سئو سایت خروس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت خروس یک امر ضروری در کسب و کار اینترنتی میباشد ، بدلیل اینکه سئو میتواند شما را با کمترین هزینه نسبت به عملکردی که برایتان رقم میزند سود آوری داشته باشد. بهینه سازی لینک و افزایش رتبه سایت در گوگل همگی باعث رونق کسب و کار شما میگردد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و نرم افزاری های حرفه ای تحت وب میباشد که میتواند در این امور بهترین تغییرات مثبت را در مجموعه شما از خود یادگار بگذارد.هدف مدیران سیماگر با توجه به استراتژی سازمانی و فرهنگ سازمانی معلوم این است تا جایگاه حمایت از مشتری و خدمات پس از فروش را به نحو احسن برای حفظ روابط طولانی و مستحکم حفظ کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سئو رایگان شاید یکی از پرطرفدارترین موضوعات این سایت باشه.

از اونجاییکه سال 96 هم سال خروس هست و این حیوان سمبل وفاداری هم هست، برای همین تصمیم گرفتیم به عنوان یک عیدی هر چند کوچک از طرف سایت سئو، برنامه سئو رایگان را برای نوروز 1396 برای همراهان وفادار سایت سئو اجرا کنیم.

طبق روال گذشته ثبت نام در این طرح برای انواع سایت ها امکان پذیر است.

سایتهای: سایتهای شخصی (با انواع پلتفرم : اختصاصی، وردپرس، جوملا و …) سایتهای شرکتی (با انواع پلتفرم : اختصاصی، وردپرس، جوملا و …) جامعه های مجازی (شیرترانیکس، بی بی پرس و …) انجمن های اینترنتی (بادی پرس، ویبولتن و …) چت روم ها و… شرایط شرکت در قرعه کشی سئو رایگان سال خروس: به همین راحتی شما میتونید در این قرعه کشی شرکت کنید.

تبصره: طبق روال گذشته به ازاء هر 100 نفر ثبت نام کننده، یک سایت به قید قرعه بصورت کاملا رایگان، بهینه سازی خواهد شد.

پس سعی کنید با دعوت دوستانتون، شانس خودتون را افزایش بدید! پایان زمان ثبت نام: 15 فرودین ماه 1396 آخرین روز ثبت نام در این طرح است.

زمان قرعه کشی: 29 فرودین ماه 1396 هم قرعه کشی انجام میشه و سایت خوش شانس اعلام خواهد شد.

نتیجه قرعه کشی: سایت خوش شانس نکست روید برای این طرح انتخاب شدند.

  سلام و خداقوت چه طرح خوب و باحالی گذاشتین واقعا ممنون به امید موفقیت های بیشتر برای شما هزینه سئو پولی چطور است؟ پنل سئو ندارید؟ سلام دوست عزیز از قسمت سفارش بهینه سازی اقدام کنید چه عالی حتما از این پیشنهادتون استقبال میشه مخصوصا برای سایت سندباد که یک سایت تجارت الکترونیک هست خیلی مفید خواهد بود چه طرح خوبی حتما شرکت میکنم ممنون از طرح ها و جشنواره های خوبتون 😐 سلام.

سایتتون واقعا عالی هستش .

موفق باشید با سپاس مطالب عالی بود .

متشکرم.

چه جالب واقعا سایت خوبی دارید با سلام و احترام خدمت مدیر محترم سایت سئو 🙂 خواستم از حرکت خوب و مفیدتون تشکر کنم و امیدوارم سایت ما در این قرعه کشی انتخاب بشه 🙂 با تشکر از شما و تیم خوب شما .

سلام تمدید نمیشه مهلتش .

.

؟ نه دیگه دوست عزیز.

انشالا دفعه بعد خدا ازتون راضی باشه کارتون بیسته سلام حیف چه زود تموم شد واقعا ممنون از اینکه نکات تجربیتون رو کامل میگید تو مقالاتتون عالی بود من یک سوال دارم: ایا الان این نظری که من دادم و اذرس سایتم رو هم گذاشتم این یک بک لینک محسوب میشه یا نه؟؟ سلام بله دوست عزیز به راحتی مثل بنز! برنده‌ها مشخص شدن؟ چه سایتایی هستن بله سایت نکست روید برنده شدن سلام خسته نباشید با تشکر از شما و سایت بسیار آموزنده و عالیتون که واقعا منحصر بفرده یک سوال داشتم!!! نتیجه قرعه کش معلوم نشد؟؟؟ سلام چرا دوست عزیز سایت خوش شانس مشخص شد و الان در حال بهینه سازی سایت هستیم مهم نیست کلمه چقد رقابتی باشه؟؟ اینجا بحث سئو داخلی سایت هست دوست عزیز نه بالا اوردن کلمه کلیدی با تشکر از وبسایت خوبتون سلام باز هم طرح بزارید ممنون بنده هم در خانه ان ال پی این طرح را دنبال میکنم.

😀 😀 سلام کی دوباره قبول میکنید 💡 سلام انشالا به زودی با یک طرح جدید در خدمتتون خواهیم بود سلام باز هم چنین طرحی خواهید داشت؟ سلام بله انشالا در مناسبتهای مختلف امیر جان سلام خسته نباشی مثل همیشه کارت درسته داداش دلمون برات تنگ شده، کی مطلب جدید میزاری؟ بی صبرانه مشتاق خوندن مطالب جدید هستم سلام سینا جان شما لطف دارید.

انشالا به زودی با مقالات و اموزش های جدید در خدمتتون خواهیم بود سفارش سئو قبول میکنین؟ سلام بله از قسمت مربوطه اقدام کنید: https://www.

3eo.

ir/%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/ از این خدمات باز هم بزارید رو سایت از این قرعه کشی بی خبر موندیم .

دمتون گرم.

ممنون از مطالبتون عالیه تشکر خوب است ممنون خوب است ساخت مهر ساخت مهر شرکت مهر لیزری http://fahamand.

com/ سلام تعرفه هاتون چطوره؟ سلام دوست عزیز برای سفارش سئو و اطلاع از قیمت ها از طریق فرم زیر با ما در تماس باشید https://www.

3eo.

ir/%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%d8%a8%d9%87%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/ سلام تعرفه هاتون چطوره؟ دوست عزیز تعرفه ها در ایمیل به شما اعلام شده است.

سلام یک روز از مدت تمدید دامنه سایتم گذشت و بعد از تمدید متوجه شدم که دیگه تو نتایج جستجوی گوگل نیستم .

قبلش یا صفحه ای اول یا صفحه دوم بودم.

الان نام سایت (نوین بخار) رو که در گوگل میزنم سایتم رو می بینم که هنوز عبارت This domain has expired.

Is this your domain? Renew Now را به جای توضیحات سایت زده چقدر طول میکشه دوباره گوگل تشخیص بده که من دامنه رو تمدید کردم و چه کاری باید در این مدت انجام بدم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید دوست عزیز باید سایت را در وبمستر ثبت کنید و از گزینه fetch as google استفاده کنید.

عالی است وب سایت سئو فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۸۹ بعنوان اولین مرکز تخصصی بهینه سازی وب سایت در ایران آغاز نمود و از همان ابتدا تا به امروز در کنار ارائه خدمات متنوع در زمینه سئو و ارائه آموزش های رایگان، مفتخر به همکاری با بسیاری از شرکت ها، کارخانجات و وبمستران ایرانی گردیده است.

چشم انداز وب سایت سئو، رساندن وب سایت های با کیفیت به جایگاه اصلی و درخور تلاش آن ها می باشد، تا کابران بتوانند بهترین تجربه را از جستجو خود داشته باشند و در این راه با تمام توان و تلاش در حال حرکت می باشیم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map