سئو سایت در آنتاناناریوو ماداگاسکار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت در آنتاناناریوو ماداگاسکار کسب وکاری جدید در سطح اینترنت راه اندازی کنید. سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که یک شخص زمانی که در اینترنت دارای یک سایت اینترنتی است نباید آن را ساده و کوچک فرض کند. سئو وب سایت و بهینه کردن لینک ها در گوگل هر چند هم کوچک میتواند وضعیت کسب و کار شما را در بهبود ببخشید. بنده به شخصه چندین بار شاهد این موضوع بوده ام که مشتریان اعلام کردن زمانی از صفحه چهارم به صفحه دوم در گوگل کوچ کردند و رتبه شان بهینه شد چقدر تماس های مشتریان شان بیشتر شده و اعلام رضایت کرده اند. شرکت سیماگر یکی از شرکت های برتر در زمینه توسعه سئو سایت میباشد که به شما تعهد بهینه سازی رتبه سایت را به صورت تضمینی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

این جا جزیره ماداگاسکار است ، این جمله شما را یاد یکی از برنامه های تلویزیونی دهه هفتاد که امروزه تبدیل به خاطراتی شیرین برای بچه های دهه 60 شده است نمی اندازد ؟ برنامه ای که گوینده مهربان آن با صدای گرم خود مستندی را صداپیشگی می کرد ولی ما تنها نام جزیره ماداگاسکار را شنیده ایم و حتی شاید نمی دانیم که این جزیره در کجای این کره خاکی قرار دارد ، در این مطلب می خواهیم درباره این جزیره صحبت کنیم و اطلاعاتی را به دست بیاوریم .

  ماداگاسکار جزیره ای بسیار زیبا و البته بسیار بزرگ است و توریست های زیادی سالیانه به این جزیره سفر می کنند ، این جزیره در گذشته های بسیار دور یعنی چند میلیون سال پیش جزیی از خاک هند بوده و در اثر جابجایی قاره ها از هند جدا شد و به خشکی ‌های دیگری نیز وصل نشد ، برخی از کارشناسان این جزیره را قاره هشتم می نامند ولی طبق آمار سازمان ملل متحد در حال حاضر ماداگاسکار متعلق به قاره آفریقا می باشد .

این جزیره زیبا در اقیانوس هند و در نزدیکی سواحل جنوب شرقی آفریقا واقع شده است و جالب است بدانید که این جزیره چهارمین جزیره بزرگ روی زمین به شمار می رود ، پایتخت جزیره " آنتاناناریوو " می باشد و در این جزیره 22 میلیون نفر زندگی می کنند و به زبان‌ های مالاگاسی و فرانسوی سخن می گویند ، مردم این کشور مسیحی و همچنین پیرو ادیان سنتی و بومی هستند .

    شاید باور نکنید که ماداگاسکار در حدود 88 میلیون سال قبل از خاک هندوستان جدا شد و برای خود در میان اقیانوس هند تنها ماند ، همین موضوع باعث به وجود آمدن گیاهان و جانوران منحصر به فردی در این جزیره شده که بی مانند هستند و بیشتر آن ها بومی همین منطقه می باشند ، یکی از معروف ترین گونه جانوری که خاص این منطقه است ، آفتاب ‌پرست پلنگی می باشد که تنها در همین کشور می توان این گونه را مشاهده کرد .

  اولین انسان ها در ماداگاسکار در قرن چهارم قبل از میلاد می زیسته اند و این کشور از اواخر قرن نوزدهم میلادی مستعمره فرانسه بوده‌ است و در سال 1960 میلادی به استقلال رسید و عنوان جمهوری مالاگاسی را روی خود گذاشت و امروزه همه آن را به جمهوری دموکراتیک ماداگاسکار می شناسند ، لازم به ذکر است نژادی که در این جزیره ساکن هستند ترکیبی از تیره های بانتو زبان آفریقا ، عرب‌ ها و مالایایی ‌ها می باشند .

  ماداگاسکار یکی از اعضای اتحادیه آفریقا است و محصولاتی مانند قهوه ، وانیل ، شکر و ادویه از صادرات اصلی این کشور به شمار می رود ، متاسفانه در جنوب غرب و جنوب ماداگاسکار بیش از دو سوم مردم از غذای کافی برخوردار نیستند چرا که محصول ذرت و مانیوک در این کشور کم شده است و تولید برنج هم در این جا به مقداری زیادی کم شده است و کم تر از 7 درصد از مردم جزیره در فقر به سر نمی برند ، یعنی در حدد 93 درصد مردم ماداگاسکار فقیر هستند و کم تر از روزی 2 دلار درآمد دارند .

بیشترین و مهم ترین نژادی که در این جزیره زندگی می کنند قوم مالاگاسی ‌ها هستند که از جنوب شرق آسیا به ماداگاسکار مهاجرت کرده اند و مهم ترین اقوام مالاگاسی ، مرینا می باشد که بیشتر در حومه پایتخت این جزیره زندگی می کنند بعد از آن بتسیمیساراکا که در قسمت شمال شرق و ساکالاوا که در غرب جزیره ماداگاسکار ساکن هستند از اهمیت برخوردارند ، ماداگاسکار یکی از معدود نقاط این کره خاکی است که تنوع قومی و نژادی بسیاری در آن دیده می شود ، می توان به جرات گفت که بالغ بر 20 قوم و تیره در این جزیره در حال گذران زندگی هستند .

  می توان گفت که مردم جزیره ماداگاسکار ترکیبی از جنوب آفریقا و جنوب شرقی آسیا می باشند و بعد از آن ها مسلمانان بخش بزرگی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و جالب است بدانید که اسلام توسط بازرگانان عرب که در شمال ماداگاسکار به داد و ستد و تجارت می پرداخته اند به این جزیره آورده شده است ، نوادگان مهاجران اروپایی ، هندی ، کرئولی ، قمری و چینی هم بخش کوچکی از جمعیت ماداگاسکار را تشکیل می دهند .

جزیره ماداگاسکار یکی از زیباترین نقاط جهان و از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری آفریقا به شمار می رود و هر سال توریست های زیادی از سراسر جهان به این جزیره زیبا سفر می کنند ، طبیعت این منطقه مثال زدنی است و علاوه بر طبیعت و آداب و رسوم جالب مردم در این جزیره می توان به جاذبه های مشهوری از جمله شهر‌ آنتسیرابه (Antsirabe) ، بلو (Belo sur Mer) ، رودخانه‌های تسیریبی هینا (Tsiribihina) ، مانامبلو (Manabolo) و پارک‌های ملی تی ‌سینگی (Tsingy) و همچنین مانتادیا (Mantadia) اشاره کرد ، این ها در حقیقت مهم ترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری ماداگاسکار هستند و می توانید در سفر به این کشور زیبا از آن ها دیدن کنید ، لازم به ذکر است برای سفر به جزیره ماداگاسکار نیازی به اخذ ویزا نخواهید داشت و نهایتا با یک ویزای الکترونیکی یا فرودگاهی می توانید به این جزیره ورود کنید ، با رفتن به این جزیره زیبا می توانید از یک طبیعت بی بدیل دیدن کنید و لذت ببرید ، برای رفتن به این جزیره بهتر است به صورت گروهی سفر کنید چرا که پروازهای مستقیم به مقصد ماداگاسکار وجود ندارد و  هزینه های کم تری هم به نسبت سفرهای مستقل ، متحمل خواهید شد .

  تهران - خيابان شريعتی - روبروی سينما صحرا - شماره 166 021-09121442355 09121442355

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map