سئو سایت بادام یلدا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو سایت بادام یلدا شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بادام یلدا یکی دیگر از ارقام نهال بادام است که در کشور ما نیز به خوبی قادر به کشت و پرورش میباشد، نهالستان ارغوان نهال در زمینه تولید و فروش ارقام نهال بادام فعال بوده و بهترین محصولات خود را به باغداران و مشتریان عزیز ارائه می نماید، برای آشنایی با ویژگی نهال بادام یلدا با ما تا انتها همراه باشید.

یکی از انواع درختان میوه که سازگار با آب و هوای معتدل و گرم است، درخت بادام می باشد، سرمای بیش از حد زمستان می تواند منجر به بروز خسارت در گیاه شود؛ همچنین تنش های دمایی مانند: سرمای دیررس بهاره، در ارقام بادام زودگل باعث سرمازدگی و ضرر اقتصادی می گردد، (سرمای دیررس بهاره در مناطقی مانند: تبریز، فارس و آذربایجان رخ می دهد).

به منظور جلوگیری از وقوع سرمازدگی و خسارت در باغات مناطق سردسیر، کشت ارقام دیرگل مانند بادام یلدا به باغداران توصیه می شود (اختلاف زمانی موعد گلدهی، میان ارقام دیرگل و زودگل حدودا 10 الی 15 روز است).

<a href=”https://www.

bloglovin.

com/blog/20630571/?claim=bagevekua8a”>Follow my blog with Bloglovin</a> یکی از ارقام دیرگل-میان گل و مقاوم نسبت به سرمای بهاره، رقم نهال بادام یلدا است، موعد گل دهی درخت در اواخر اسفند ماه بوده و دوره ی گل دهی آن طولانی می باشد.

در اواخر شهریور ماه محصول، به بار نشسته و می توان آن را برداشت نمود، میوه ی این بادام، درشت، به فرم بلند و باریک و مغز آن شیرین است.

درصد مغز بادام یلدا 50% و درصد دوقلویی صفر است، مغز پوستی نازک و نرم دارد.

موارد استفاده ی این بادام در صنعت شیرینی پزی و آجیل و خشکبار است، همچنین برای تهیه ی پودر بادام نیز به کار می رود.

درخت بادام یلدا رشد قوی دارد و به شکل گسترده است، محصول این بادام از انواع بادام پوست کاغذی به شمار می آید، منشا رویش و خاستگاه این رقم، کشور ایالات متحده آمریکا است، برگ های درخت بادام به فرم مواج، باریک، نیزه ای و نوک تیز است، لبه های برگ دندانه دار و یا صاف می باشد همچنین برگ ها بر روی شاخه های جوان و تازه روئیده شده ی فصل جاری می رویند.

شکوفه های بادام با رنگ صورتی کم رنگ و یا سفید در فصل بهار پیش از روئیدن جوانه های برگ آشکار می شوند، محصول و میوه ی بادام پوشیده شده از کرک و سبز رنگ می باشد.

غالبا در داخل میوه ی بادام یلدا، 1 مغزوجود دارد و درصد دوقلویی مغز 0% برآورد می شود، نهال بادام یلدا همانند نهال بادام مامایی و نهال بادام شاهرودی، اصلاح شده و پیوندی است، ارتفاع درخت آن، زیاد نبوده و در حدود 4 تا 6 متر می باشد.

باردهی محصول و تشکیل میوه غالبا بر روی اسپورهای 2 تا 3 ساله واقع می شود، از نظر  میزان باردهی نیز، می توان گفت متوسط تا نسبتا زیاد است (میزان باردهی بادام یلدا بیشتر از 2 تن در هکتار برآورد می شود) و به دلیل ویژگی های مطلوبی که دارد، مورد توجه باغداران می باشد.

عمر مفید این رقم در حدود 35 الی 45 سال تخمین زده می شود.

رشد ریشه ی بادام در خاک به صورت عمودی است و به دلیل قوی بودن سیستم ریشه بندی، این گیاه توانایی رشد و ادامه ی حیات در خاک های کم رطوبت و همچنین شرایط نامساعد (خاک های شنی و سنگلاخی) را دارد.

کاشت بادام غالبا در مناطقی انجام می شود که بر روی عرض جغرافیایی 30 تا 55 درجه ی شمالی واقع شده اند، کشور ما در عرض جغرافیایی 25 تا 40 درجه شمالی قرار گرفته است.

این گونه می توان گفت که به جز استان های شمالی و جنوبی (حاشیه ی خلیج فارس و دریای مازندران) بقیه ی مناطق کشور به شرط فراهم بودن دیگر فاکتورها، ظرفیت و امکان کاشت بادام را دارند.

آب و هوای مطلوب و مناسب برای رشد بادام، آب و هوای مدیترانه ای است که تابستان ها گرم و خشک باشد، بادام یلدا نیازمند گذراندن دوره ی سرمایی در حدود 100 الی 700 ساعت دمای 0 تا 7- درجه ی سانتی گراد است.

دوره ی رشد بادام تقریبا 150 تا 240 روز طول می کشد، درخت بادام، حداقل دمای 22- درجه ی سانتی گراد و حداکثر 35 درجه سانتی گراد را می تواند تحمل کند.

مناطقی که رطوبت نسبی بیشتر از 70 درصد و یا کمتر از 20 درصد دارند، برای کاشت نهال مناسب نیستند، بادام در خاک های نیمه سنگین (شنی رسی) به خوبی رشد می کند و عمق خاک بایستی کمتر از 3 متر نباشد.

نیاز آبی با توجه به منطقه ی کاشت و رویش و همچنین نوع رقم، سالانه از 6 تا 8 هزار متر مکعب در هر هکتار متفاوت است، درآبیاری قطره ای این میزان، سالانه حدود 4 تا 6 هزار متر مکعب در هر هکتار می باشد (به دلیل سیستم ریشه بندی قوی، بادام به آبیاری کمی احتیاج دارد).

همچنین در زمان گلدهی نباید عملیات آبیاری را اجرا نمود تا از ریزش گل ها جلوگیری شود.

در باغ های بادام، نهال ها غالبا به فرم مربع شکل با فواصل استاندارد 6×6 ویا 7×7 کاشته می شوند (فاصله ی بین درخت ها و ردیف ها).

پس از آماده سازی زمین که شامل انجام عملیات شخم زنی، تسطیح سازی و کوددهی است، محل کاشت نهال را علامت زده و گودالی در حدود 2 برابر تراکم ریشه، حفر می کنند (به دلیل نوع سیستم ریشه بندی که عمودی است)؛ قبل از کاشت، خاک غنی شده و مرغوب در گودال ریخته سپس نهال را می کارند، هنگام کاشت محل پیوند بادام یلدا می بایست خارج از خاک و در قسمت جنوب غربی قرار گیرد.

از جمله آفات و بیماری های شایع در درخت بادام یلدا می توان به کرم سرشاخه خوار، سوسک پوست خوار بادام، بیماری پژمردگی ناشی از قارچ ورتیسیلیوم، بیماری غربالی و غیره اشاره کرد.

خرید نهال بادام یلدا (Ne plus ultra) به دلیل دیرگل بودن و مقاومت در برابر سرما از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه خواهد بود؛ ارقام بادام دیرگل از لحاظ نوع مراقبت و نگه داری و همچنین مصارف آن، متفاوت هستند، نهالستان ارغوان نهال یکی از مراکز معتبر و مجرب جهت تهیه و خریداری نهال بادام یلدا شناسنامه دار، همراه با تائیدیه و مجوز رسمی جهاد کشاورزی و همچنین گواهی بهداشت، می باشد، به منظور دریافت مشاوره ی رایگان و خرید این محصول در سریعترین زمان ممکن، اطلاع از تسهیلات فروش و لیست قیمت ها با واحد فروش نهالستان ارغوان نهال تماس حاصل فرمائید.

مهندس رسول بابایی شهریور 11, 1399 بادام نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نهالستان ارغوان نهال (میاندوآب) بزرگترین تولید کننده نهال در غرب کشور با همکاری و ناظرین و کادر مجرب جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی و بیش از سه دهه در زمینه نهال کاری – خرید نهال – فروش نهال و احداث باغات مدرن اقتصادی میوه فعالیت دارد.

راه های ارتباطی با نهالستان ارغوان: 📳09121442355 📳09121442355

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map