سئو سایت حکاکی روی فلزات

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت حکاکی روی فلزات کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شنبه تا چهارشنبه - 8:00 تا 17:00 در این مقاله به معرفی دستگاه حکاکی روی فلز پارسیان صنعت حک گستر خواهیم پرداخت.

امید است این مقاله برای خواننده مفید واقع شود.

سر فصلهای این مقاله : 1-دستگاه حکاکی روی فلز جیست؟ 2-انواع دستگاه روی فلز 3-با کیفیت ترین دستگاه حکاکی روی فلز 4-دستگاه حکاکی ثابت 5-دستگاه حکاکی پرتابل 6-دستگاه های حکاکی 7-دستگاه حکاکی روی فلز لیزری 8-دستگاه حکاکی ضربه ای 9-دستگاه حکاکی CNC 10-طراحی، ساخت و تولید دستگاه حکاکی روی فلز سختی سطوح فلزی باعث میشود تا سایش و کنده کاری بر روی آنها به سختی صورت گیرد و با نیروی دست این کار نه تنها زمان بر می باشد، بلکه کیفیت مطلوبی نخواهد داشت.

به همین خاطر، تولید دستگاه حکاکی روی فلز توسط فعالان این حوزه صورت گرفت و در حال حاضر برای نمایش دادن طرح و لوگو، متن و هر نوع کنده کاری و حکاکی از این تجهیزات استفاده میشود.

دستگاه حکاکی فلزات به مجموعه ای تجهیزات گفته میشود که با نیروی های مختلف از قبیل باد، انرژی الکتریکی، الکترومغناطیسی و مکانیکی روی سطح فلزات طرح های از پیش تعریف شده را ایجاد می کند.

بیشتر بدانید از : حکاکی لیزری تجهیزات مورد استفاده در صنعت حکاکی بر اساس فاکتورهای مختلفی قابل تقسیم بندی هستند.

به عنوان مثال می توان این گروه از دستگاه ها را در حالت کلی و بر اساس نوع نصب آنها بر روی سطح در گروه های ثابت و پرتابل دسته بندی کرد.

در دسته بندی دیگر می توان با توجه به نحوه عملکرد هر یک از دستگاه ها آنها را در گروه های مختلفی مانند لیزری، CNC و ضربه ای قرار داد.

هر یک از این گروه ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و کیفیت خروجی کار آنها کاملا با هم متفاوت است.

دستگاه حکاکی روی فلز کاربرد بسیار گسترده ای در بخش های صنعتی و نیمه صنعتی و حتی تبلیغات و ساخت وسایل تزئینی دارد.

با توجه به کاربرد بسیار زیاد این گروه از تجهیزات و کیفیت بالا در خروجی آنها، تنوع زیادی در دستگاه های حکاکی روی فلز به چشم میخورد.

هر یک از این دستگاه ها دارای ویژگی های خاصی هستند و در شرایط مختلف می توان آن ها را مورد استفاده قرار داد.

در این مطلب، حک گستر؛ تولید کننده دستگاه حکاکی روی فلز، کیفیت دستگاه های مختلف را با هم مقایسه نموده و راهنمای جامعی برای خرید دستگاه حکاکی روی فلزات ارائه خواهد داد.

همان طور که از نام این گروه از دستگاه های حکاکی مشخص است، برای استفاده از آنها باید بر روی میز، پایه و یا زمین ثابت شوند تا کارایی مناسبی پیدا کنند.

دستگاه حکاکی فلز ثابت در اغلب مواقع وزن زیادی داشته و امکان جا به جایی آنها به سادگی امکان پذیر نمی باشد.

دستگاه حکاکی لیزری، ضربه ای و CNC همگی در نوع ثابت تولید و در دسترس می باشند.

دستگاه حکاکی پرتابل امکان جا به جایی و حمل و انتقال به محیط های مختلف را داشته و وزن سبک تری نسبت به نوع ثابت دارند.

دستگاه های لیزری و ضربه ای علاوه بر نوع ثابت، در نوع پرتابل نیز تولید شده و مساله بسیار مهم این است که در ساختار این تجهیزات کمپرسور هوا و همچنین سیستم های کامپیوتری وجود ندارد.

برخی از دستگاه های حکاکی دستی فلزات دارای قابلیت اتصال به پایه الکترومغناطیس هستند و این قابلیت باعث میشود تا شرایط برای حکاکی روی سطوح فلزی مختلف مانند تیرآهن ها نیز براحتی و با هزینه کم انجام شود.

را می توان با توجه به مکانیسم به کار رفته در آنها و شیوه حکاکی این تجهیزات در سه گروه کلی تقسیم بندی کرد که عبارتند از: همان طور که از نام دستگاه مشخص است، حکاکی و ایجاد طرح بر روی فلزات مختلف در این دستگاه با کمک اشعه انجام میشود.

دستگاه حکاکی لیزری در دو نوع فایبر و CO2 در دسترس می باشد که برای فلزات از نوع فایبر می توان استفاده نمود.

با توجه به اینکه تمام عملیات صورت گرفته توسط این دستگاه با کمک اشعه و نور می باشد، در نتیجه سر و صدای آن در کمترین حد بوده و کیفیت خروجی کار آن نیز در حد مطلوبی قرار دارد.

از دستگاه های حکاکی لیزری می توان برای حکاکی روی انواع سطوح از قبیل فولاد، فلزات، سنگ، پلاستیک، چوب، سرامیک و غیره استفاده نمایید.

البته توجه داشته باشید که برای خرید دستگاه حکاکی روی فلزات مانند فولاد، برنج، تیتانیوم و استیل باید نوع لیزری فایبر را انتخاب کنید.

علاوه بر سرعت و کیفیت بالا، لازم است بدایند که قیمت دستگاه حکاکی فلزی لیزری کمی گران تر از نوع ضربه ای می باشد و تعمیر و نگهداری از آن نیاز به تخصص و تجربه دارد.

دستگاه ضربه ای به نوع دیگری از تجهیزات حکاکی روی فلزات گفته میشود که در اجزای آن سوزن تنگستن کارباید وجود دارد.

این سوزن مقاومت بسیار بالایی داشته بر اساس عملکرد دستگاه، ضربات محکم و مداوم به سطح فلزی مورد نظر وارد می کند.

این تجهیزات را می توان با توجه به نیروی محرکه دستگاه به دو گروه پنوماتیک یا بادی و مگنتیک تقسیم بندی کرد.

خروجی کار در هر دو گروه کیفیت مطلوبی داشته و می توان از آن برای حکاکی روی فلزات با سختی متفاوت مانند آلومینیوم، استیل، آهن و غیره استفاده کرد.

از مهم ترین ویژگی های دستگاه حکاکی فلز ضربه ای می توان به سرعت بالا، کیفیت مناسب و قیمت ارزان و هزینه نگهداری و تعمیر اندک آنها اشاره نمود.

یکی از پیشرفته ترین و کاربردی ترین دستگاه های حکاکی فلزات در صنعت، دستگاه های CNC می باشند.

دستگاه حکاکی CNC از یک سیستم کامپیوتری قابل برنامه ریزی تشکیل شده است که طرح مورد نظر به صورت برنامه به آن داده میشود.

در نهایت طرح با کمک نیروی مکانیکی بر روی فلزات مورد نظر و با دقت بسیار بالا ایجاد می گردد.

در میان انواع دستگاه حکاکی فلزات، دستگاه های CNC گران ترین گزینه می باشند که کیفیت کار آنها در حد مطلوبی قرار داشته و بیشتر برای بخش های صنعتی بزرگ استفاده می گردد.

برای اطلاع از قیمت دستگاه حکاکی کلیک کنید.

گروه صنعتی حک گستر با بهره مندی از دانش و تخصص مهندسین با تجربه یکی از بهترین تیم ها در طراحی، تولید و ساخت دستگاه حکاکی روی فلز می باشد که موفق به اخذ گواهینامه ایزو 9001 و CE اروپا شده است.

مجموعه محصولات این گروه شامل دستگاه حکاکی لیزری، ضربه ای و CNC می باشد که در ابعاد و اندازه های مختلف با قابلیت های متنوع طراحی و تولید شده اند.

برای ارتباط با گروه صنعتی حک گستر و استعلام قیمت دستگاه حکاکی روی فلز و خرید تجهیزات می توانید تماس بگیرید.

    شرکت پارسیان صنت حک گستر سازنده دستگاهای مانند: دستگاه حکاکی، حک فلز، دستگاه تگ کابل، حک سوزنی، دستگاه مارک زنی فلزات، دستگاه لیزر فایبر و ….

شرکت پارسیان صنعت حک گستر گسترش محصولات و بالا بردن کیفت همه جانبه اصلی ترین برنامه ما برای آینده است.

تولید بازه گسترده تری از ماشین آلات و افزایش توانایی آنها نصبت به محصولات موجود در بازار، ما را توانمند تر ازهمیشه خواهد کرد، محصولاتی که نه تنها در ایران بلکه در مواردی حتی در جهان تک بوده و مورد مشابهی ندارد و به راحتی میتوانند بازار را شگفت زده کنند.

آدرس : تهران - کیلومتر ۲۰ جاده مخصوص کرج - بلوار وردآورد خیابان دولابی کوچه کارگر - پلاک ۸ شماره های تماس : تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت برای پارسیان صنعت حک گستر محفوظ است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map