سئو سایت تمر هندی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت تمر هندی شما میتوانید سریعا فروش کسب وکار اینترنتی تان را افزایش هید و در مدت زمانی مشخص به درآمد پرسودی برسید. سئو سایت به صورت کلی به 3 صورت انجام میشود که بهترین و درست ترین روش آن سئو کلاه سفید یا همان ارگانیک است که البته در ایران متخصصان خیلی اندکی به این علم مسلط هستند و بیشتر از روش های غیر مرسوم و نا صحیح استفاده میکنند.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر و سابقه درخشان حضور در شرکت XBOX Microsoft توانایی انجام صحیح سئو به صورت ارگانیک را دارا بوده و در انجام این امر ضمانت بهینه سازی رتبه برای وب سایت را تعهد میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

The online version of the Iranian daily Hamshahri همشهری آنلاین: گشنیز و زیره طعم خوش و دلپذیری به این سوپ داده است.

گشنیز (ساطوری خرد‌شده): یک‌دوم پیمانه نعنا تازه (ساطوری‌ خردشده): یک‌دوم پیمانه پیاز (نگینی‌ خرد‌شده): يك عدد سیر (له‌شده): 2 حبه موز سبز (خردشده): 2 عدد فلفل ‌چیلی (خرد‌شده): يك عدد پودر‌ زیره‌ سبز: يك قاشق سوپخوری پودر‌ دانه‌ گشنیز: 2 قاشق سوپخوری آرد: يك قاشق سوپخوری آب‌گوشت: 2 و نيم پیمانه عصاره تمر‌هندی: یک‌چهارم پیمانه شیر‌ نارگیل: یک و یک‌چهارم پیمانه نمک و فلفل: به‌میزان لازم روغن‌ کنجد: یک‌سوم پیمانه روغن‌کنجد (یا روغن مایع) را درون تابه‌ای ریخته و روی حرارت قرار دهید تا گرم شود.

بعد پیاز را به آن افزوده و کمی تفت دهید تا سبک شود.

سیر، نیمی از فلفل ‌چیلی، پودر زیره ‌سبز و پودر دانه‌ گشنیز را به مواد افزوده، سپس آن را کمی تفت دهید.

بعد آرد را به آن افزوده و کمی دیگر تفت دهید.

موز، آب‌گوشت (یا آب‌مرغ)، تمر‌هندی (از قبل داخل کاسه‌ای با مقداری آب ولرم خیس‌ و از صافی ردشده) و شیر‌ نارگیل را به مواد افزوده و بگذارید تا به جوش آید.

سپس در تابه را بگذارید تا موز نرم شود.

مواد را داخل دستگاه غذاساز ریخته و پوره کنید، بعد نمک و فلفل آن را اندازه کرده و دوباره روی حرارت بگذارید تا با حرارت کم جا بیفتد.

سپس بقیه فلفل‌چیلی را به آن اضافه کرده و از روی حرارت بردارید.

قبل از سرو گشنیز و نعنا را به سوپ افزوده و نوش‌جان کنید.

حقوق همشهری‌آنلاین متعلق به موسسه همشهری است Copyright © 2020 سیماگر All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map