سئو سایت تیرچه بلوک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو سایت تیرچه بلوک شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

09121442355 | 09121442355 گروه مهندسی – ساختمانی البرز در سال 1379 آغاز به کار نموده و با تولید ده‌ها هزار متر از این محصول در ماه و ظرفیت تولید بیش از 2000 متر تیرچه در روز، یکی از فعال‌ترین تولیدکنندگان محصولات ساختمانی به ویژه در حوزه تولید تیرچه‌های خرپایی محسوب می‌گردد.

این گروه متشکل از مدیران مجرب، مهندسین متخصص و تیم کارآزموده و با سابقه در امر تولید تیرچه‌های خرپایی بوده و فضای کارگاهی مناسبی به مساحت تقریبی 10 هزار متر مربع را در اختیار دارد.

شرکت ما چه برتری هایی نسبت به دیگر شرکت ها در زمینه تولید انواع تیرچه و سقف کاذب دارد ضمانت ما کیفیت محصولاتمان را ضمانت می کنیم و به شما اطمینان خاطر کامل در خریدتان می دهیم.

شرکت تیرچه و بلوک البرز همواره به کیفیت متعهد بوده و خواهد بود.

خرید آسان ما همواره تلاش کرده ایم تا خرید را برای مشتریان آسان کنیم و مشتری را راضی نگه داریم و هم اکنون ما با داشتن سایت اینترنتی برای خرید تیرچه این کار را برای مشتریان آسان و آسانتر کنیم.

کیفیت برتر شرکت البرز همواره تلاش کرده است با ارائه برترین کیفیت در زمینه ساخت انواع سقف کاذب گامی مهم در صنعت ساخت و ساز و توسعه معماری در شهر های بزرگ بردارد.

گروه فنی مهندسی البرز با دارا بودن مجوز سازمان ملی استاندارد ایران و هدف ارائه بهترین کیفیت در زمینه ساخت تیرچه و بلوک، گامی موثر در راستای بهبود وضعیت ساخت و ساز  انواع تیرچه برداشته است و همواره با رعایت استاندارهای لازم ، رضایت مشتریان خود را به دنبال دارد.

رایج بودن سقف تیرچه بلوک در ساختمان سازی دلیل رایج بودن سقف تیرچه بلوک که این نوع از سقف ها دارند و علت آن هم از مزایای خوب و مهمی هستش که در ادامه به مزایای این نوع سقف ها اشاره میکنیم .

[…] تیرچه فلزی « Metal beams » چیست ؟ این تیرچه نوعی تیرچه پیش تیرچه فلزی چیست ساخته فلزی است مانند تیرچه سفالی فندوله ای و بتنی می باشد با این تفاوت که در بال تحتانی یا پاشنه « تیرچه فلزی » به جای[.

.

.

] تعریف استاندارد استاندارد در واقع یک فرآیند و سازوکار مهم جهت توسعه پایدار در صنایع مختلف و فناوری­های رایج در جهان است.

در فرآیند استانداردسازی هدف تولید بهینه و با کیفیت بالا و از همه مهمتر تامین تمامی نیازهای معقول یک محصول[…] گروه مهندسی البرز تولید کننده انواع تیرچه بلوک ، تیرچه فلزی (کرومیت) ، تیرچه بتنی و یونولیت استاندارد تیرچه یا الوار افقی به الوار چهارتراشی گفته می‌شود که در چوب‌بست سقف یا کف به کار می‌رود .

رایج ترین نوع این محصول در ایران که اکثر مهندسین ایرانی از آن استفاده می‌کنند تیرچه با خرپا می‌باشد که اغلب از میلگرد ساخته می‌شود.

جنس همه تیرچه‌ ها معمولاً از جنس چوب ، فولاد و یا بتن می باشد .

تیرچه ها انواع مختلفی دارد که عبارت اند از : سقف‌های تیرچه بلوک در ساختمان‌های اسکلت فلزی بهتر است کلیه تیرها لانه زنبوری شود چون در این صورت بتن دو طرف پل از سوراخ لانه زنبوری عبور کرده و به همدیگر متصل می‌گردد و همچنین می‌توان آهن‌های ممان منفی و حرارتی را حتی‌المقدور از سوراخ‌های لانه زنبوری عبور داده و به‌طور مستقیم و بدون انحنای موضعی اجرا نمود .

  تولید این نوع تیرچه یکی از روش های متداول در ایجاد سقف در جهان میباشد که سابقه ای در حدود 70 ساله در جهان دارد و از ابتدای ابداع و متداول شدن آن در جهان صنعتی تولید شبکه فولادی خرپایی با این آگاهی که ایجاد شوک حرارتی در تولید خرپای باعث از بین رفتن خواص مکانیکی فولاد استفاده شده در خرپا در محل اتصالات و در مرحله مونتاژ میگردد از روش صنعتی و با استفاده از نقطه جوش یا اصطلاحا جوش سرد استفاده گردید.

این نوع که فقط در کارخانه های مجهزی تولید می شود، از مقطع بتنی T شکل با رده مقاومتی C35 و بالاتر و مفتول های فولادی با مقاومت بالا تشکیل می شود.

در این نوع محصول، مفتول ها را پیش از بتن ریزی برای ساخت تیرچه استاندارد ، توسط جکهایی تحت کشش معین قرار داده و سپس بتن ریزی مقطع اجرا میشود یکی از رایج ترین سقف های موجود در کشور سقف تیرچه بلوک میباشد.

در این سیستم از سقف های کاذب به عنوان تیر فرعی استفاده میکنند و بلوک ها تنها نقش پر کننده را دارند و نقش سازه ای ایفا نمیکنند.

بلوک برای پوشش سقف ساختمان های اسکلت آجری و اسکلت فلزی واسکلت بتنی استفاده می شود.

فاصله ی بین بلوک در این سقف 50 سانتی متر میباشد.

که در دو نوع بتنی و فولادی میباشد همچنین از بلوک های سفالی و یا فوم های پلی استایرن در ساخت این نوع محصول استفاده میشود .

استفاده از فوم به جای سفال ترجیح داده میشود زیرا این فومها هم باعث کاهش وزن سقف می شوند و به سبک سازی ساختمان بهینه کمک میکنند .

نکته : به دلیل تایید نشدن این نوع محصول توسط سازمان استاندارد تولید این نوع محصول متوقف شده است .

خرپای ساده از اتصال چند میله مستقیم که به طور مفصلی به هم متصل شده به طوری که شبکه های مثلثی به وجود می آورد تشکیل می گردد.

ضمنا نیرو های وارد بر خر پاها بایستی حتما در محل اتصالات مفصلها به خر پا وارد شوند .

‌در خرپاها فرض می شود که اعضا در انتهای خود به اعضای دیگر لولا شده اند .

بنابراین ((شکل مثلثی))تنها شکل پایدار خواهد بود .

اگر شبکه در یک صفحه واقع باشد ، خرپا را ((خرپای صفحه ای )) و اگر شبکه فضایی باشد خرپای حاصل را ((خر پای فضایی)) می گویند .

شبکه هایی که به شکل چهار عضو یا بیشتر باشند ،پایدار نیستند و تحت تاثیر نیرو های مؤثر فرو می ریزند .

شماره تماس کارخانه: 09121442355 026 تماس مستقیم: 09121442355 09121442355 گروه البرز در سال 1379 آغاز به کار نموده و با تولید ده‌ها هزار متر تیرچه در ماه و ظرفیت تولید بیش از 2000 متر تیرچه در روز، یکی از فعال‌ترین تولیدکنندگان محصولات ساختمانی به ویژه در حوزه تولید تیرچه‌های خرپایی محسوب می‌گردد.

  نشانی کارخانه : جاده مخصوص کرج – گرمدره – خیابان تاجبخش – کوچه باسکول – پلاک 604 کليه حقوق اين وب سایت متعلق به گروه مهندسی البرز است.

طراحی سایت و سئو نوین ایده

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map