سئو سایت در آرماویر ارمنستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت در آرماویر ارمنستان حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت SEO که می تواند یک شرکت خیلی کوچک با تعداد پرسنل کم را بالاتر از یک شرکت بزرگتر با پرسنل بیشتر قرار دهد. اما چطوری و به چه نحوی ؟ کلید کار در دست شرکت های سئو کار میباشد که شرکت سیماگر مدعی آن است بکی از شرکت های برتر در زمینه سئو وب سایت میباشد که تضمین بهینه سازی رتبه و جایگاه شما را در موتور های جستجو تعهد میدهد. ارزش مادی یک سایت به دو عامل اصلی بستگی دارد یک میزان تحمل فشار و قدرت و در زمان هایی که در خواست زیادی از کاربران را پاسخ میدهد و دو موضوع اصلی ما یعنی سئو میباشد. شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو ، برندینگ ، تبلیغات ، بازاریابی اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یکی از مقاصدی که این روزها در بین ایرانیان طرفدار پیدا کرده است، کشور همسایه یعنی ارمنستان است.

به همین دلیل لست سکند بر آن شده است تا برخی از نقاط دیدنی شهر ایروان در ارمنستان را معرفی کند.

ایروان در دامنه ی کوه آرارات و بر کرانه ی رود هرازدان بنا شده‌است.

این شهر در تقسیمات کشور ارمنستان تابع هیچ استانی نیست و در واقع در مرز چهار استان کوتایک در شمال،آرارات در جنوب، آرماویر در جنوب غربی و آراگاتسوتن در شمال غربی قرار دارد.

ارتفاع این شهر از سطح دریا از بین ۹۰۰ متر تا ۱۳۰۰ متر است.

شهر ایروان از مراکز مهم اصلی صنعتی، فرهنگی، و علمی منطقه ی قفقاز است.

خطوط راه آهن گسترده‌ای از این شهر منشعب شده و شهر مرکز بازرگانی فراورده‌های کشاورزی است.

علاوه بر این، کارخانه‌های ایروان در زمینه فراوری فلزات،ماشین‌افزار، لوازم برقی، شیمیایی، بافندگی و غذایی فعالیت دارند.

البته امروزه صنعت گردشگری این شهر نیز رونق خوبی پیدا کرده است و تورهای ایروان در بیشتر فصول سال به مقصد این شهر زیبا برگزار می‌شوند.

1.

 بازدید از موزه ی آثار خطی Matenadaran اولین کاری که سایت معروف تریپ ادوایز برای بازدیدکنندگان شهر ایروان پیشنهاد می کند، بازدید از موزه نسخ خطی این شهر یعنی Matenadaran است.

این موزه همچنین یک مرکز علمی پژوهشی نیز محسوب می‌شود این موزه محل نگه داری گنجینه ای غنی از نسخ و کتاب های قرون وسطی در زمینه های تاریخی، فلسفی، پزشکی، ادبیات و هنر ، به زبان های مختلف است.

2.

 بازدید از میدان جمهوری این میدان یکی دیگر از جاذبه های شهر ایروان در ارمنستاناست.

این میدان در تقاطع خیابان های Abovyan و Nalbandyan و Tigran Mets Avenue و Vazgen Sargsyan و Amiryan قرار دارد.

طراح این میدان شخصی به نام الکساندر تامانیان بوده است و قدمت آن به سال 1926 باز می گردد.

همچنین این میدان قبلا به نام میدان لنین نامیده می شد و مجسمه لنین، رهبر شوروی سابق نیز در آن قرار داشت، ولی پس از استقلال ارمنستان، این مجسمه به پایین کشیده شده است.

3.

 بازدید از پارک عشاق ( Lovers' Park) یکی از پارک های زیبایی که در ایروان وجود دارد، پارک عشاق، واقع در خیابان Baghramyan است.

این پارک 2.

5 هکتاری که در مرکز منطقه ی Kenton واقع شده است، و بین سال های 2005 تا 2008 نوسازی شده است و هم اکنون مورد علاقه بسیاری از گردشگران است.

4.

 بازدید از موزه  Paranjanov موزه ی سرگئی پارانجانو، یکی از موزه های پرطرفدار در شهر ایروان ارمنستان محسوب می‌شود.

سرگئی پارانجانو که یک هنرمند نامی شوروی ارمنی بود، که آثار زیادی را خلق کرده است.

این موزه یکسال پس از مرگ وی در سال 1991 بازگشایی شده است و در سال 2015 جزء جاذبه های برتر ایروان از دیدگاه سایت تریپ ا دوایزر بوده است.

5.

 بازدید از موزه تاریخ ارمنستان ساختمان این موزه در نوع خود یک شاهکار معماری محسوب می شود.

این موزه بیش از 40000 نوع اثر را در خود جای داده است.

اکثر این موارد و اثرها مربوط به باستان شناسی هستند.

این موزه در سال 1919 بنا شده است و در تاریخ 1921 در های آن بر روی مردم گشوده شده است و امروزه یکی از موزه های مهم شهر ایروان به شمار می آید.

6.

بازدید از دریاچه Sevan این دریاچه یکی از بزرگترین دریاچه های آب شیرین دنیا از جهت ارتفاع نسبت به سطح دریاست.

این دریاچه از رودخانه ها و چشم های اطراف سرچشمه می گیرد.

در شما دریاچه رشته کوه Geghama قرار گرفته است که این نام، نام یکی از نوادگان قوم ارمنی می باشد و در گذشته نیز دریاچه سوان به این نام خوانده می شده است.

7.

 بازدید از موزه فرش Megerian Carpet این موزه به عنوان اولین موزه فرش در ایروان و ارمنستان می باشد و نمایش فرش های زیبا و سنتی و دست باف و مواردی از این قبیل را در این موزه می توان دید.

برند Megerian از برندهای مشهور فرش ارمنستان نیز می باشد.

این موزه در سال 2014 افتتاح شده است و هدف آن، فرهنگ سازی و تبلیغ استفاده از فرش برای مردمان ارمنستان و همچنین توریست ها می باشد.

8.

 بازدید از پارک پیروزی ( Vicoty Park) این پارک زیبا یکی دیگر از نقاطی هست که در سفر به ایروان می توانید از آن دیدن کنید.

این پارک در منطقه ی Kanaker-Zeytun ایروان واقع شده است.

این پارک به خاطر حضور ارمنستان در جنگ جهانی دوم به نام پیروزی نامیده می شود و خود پارک نیز حال و هوایی از آن دوران جنگ دارد.

این پارک یک دریاچه ی مصنوعی و همچنین شهربازی را در خود جای داده است.

انواع کافه ها و همچنین موزه ایی نیز در این پارک بنا شده است.

9.

بازدید از کلیسای Saint Gregory The Illuminator این کلیسا که به کلیسای ایروان نیز معروف می باشد، بزرگترین کلیسای ارمنی های آپوستلیک در ارمنستان و در جهان می باشد.

این کلیسای زیبا و بزرگ که محلی دینی و مذهبی به شمار می رود ، از اکثر نقاط شهر دیده می شود.

این کلیسامعماری زیبایی داشته و در سال 2001 افتتاح شده است و در حال حاضر به عنوان یکی از گردشگرپذیر ترین نقاط ایروان شناخته می شود 10.

 بازدید از مسجد آبی ( کبود) قدمت این مسجد به قرن 18 بر می گردد و به عنوان یکی از مساجد شیعیان در این شهر شناخته می شود.

در ایروان قدیم ۸ مسجد وجود داشته‌است که اکنون از میان این مساجد، تنها مسجد جامع کبود ایروان باقی‌مانده‌است.

این مسجد قبل از اخراج آذربایجانی‌ها از ارمنستان در اختیار و اداره مسلمان شیعه آذری ارمنستان بود.

این مسجد در بین سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۷۹ خورشیدی از سوی بنیاد مستضعفان و جانبازان و توسط معماران ایرانی بازسازی شد.

11.

 بازدید از Cascade جاذبه ی دیگری که در شهر ایروان وجود دارد و همه ساله توریست های زیادی از آن دیدن می کنند، Cascade می باشد.

این جاذبه که به هزار پله نیز معروف می باشد، در سال 1980 افتتاح شده است و پله های بسیار زیادی در کنار طبیعت و معماری زیبا، منطقه Kentron ایروان را به سایر نقاط شهر متصل می کند.

انواع فواره ها، مجسمه ها و سایر بناهای زیبا از جمله نقاطی هستند که می توانید در بازدید از این مکان از آنها عکس بگیرید و دیدن نمایید.

در این مکان مجسمه هایی نیز از هنرمندان و آثار معروفی از نقاشان این خطه به چشم می خورد.

12.

 بازدید از ساختمان اپرا اما در ادامه می رسیم به ساختمان معروف اوپرا در ایروان.

این ساختمان که به گفته ی خیلی ها جزء یکی از شاهکار ‏های معماری شهر ایروان و جزء یکی از 10 سالن اپرای برتر دنیا می باشد که به نام ‏Aram Kachatorian ‎که اولین ‏اپرا نویس ارمنی می باشد، نام گذاری شده است.

هنرمندان معروف بسیاری جهت برگزاری کنسرت های موسیقی در ‏ساختمان اپرا به این شهر سفر می کنند و از استقبال خوبی نیز برخوردار می شوند.

‏ 13.

بازدید از مجسمه ی شخصیت های مهم در نقاط مختلف شهر ایروان مجسمه David of Sassoun مجسمه Vardan Mamikonian در نقاط مختلف شهر ایروان، مجسمه های مختلفی از افراد تاثیر گذار در فرهنگ و تاریخ این شهر نصب شده است که همگی آنها مورد علاقه ی توریست های مختلفی می باشند که به این شهر سفر می کنند.

14.

معبد گارنی تاریخ بنای قلعه گارنی بر می گردد به هایک ناهابت که به نام گارنیک نوه نتیجه (هایک) نامگذاری شده است.

رودخانه گارنی در 28 کیلومتری جنوب شرقی ایروان قرار گرفته است ودرمحدوده استان کوتایک می باشد.

این منطقه با داشتن شرایط اب وهوایی طبیعی منحصر بفرد در ارمنستان که ییلاق وشکارگاه اختصاصی پادشاهان در قرون مختلف بوده است.

عبادت گاه یا بنای اصلی معبد که تاریخچه ساخت ان برمیگردد به قرن اول میلادی این بنا به دستور پادشاه تیرداد اول درسال 66 میلادی بناگردید وتقدیم شده به خدای مهر وبه همین دلیل بعدازبه رسمیت شناختن دین مسیحیت در ارمنستان دراوایل قرن چهارم میلادی این بنا دست نخورده باقی مانده ودرکنار ان کلیسایی بنا گردیدکه بر اثرزلزله مهیبی به سال 1679 میلادی فرو ریخت است.

  1.

مرکز خرید Dalma Garden  دالما گاردن مرکز خریدی است که برندهای مشهوری همچون؛ لویز، زارا، مارکس اند اسپنسر، تاپ‌شاپ و پول اند بیر را عرضه میکند.

در این مرکز خرید اجناسی مثل جواهرات، لوازم برقی، لوازم آرایش و زیبایی و لسابس های زنانه، مردانه و بچگانه عرضه می‌شود.

همچنین علاوه بر این فروشگاه ها امکاناتی همچون سالن های سینما و مرکز بولینگ نیز برای تفریحی در کنار خرید تدارک دیده شده است.

بخش رستوران ها و فست فودهای دالما گاردن نیز بسیار بهترین مکان برای شکمگردی در هنگام خرید است.

 2.

بازار Vernissage در صورتیکه به خرید صنایع دستی ایروان و گشت زدن در بازار آزاد و محیط باز علاقه مند هستید، بازار Vernissage مکان ایده آل شما خواهد بود.

این بازار در کنار خیابان های Aram و Buzand به طول 350 متر واقع شده است.

در این بازار اکثر کارهای دستی و سنتی ارمنستان به فروش می رسد.

همچنین لازم به ذکر است که این بازار معمولا در آخر هفته باز می باشد.

 3.

مرکز خرید Tashir Street Shopping Gallery این مرکز خرید به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید ایروان همواره گردشگران را به خود جذب می‌کند.

مرکز خرید  Tashir Street Shopping Gallery علاوه بر فروشگاه، کافه و مرکز نگهدار از کودکان نیز دارد.

همچنین فروشگاه های آن برند های معتبر و مشهور جهان را عرضه می‌کنند که می‌تواند برای علاقه مندان به  خرید مارک های معروف بسیار جالب باشد.

غذاهای ارمنی همواره به عنوان سبک غذایی خاص همراه با تکنیک هایی بومی شناخته می‌شود و از طرفی به دلیل نزدیکی فرهنگی بین ایران و ارمنستان غذاهای این کشور با ذائقه ایرانیان نیز سازگار است و به مزاج گردشگران ایرانی خوش می‌آید.

از جمله غذاهای مشهور ارمنی می‌توان به خورواتس(کباب ارمنی) اشاره کرد که از کباب کردن گوشت دنده (شبیه به شیشلیک) تهیه می‌شود.

در خورواتس از ادویه مخصوصی نیز استفاده می‌شود.

همچنین شامپوز، قاپاما و خاش(کله پاچه) دیگر غذاهای مشهور ارمنی محسوب می‌شوند.

در ادامه مطلب فهرست بهترین رستوران های ایروان براساس رتبه بندی سایت لست سکند و نقد و بررسی کاربران این سایت ارائه شده است.

البته با توجه به اینکه ممکن است هر روز نقد و بررسی جدیدی در این سایت برای هر رستوران ثبت شود، این فهرست امکان تغییرات روزانه نیز دارد.

با کلیک بر روی بنر هر رستوران و ورود به صفحه مربوط به آن، می‌توانید از موقعیت جدید هر رستوران در میان بهترین رستوران های ایروان آگاه شوید.

1.

رستوران چایهونا  این رستوران بزرگ و لوکس در خیابان سوم شمالی ایروان واقع شده است.

رستوران چایهونا از دو بخش دخانیات آزاد و بخش بدون دخانیات تشکیل شده است.

دکوراسیون و تزئینات داخلی این رستوران زیبایی خاصی به محیطش بخشیده‌اند و به دلیل نمای شیشه ای که دارد چشم انداز زیبایی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

این رستوران انواع غذاهای ارمنی را ارائه می‌کند.

  2.

کافه لوئیز چاردن  کافه لوئیز چاردن در خیابان امیریان که یکی از خیابان های اطراف میدان جمهوری است، واقع شده است.

در این کافه می‌توانید از انواع کیک و قهوه لذت ببرید.

همچنین در قسمت پایین آن هم، نان تازه در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

در این کافه انواع غذاها اعم از غذاهای ارمنی و اروپای شرقی عرضه می‌شود.

3.

رستوران کاکسس تاورن  رستوران کاکسس تاورن جزء رستوران هایی است که تزئین و طراحی داخلی آن بصورت طراحی سنتی انجام گرفته است.

این رستوران منوی غذایی بسیار متنوعی شامل غذاهای اصیل ارمنی، غذاهای اروپای شرقی و همچنین غذاهای مخصوص گیاهخواران را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد.

4.

رستوران یو آرتوشا  رستوران یو آرتوشا در نزدیکی میدان جمهوری واقع شده است.

کیفیت و حجم غذای این رستوران انقدر مطلوب است که قیمت نسبتا بالای آن را به خوبی پوشش دهد و مشتری با رضایت کامل از رستوران خارج شود.

همچنین برخورد کارکنان این رستوران بسیار دوستانه و مسئولانه است و به خوبی شما را در انتخاب غذای دلخواهتان راهنمایی می‌کنند.

منبع: لست سکند 2121 شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند.

شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

قائم مقام شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در حاشیه مراسم امضاء تفاهم نامه استخدام دوهزار نفر از فرزندان بازنشستگان کشوری در این شرکت گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و در صورت همکاری نهادهای مرتبط، ارائه خدمات گوناگون به بازنشستگان ادامه خواهد یافت تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 سیماگر News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map