سئو سایت برس اصلاح

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت برس اصلاح کسب وکاری جدید در سطح اینترنت راه اندازی کنید. سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که یک شخص زمانی که در اینترنت دارای یک سایت اینترنتی است نباید آن را ساده و کوچک فرض کند. سئو وب سایت و بهینه کردن لینک ها در گوگل هر چند هم کوچک میتواند وضعیت کسب و کار شما را در بهبود ببخشید. بنده به شخصه چندین بار شاهد این موضوع بوده ام که مشتریان اعلام کردن زمانی از صفحه چهارم به صفحه دوم در گوگل کوچ کردند و رتبه شان بهینه شد چقدر تماس های مشتریان شان بیشتر شده و اعلام رضایت کرده اند. شرکت سیماگر یکی از شرکت های برتر در زمینه توسعه سئو سایت میباشد که به شما تعهد بهینه سازی رتبه سایت را به صورت تضمینی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بعد از بررسی تعریف سئو مقدماتی و آشنایی اصولی با بهینه سازی سایت  در جلسه قبلی می خواهیم در این مطلب اصول تصحیح منابع سایت را برای بهینه سازی وبسایت شما را انجام دهیم.

این اصلاح و تصحیح منابع سایت با استفاده از کار بر روی تگ های مورد نظر در این مطلب انجام خواهد شد که می خواهیم در ادامه همراه با ما باشید.

جلسه اول : تعریف سئو مقدماتی و آشنایی اصولی با بهینه سازی سایت جلسه دوم : اصلاح و تصحیح منابع سایت برای بهینه سازی و سئو (هم اکنون) بعد از تگ <h1> می خواهیم درباره ی تگ <title> صحبت کنیم، که طبق استاندارد تعداد ۷۰ کاراکتر میباشد.

عنوان و تیترهای مناسب در نتایج جستجو تاثیر به سزایی دارد به طوری که اگر کاربر ی برای کلمه کلیدی شما جستجو کرده است، درصورتی که بعنوان سایت شما مثل عبارت جستجو شده باشد، لینک و عنوان سایت شما را به صورت مشخص (هایلایت،پررنگ،bold) شده مشاهده میکند.

این موضوع به کاربر در تشخیص صفحات مربوط به جستجو خود کمک میکند و این به طور قطع میتواند تعداد کلیک برای سایت شما را نسبت به وقتی که از تگ عنوان استفاده نشده است افزایش دهد.

عنوان صفحه اصلی میتواند شامل نام وبسایت، نام تجاری و یا اطلاعات مهم دیگری از جمله مکان استقرار و تعداد کمی از فعالیتهای اصلی وبسایت یا تخفیفات و… باشد.

اگر کلمات کلیدی بسیاری دارید باید تعداد صفحات خود را نیزافزایش دهید و در آنها عنوان ها را با کلمات مناسب قرار دهید .

قرار دادن یک عنوان در تمام صفحات کار اشتباهی است که بسیاری مرتکب آن میشوند.

توصیه ها : عناوین باید توصیفی باشند (از کلمات مبهم و نامربوط مانند صفحه یا بدون عنوان و دیگری از انتخاب عنوان نامرتبط با محتوای سایت خودداری کنید.

) برای هر صفحه عنوان منحصر بفردی انتخاب کنید.

(استفاده از یک عنوان برای تمامی صفحات وبسایت یک گروه از صفحات را در وبسایت شما ایجاد میکند.

) ۳- استفاده از عناوین کوتاه، اما توصیفی (عناوین نباید بسیار طولانی یا بسیار کوتاه باشند, از عناوین غیرضروری در عناوین خود استفاده نکنید) دراین جلسه هم یک افزونه دیگر از مرورگر فایرفاکس رو معرفی میکنم.

که برای بهینه سازی سورس بسیار کمک میکند.

افزونه برای موزیلا فایرفاکس : افزونه برای مرورگر کروم : آدرس وبسایت شما هر چقدر ساده تر باشد این امکان را به موتورهای جستجو و مخاطبین میدهد که سریعتر تشخیص بدهند که سایت شما در چه زمینهایی میباشد.

ایجاد دسته بندیها و نامگذاری های مناسب فایلها و سندهای مختلفی که وبسایت میتواند به بهتر بررسی شدن اسناد توسط موتورهای جستجو کمک کند.

Url های طولانی و غیر قابل تشخیص ممکن است کاربران را گیج کند.

بخاطر داشته باشید استفاده از حروف کوچک در url ها در به خاطر ماندن آن در حافظه کمک می کند.

در این مطلب با اصلاح و تصحیح منابع سایت آشنا شدیم.

امیدواریم با استفاده از این نکات و انجام آن برای وبسایت های خود بتوانید شاهد رشد خوبی در رنکینگ وبسایت خود باشید.

برای جذب بازدیدکننده وبسایت چگونه لینک سازی کنیم؟ بعد از اینکه کلی مطلب و محتوای جذاب تهیه کردید می خواهیم به بهترین روش که غیر… چطور سایت را برای شبکه های اجتماعی سئو کنیم؟ روش ها و ترفند های مختلفی وجود دارد تا بتوانیم سایت را به گونه ای بهینه… دامنه سایت با www یا بدون www کدامیک بهتر است؟ کسانی که می خواهند دامنه سایت را وارد کنند هنوز شاید نمی دانند که نیازی… موتور جستجو گوگل چگونه سایت ها را بررسی می کند؟ از ابتدا هم برای خودم یک سوال بوده که موتور جستجو گوگل چگونه کار می… راهنمای انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای سئو مطلب یکی از نکات مهم در خصوص سئو گذاری مطالب انتخاب کلمات کلیدی در یک مقاله هست که… نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت کدنویسی به زبان ساده منبعی برای آموزش مباحث نرم افزاری، برنامه نویسی، طراحی وب که سعی می کند آموزش های با زبان ساده و شیوا برای فارسی زبانان سراسر دنیا تولید و تالیف کند.

امید است با کمک بازدیدکنندگان بتوانیم به این هدف برسیم.

به کار بردن آموزش ها با نام "کدنویسی به زبان ساده" بلامانع می باشد.

تمامی حقوق تالیف مطالب برای کدنویسی به زبان ساده محفوظ است.

© 2014 - 2020

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map