سئو سایت حلوا شکری، ارده، کنجد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت حلوا شکری، ارده، کنجد کسب وکاری جدید در سطح اینترنت راه اندازی کنید. سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که یک شخص زمانی که در اینترنت دارای یک سایت اینترنتی است نباید آن را ساده و کوچک فرض کند. سئو وب سایت و بهینه کردن لینک ها در گوگل هر چند هم کوچک میتواند وضعیت کسب و کار شما را در بهبود ببخشید. بنده به شخصه چندین بار شاهد این موضوع بوده ام که مشتریان اعلام کردن زمانی از صفحه چهارم به صفحه دوم در گوگل کوچ کردند و رتبه شان بهینه شد چقدر تماس های مشتریان شان بیشتر شده و اعلام رضایت کرده اند. شرکت سیماگر یکی از شرکت های برتر در زمینه توسعه سئو سایت میباشد که به شما تعهد بهینه سازی رتبه سایت را به صورت تضمینی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پایه های تولید این کارخانه با پشوانه تجربه ای حدود نیم قرن (درسال1342 با احداث کارگاه و فروشگاه) توسط حاج حسین دهقان بنا نهاده شد و به عنوان تولید کننده فراورده های کنجدی به همراه محصولات دیگری از قبیل فالوده یزدی و انواع عرقیجات گیاهی و .

.

.

توفیقی در خدمت رسانی به هموطنان و همشهریان عزیز حاصل نمود پس از سال ها رنج و تلاش شیر حسین بزرگ در سال 1377 در گذشت و فرزند بزرگ ایشان حاج محمد رضا دهقان ملقب به شیررضا مسئولیت رشد و توسعه این واحد کارگاهی را به عهده گرفت .

مجموعه شیررضا با راه اندازی یک شبکه تولید , توزیع و فروش متخصص; حجم تولید و تنوع محصولات خود را افزایش و در راستای کاهش حجم واردات به کشور و خود کفایی در این صنعت گام برمیدارد، شناسایی نیازهای جامعه، تولید و تامین سریع سفارشات در سطح کشور به بهترین نحو و در نهایت دستیابی به بالاترین سطح رضایت مندی مشتریان .

زمینه ساز موفقیت این مجموعه در سطح کشوری بوده است .

گروه تولیدی حلوا شکری شیررضا با هدف صادرات محصولات ایرانی در بازار های خارجی با حضور مستمر در نمایشگاهای بین المللی در کشور های روسیه ,المان,گرجستان ,امارات متحده ی عربی ,اقلیم کردستان عراق و .

.

.

توانسته است از سال 1390محصولات غذایی خود را که هم تراز با بهترین های بازار جهانی است معرفی و به کشور های مذکور صادر نماید .

با عزمی راسخ و هدفی بزرگ از سرزمین یزد بر خواسته ایم و در راستای جهانی شدن پا از کویر بیرون نهاده و به سوی کشورهای مختلف گام نهاده ایم ,دیری نخواهد پایید که طنین حضور فرهنگ و دانش ایرانی در جای جای جهان شنیده خواهد شد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map