سئو سایت حمل و نقل مسافر برون شهری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت حمل و نقل مسافر برون شهری در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید یعنی بتوانید محصولات و خدمات خود را با بهترین و هدفمند ترین روش ممکن در تیرراس مشتریانتان قرار دهید اما چگونه ؟ جواب این سوال در دستان مشاوران متخصص شرکت سیماگر است. سئو سایت امر حیاتی و بسیار مهم است که هر دارنده سایت باید آن را الولیت خیلی بالا قرار دهد و پس از بررسی شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو ، با یک تیم متخصص به توسعه و بهینه سازی لینک های ساتیش در موتور های جستجو بپردازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ایرنا نوشت:معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: بنا بر دستورالعمل‌های ستاد کرونا ناوگان مسافربری برون شهری با ۵۰ درصد ظرفیت خود فعال است و تخلف از آن با جریمه و برخورد قاطع مواجه می‌شود.

حسین مالکی  افزود: با اعمال محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا در استان و کشور ناوگان حمل‌ونقل عمومی برون شهری ،ملزم شدند تا ۵۰ درصد ظرفیت خود مسافر سوار کنند که این موضوع با شروع محدودیت‌های اول آذر ماه با نظارت و حساسیت بیشتری پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه ‌بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی نظیر استفاده راننده از ماسک، باز گذاشتن شیشه‌های وسیله نقلیه و تهویه مناسب هوا، ضدعفونی کردن ناوگان و تعویض روکش صندلی‌ها و پاکیزگی وسیله نقلیه از دیگر اموری است که رعایت آن از سوی رانندگان و شرکت‌های مسافربری یک ضرورت است.

مالکی با اشاره به راه‌اندازی سامانه سروا و اتصال این سامانه به مرکز بهداشت استان، تصریح کرد: با استفاده از این سامانه رانندگانی که به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند، شناسایی و برای قرنطینه ۱۴ روز در محل کار خود حضور پیدا نمی‌کنند.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: رانندگانی که نسبت به دستورالعمل‌های مرتبط با کرونا تخلف داشته باشند علاوه‌بر معرفی به کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲، تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

مالکی با تاکید بر سوار نکردن مسافرانی که ماسک ندارند، افزود: مسئولیت این تخلف با راننده است و به ازای هر مسافری که ماسک نزده باشد راننده بین ۲۰ تا ۵۰ هزار تومان جریمه می‌شود.

گفتنی است،  ناوگان باری چهارمحال و بختیاری ۱۶ هزار و ۵۰۰ راننده با ۷ هزار و ۵۰۰ خودرو و ناوگان مسافری این استان ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو دارد.

چهارمحال و بختیاری با در اختیار داشتن ۲.

۱ درصد ناوگان کشور، در مسیر ترانزینی فلات مرکزی به جنوب کشور در مسیر ارتباطی ۲ استان بزرگ اصفهان و خوزستان قرار دارد.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با ۹۷۹ هزار نفر جمعیت است.

ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

46 شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند.

شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 سیماگر News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map