سئو سایت برقو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت برقو کسب وکاری جدید در سطح اینترنت راه اندازی کنید. سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که یک شخص زمانی که در اینترنت دارای یک سایت اینترنتی است نباید آن را ساده و کوچک فرض کند. سئو وب سایت و بهینه کردن لینک ها در گوگل هر چند هم کوچک میتواند وضعیت کسب و کار شما را در بهبود ببخشید. بنده به شخصه چندین بار شاهد این موضوع بوده ام که مشتریان اعلام کردن زمانی از صفحه چهارم به صفحه دوم در گوگل کوچ کردند و رتبه شان بهینه شد چقدر تماس های مشتریان شان بیشتر شده و اعلام رضایت کرده اند. شرکت سیماگر یکی از شرکت های برتر در زمینه توسعه سئو سایت میباشد که به شما تعهد بهینه سازی رتبه سایت را به صورت تضمینی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فروشگاه برق و صنعت مهر آذر یک وب سایت فارسی زبان بر پایه وردپرس فارسی است که بصورت اختصاصی و توسط گروه طراحی سایت الوند طراحی و راه اندازی شده است.

این وب سایت بر پایه استاندارد های بین المللی و با رعایت اصول کدنویسی HTML5, CSS3 انجام شده است.

همچنین این وب سایت دارای کدنویسی رسپانسیو (Responsive) یا واکنش گرا است, که به کاربر امکان مشاهده سایت را در نمایشگر ها و سیستم عامل های مختلف می دهد.

یکی دیگر از ویژگی های سایت, بهبود و بهینه سازی کد هاست که موجب کاهش حجم صفحه و در نهایت افزایش چشم گیر سرعت لود وب سایت می شود.

بررسی شده توسط وب سایت GTmetrix در این بررسی حجم کل صفحه حدود ۳۰۶ کیلوبایت می باشد و سرعت لود صفحه حدود ۴ ثانیه است.

یکی دیگر از مزیت های فروشگاه برق و صنعت مهر آذر استفاده از پنل مدیریت وردپرس فارسی است, که باعث سهولت و سرعت در انجام کار ها شده و همچنین دارای امنیت بسیار بالا و سئو مناسب در مقابل دیگر پنل های مدیریت وب سایت می باشد.

  جهت مشاهده سایت اصلی برق و صنعت مهر آذر می توانید بر روی لوگو زیر کلیک کنید.

طراحی و اجرا توسط گروه طراحی سایت الوند نمونه کار ها mehr azar electricبرق و صنعتبرق و صنعت مهربرق و صنعت مهر آذرطراح سایت برقطراح سایت فروشگاه برق و صنعت مهر آذرطراحی سایت برقطراحی سایت برق و صنعت طراحی سایت شرکتی طراحی سایت فروشگاه برق و صنعت مهر آذرطراحی سایت فروشگاه مهرآذر طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت لاله زار سلام هزینه طراحی سایت اختصاصی مثل مهر آذر و یا شرکت برق و صنعت مولیران چقدر میشه؟ سلام, اطلاعات از طریق ایمیل ارسال شد.

موفق باشید نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map