، فعالیت های مربوط به بلاگ نویسی شما را زیر نظر می گیرد.

(برای مثال آیا سایت شما بلاگ دارد، آیا دکمه مربوط به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را دارد و …) شبکه اجتماعی (Social Media): این بخش، فعالیت های شما در شبکه های اجتماعی را ارزیابی می کند.

(برای مثال آیا از فیس بوک یا توییتر استفاده می کنید؟ آیا به پروفایل های خود از صفحه اصلی لینک داده اید و …) سئو (SEO): این بخش، فاکتور های مهم در سئو داخلی و سئو خارجی سایت شما را بررسی می کند (برای مثال: تایتل، دسکریپشن، بک لینک ها و …) تولید سرنخ (Lead generation): این قسمت، اثر بخشی صفحات لندینگ سایت شما را بررسی می کنه (آیا از فرم برای گرفتن لید یا سرنخ استفاده می کنید، آیا از یک نرم افزار تحلیلی برای اندازه گیری نتایج خود استفاده می کنید و …) موبایل (Mobile): این بخش مشخص می کند که آیا صفحه شما موبایل فرندلی هست یا نه (برای مثال صفحه شما در صفحه نمایش تلفن های همراه چگونه است؟ آیا از متا تگ ویو پورت استفاده کردید یا خیر و … ) Site analyzer یکی دیگر سایت های آنالیز سئو است که 71 داده به صورت نکته ای به شما ارائه می دهد که در 5 گروه دسته بندی می شوند.

بعد از اینکه آنالیز روی سایتتان انجام شد، این سایت آنالیز سئو یک گزارش اجمالی به شما ارائه می دهد که شامل رتبه جهانی، دسترسی پذیری، طراحی، چند رسانه ای و رتبه های شبکه ای می باشد.

از این سایت آنالیز سئو، جدیداً خیلی استفاده می شود، اگرچه بهترین سایت آنالیز سئو که در این لیست موجود نیست، اما خیلی به درد بخور هست.

بعد از این که شما url سایتتان را وارد کردید، این ابزار برای شما یک گزارش آماده می کند که شامل بخشهای زیر می شود: Lipperhey، به انداره سایر سایت های آنالیز سئو، معروف نیست.

اما هنوز اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار شما می گذارد.

مشابه با ابزارهای دیگر، Lipperhey یک گزارش کامل از url ای که شما در اختیارش می گذارید، ارائه می دهد.

این گزارش حاوی رتبه های عددی است و شامل 5 بخش است که عنوان های زیر را پوشش می دهد.

Upcity یک سایت آنالیز سئو است که سایت شما را تجزیه تحلیل می کند و آن را در قالب یک کارت گزارش سئو به شما ارائه می دهد.

این کارت گزارش، نمره سایت شما را به صورت عددی نمایش می  دهد که بر اساس 18 عملکرد که در 6 گروه دسته بندی می شود، نمایش داده می شود.

Seoptimer، یک سایت آنالیز سئو رایگان است که فاکتورهای رتبه بندی سایتی که URL آن را وارد کردید، بررسی می کند.

پس از تجزیه و تحلیل URL، ابزار خلاصه ای از مهمترین موارد عملی را ارائه می دهد.

سپس نتایج آنالیز خود را که به 7 دسته زیر تقسیم می شود، نمایش می دهد: این سایت آنالیز سئو ، اطلاعات مفیدی از وضعیت فعلی سایت شما در اختیارتان می گذارد.

ابزاری که این سایت آنالیز سئو در اختیار شما می گذارد، URL سایت شما را به همراه 20 فکتور مهم در سئو داخلی در صفحه بررسی می کند و سپس نتایج را در گزارشی ارائه می دهد که به 5 دسته تقسیم می شود.

امیدوارم این مقاله راجع به بهترین سایت های آنالیز سئو برایتان مفید بوده باشد.

شما از چه سایت یا ابزاری برای آنالیز وبسایت خود استفاده می کنید؟ لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه برایمان به اشتراک بگذارید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map