سئو سایت برگ آلو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت برگ آلو کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تعداد کلمه و مقاله را وارد کنید تا سفارش شما محاسبه شود رایگان مشاوره محتوا بگیرید! در ابتدای کار پژوهش دقیقی در خصوص محتوای شما انجام می‌شود.

به این صورت که تمامی کلمات کلیدی بازار هدف کسب و کار شما در قالب فایل اکسل آماده شده تا در فرآیند انجام پروژه استفاده شود.

این پژوهش از کلمات کلیدی پر سرچ در گوگل و رقبای شما جمع‌آوری می‌شود.

سپس با تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی، تقویم محتوا آماده می‌شود.

بر اساس استراتژی تدوین شده، نویسندگان متخصص الو محتوا فرآیند تولید محتوا را آغاز می‌کنند.

این محتوا بر اساس نیاز کاربر بوده و به هیچ عنوان کپی و حتی بازنویسی از دیگر سایت‌ها نخواهد بود و در انتها محتوایی کاملا یونیک، خلاق و ساخته ذهن نویسنده تحویل داده می‌شود.

رعایت اصول نگارش محتوا، استفاده از کلمات کلیدی طولانی و کلمات کلیدی LSI از جمله مواردی است که در فرآیند تولید محتوای شرکت الومحتوا رعایت می‌شود.

در نتیجه محتوای اختصاصی تولید شده رتبه مناسبی در گوگل پیدا کرده و منجر به افزایش بازدید سایت شما می‌شود.

از دیگر خدمات الومحتوا می‌توان به بارگذاری محتوا، ویرایش محتوا و تهیه محتوای گرافیکی نام برد.

اگر از صاحبان کسب و کارهای نوین هستید و قصد سفارش محتوا با بالاترین کیفیت، منطبق با الگوریتم‌های روز گوگل و با رعایت اصول نگارش فارسی، همراه با عکس‌های مرتبط و پاراگراف‌بندی با خوانایی بالا را دارید می‌توانید از پلن‌های محتوایی ما استفاده کنید.

این پلن‌ها با توجه به تعرفه محتوایی انتخاب شده در طول مدت زمان مورد نظر شما شارژ خواهد بود.

رپورتاژ آگهی، از مهم‌ترین روش‌های لینک‌سازی برای رشد در رتبه‌بندی گوگل است.

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی و درج لینک‌ها در محل مناسب محتوا امری بسیار مهم است که ما در نگارش متن رپورتاژ به آن توجه می‌کنیم.

الومحتوا با فراهم آوردن بهترین تعرفه‌های رپورتاژ آگهی شما را در اجرای کمپینی موفق همراهی خواهد کرد.

ما با داشتن تجربه کافی در اجرای کمپین‌های رپورتاژ آگهی، شما را در رسیدن به رتبه‌های بالای موتورهای جستجو یاری می‌دهیم.

90 صفحه | 280000 هزار تومان 180 صفحه | 160000 هزار تومان 120 صفحه | 160000 هزار تومان (موسس وبسایت آکادمی آی‌تی) داشتن محتوا با کیفیت برگ برنده کسب و کارهای آنلاینه، داشتن یک تیم نخصصی توی این حوزه برای هر کسب و کاری هزینه به شدت بالایی رو داره اما الو محتوا با یک تیم خوب و حرفه ای این دغدغه رو برای ما کمتر کرد و با استفاده از خدماتش به ما کمک کرد با آرامش بیشتری به گسترش و ارتقا محتوا وب سایتمون فکر کنیم حتی توی محتوا های تخصصی.

الو محتوا یک تیم جوان که تمام تلاشش اینه محتوایی رو به کاربراش بده که کاملا حرفه ای باشه و تمام خواسته های ما رو در تولید محتوا شون پیاده کردن .

( مدیر سئو سپیدار سیستم) محتوا امروز، ابزار اصلی برای جنگ و رقابت در فضای آنلاین است.

الو محتوا، با ارائه محتواهای مورد نظر ما، کمک زیادی به موفقیت ما کرده است.

تیمی که برای محتوا مورد نظر زحمت کشیده و پشتیبانی خوبی در هر زمانی که نیاز بوده برای ما ارائه داده.

در نهایت می‌توان گفت یک تجربه خوب با طعم تولید محتوا.

(مدیر بازاریابی سپیدز) پیدا کردن مطالب مرتب با حوزه کاری ما بسیار سخت بود و اگر هم پیدا می شد به دلیل تفاوت زیاد سبک کاری با محتواهای خارجی، باید ساعت ها وقت صرف ایرانیزه کردن محتوا انجام می شد و در نهایت ممکن بود محتوای خوبی از آب در نیاد.

همکاری با الومحتوا و سپردن تولید محتوای سازمان به این تیم جوون و با تجربه خیال ما رو از تمام این دغدغه ها راحت کرد.

(مدیر مجموعه هاستینگ افرادیتا) محتوا ، محتوا ، محتوا .

.

.

امروزه زیاد می شنویم محتوا پادشاه است ! اما محتوا از زمانی که انسان شروع به مکتوب کردن نمود نقش مهمش را نشان داد.

محتوا مهم است اما نه هر محتوایی که تولید شده ! پس با تیمی کار کنید که فعال ، بروز و علاقه مند به تولید محتوا می باشند.

قبل از هر چیز سوابق کاری الو محتوا را بررسی کنید پس متوجه خواهید شد با افرادی در ارتباط هستید که به تولید محتوا علاقه مند هستند و این خدمات گسترده ، تخصصی ، پیچیده و نیازمند به تجربه را ارائه می دهند.

هر روز با یک مقاله جدید میزبان شما خواهیم بود الو محتوا ساخته یک کمبود بزرگ و علمی در کشورمان است که رسالت آن پر کردن این نقص به صورت علمی در حوزه محتوا و دیجیتال مارکتینگ فضای وب فارسی است.

تمامی حقوق برای سایت الومحتوا محفوظ است .

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map