سئو سایت انبارداري و نگهداري محصولات كشاورزي و غذايي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت انبارداري و نگهداري محصولات كشاورزي و غذايي در هر نقطه و هر مکانی در رتبه های بالای گوگل محصولات و خدمات خود را نمایش دهید. اول شدن در صفحه گوگل اتفاقی و ناگهانی نیست بلکه ثمره حداقل 6 ماه تلاش شبانه روزی یک تیم متخصص میباشد تا شما را در کسب و کارتان موفق کند. سئو سایت یک پدیده به شدت هیجان انگیز در متدولوژی های جدید بازاریابی اینترنتی است که از جایگاه بسیار بالا و پر اهمیتی برخوردار است. در سئو سایت باید یک وب سایت پرسرعت و حرفه ای داشته باشید تا بتوانید با رقبا خود رقابت قوی تری داشته باشید و با مجموعه مزایای رقابتی به افزایش فروش محصول و خدمات تان بپردازید. شرکت سیماگر با دارا بودن چند زیرمجموعه و شرکت های چابک و فعال در زمینه سئو میتواند شما را به جایگاه واقعی تان برساند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سردخانه توزیعی مقدمه شاید اگر در صنعت غذا و کالاهای فسادپذیر باشید این هم سوال شما باشد که مناسب‌ترین سردخانه برای توزیع محصولات فاسدشدنی داخل شهری کدام است؟ پاسخ این سوال سردخانه توزیعی است.

امروز در مورد سردخانه توزیعی، مشخصات فیزیکی و فنی، دمای استاندارد در سردخانه توزیعی، کاربردهای سردخانه توزیعی، تنوع کالاهایی که این نوع سردخانه توانایی انتقال آن را دارد و در نهایت خودرو‌های مناسب برای حمل سردخانه توزیعی صحبت می‌کنیم.

با ما همراه باشید.

  بهترین سردخانه برای توزیع درون شهری سردخانه چیست؟ سردخانه مجموع یک ساختمان یا انبار و تاسیسات آن است که توانایی لازم برای نگهداری محصولات غذایی و فاسدشدنی را دارد.

این کالاها می‌توانند شامل محصولات کشاورزی، میوه و سبزیجات، بستنی، کنسرو و… باشد.

شرایط لازم در سردخانه‌ها بصورت مصنوعی و دستی از نظر دما، رطوبت و… تامین می‌شود که برای نگهداری غذا، الزامی است.

سردخانه توسط دستگاه‌های خنک کننده، دما را به میزان لازم پایین می‌آورد و سرد می‌شود.

دستگاه‌های خنک کننده سردخانه می‌تواند شامل کمپرسورها و دیگر لوازم تبرید باشد.

در ادامه بصورت تخصصی‌تر به سردخانه توزیعی می‌پردازیم.

سردخانه توزیعی معمولا در نزدیکی جایی که محصول به فروش یا مصرف می‌رسد، ساخته می‌شود و برای توزیع کالاهای فاسد شدنی در بین عمده فروشی ها، فروشگاه ها، تامین نیاز کارخانجات و تولیدی‌ها و مواردی از این دست استفاده می‌شود.

به دلیل کاربرد بالای این نوع سردخانه ها، معمولا خروج و ورود کالا در این سردخانه‌ها به دفعات بالا انجام می‌گیرد.

در ادامه بیشتر در مورد مشخصات فنی این سردخانه صحبت می‌کنیم.

سردخانه مشخصات فیزیکی و فنی سردخانه‌های توزیعی به طور معمول در سردخانه توزیعی برای انجام مراحل سرد کردن کالا از چهار دستگاه اصلی استفاده می‌شود که در ادامه آن‌ها را مشاهده می‌کنید: بهترین گاز مبرد برای استفاده در سردخانه توزیعی یا همه‌ی سردخانه‌های جهان آمونیاک است چرا که به راحتی در دسترس قرار دارد و هزینه بسیار پایینی دارد و می‌توان از لحاظ اقتصادی آن را توجیه کرد.

البته می‌شود از گازهای مبرد دیگری استفاده کرد اما عمدتا این گازها علاوه بر مشکلات زیست محیطی، بسیار گران هستند و تنها در سردخانه‌های کوچک یا متوسط می‌شود از آن‌ها استفاده کرد.

آمونیاک گازی است که مصرف انرژی بسیار پایینی نیاز دارد و به همین ترتیب بالاتری‌ترین اثر را نیز در بین تمامی گازهای موجود تبریدی دارد.

میزان دمای استاندارد در سردخانه‌های توزیعی علت اصلی استفاده از سردخانه‌ها ایجاد شرایط مناسب برای نگهداری طولانی مدت مواد غذایی است.

برای نگهداری طولانی مدت موادغذایی و جلوگیری از افت کیفیت مواد غذایی و کاهش ضایعات نیاز است به دمای استاندارد در سردخانه‌ها توجه کافی شود.

جواب این سوال که میزان دمای استاندارد در سردخانه‌های توزیعی چه دمایی است را باید با توجه به نوع ماده غذایی بگوییم.

دمای استاندارد برای برنج، سبزیجات، میوه جات و هرکدام از آن‌ها متفاوت است برای همین توصیه می‌کنم قبل از تنظیم دما از دمای استاندارد برای نگهداری هر یک از این مواد مطلع شوید.

سردخانه موارد استفاده از سردخانه‌های توزیعی همانطور که بالاتر اشاره کردیم از سردخانه توزیعی برای توزیع کالا به عمده فروشی ها، فروشگاه‌های زنجیره، کارخانجات و تولیدی‌ها و مواردی از این دست استفاده می‌شود.

تنوع کالاهایی که می‌توان با استفاده از سردخانه توزیعی منتقل کرد سردخانه توزیعی از آن دسته از سردخانه‌ها است که به راحتی می‌توانید، تنوع بالایی از کالاها و مواد فسادپذیر را در آن بگذارید و خیلی راحت آن را منتقل کنید.

سردخانه توزیعی می‌تواند، کالاهای دسته‌های زیر را در خود نگه داری کند: خودروهای مناسب برای سردخانه‌های توزیعی ماشین‌های مناسب برای سردخانه‌های توزیعی می‌توانند وانت، خاور، کامیون و یا حتی تریلی باشند اما نکته مهم‌تری که از نوع خودرو وجود دارد، ویژگی‌های این ماشین است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید: سردخانه شرایط بهداشتی سردخانه توزیعی موارد زیر حداقل شرایط لازم برای یک سردخانه توزیعی است که باید آن‌ها را داشته باشد:   بررسی انواع سردخانه‌ها و کاربرد آن‌ها در صنایع غذایی نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

شرکت آرسام پیشرو فعالیت تجاری خود را از سال 1352 در زمینه واردات تجهیزات برودتی، قطعات و کمپرسورهای موردنیاز این صنعت با نام تجاری بازرگانی رفیعی آغاز نمود.

این شرکت از بدو تأسیس با هدف عرضه کالای با کیفیت و با قیمت مناسب در کوتاهترین زمان و ارائه خدمات پس از فروش به منظور حمایت از مصرف‌کننده فعالیت خود را بدون واسطه با شرکت‌های معتبر و به نام این صنعت از قبیل دانفوس، کوپلند و بیتزر آغاز نمود.

تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، میدان شعاع، کوچه شیوا، پلاک 2، ساختمان گلریز تلفن:89355 -021 09121442355-021 نمابر: 09121442355-021 تهران، خیابان سعدی، خیابان برادران قائدی(هدایت)،نبش خیابان ظهیرالاسلام تلفن: 09121442355- 021 نمابر: 09121442355-021

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map