سئو سایت تخمه کدو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو سایت تخمه کدو شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بیش از ۱۵ هزار خانوار روستایی و شهری در آذربایجان‌غربی به صورت مستقیم از طریق کشت و فروش تخمه کدو و آفتابگردان آجیلی امرار معاش می کنند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، رسول جلیلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان با اعلام این مطلب، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۳۹ هزار تن تخم آفتابگردان آجیلی ازسطح ۲۳ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی زیر کشت این محصول و ۲۰ هزار تن تخم کدو آجیلی از ۲۴ هزار هکتار از مزارع استان برداشت شود.

جلیلی تصریح کرد: وجود بزرگترین میدان تخمه و خشکبار خاورمیانه در خوی نشان از اهمیت این شهرستان در تولید و صادرات تخمه های آفتابگردان و کدو در استان  را دارد و بیش از ۸۵ درصد سطح زیر کشت و تولید این محصولات به ترتیب در شهرستانهای خوی، چایپاره ، نقده ، سلماس ، ارومیه و شوط است.

 وی اضافه کرد:  سطح زیر کشت و تولید تخم کدو و آفتابگردان در سال زراعی امسال نسبت به سال گذشته با ۱۰ درصد افزایش روبرو بوده و پیش‌بینی می‌شود ۵۹ هزار تن تخم کدوی آجیلی و آفتابگردان از مزارع استان برداشت شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: اقلام دانه های آفتابگردان کشت شده در استان قلمی، دورسفید ، شمشیری و پسته ای و اقلام کدو مشهدی، گوشتی، همدانی و قلمی  و سایر ارقام محلی است.

این مسئول افزود: بزرگ ترین بازار بورس دانه های آجیلی آفتابگردان و کدو کشور در حال حاضر در آذربایجان غربی و شهرستان خوی فعالیت دارد و در حال حاضر قیمت فروش تخم آفتابگردان آجیلی در بازار مصرف ، ما بین ۱۲ تا ۳۰ هزار تومان و قیمت تخم کدوآجیلی در حدود ۴۸ تا ۵۵ هزار تومان است .

وی خاطر نشان کرد: ۱۲هزارو ۹۰۰ تن آفتابگردان آجیلی و ۴ هزار و ۳۰۰ تن کدو آجیلی به طور متوسط مصرف استانی بوده و مازاد تولید آن به بسیاری از استان‌های کشور و برخی کشورهای همسایه  و حاشیه خلیج فارس صادر می‌شود.

وی به مشکلات کشاورزان منطقه در کشت این محصول اشاره کرد و گفت: از جمله مشکلات کشاورزان استان برای کشت تخمه آفتابگردان و کدو آجیلی، نبود ارقام اصلاح شده، نبود برنامه برای صادرات مازاد بر نیاز محصولات، نبود کارگاه و کارخانجات نوین بسته‌بندی و مقاومت کم به افات و امراض است.

48 شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند.

شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 سیماگر News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map