سئو سایت در بادولا سری لانکا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت در بادولا سری لانکا کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

این مطلب را به 9 مورد از بهترین پارک های ملی جزیره سریلانکا اختصاص داده ایم ، از آن جایی که سریلانکا یکی از سرسبزترین کشورهای جهان است و پر از سواحل ، جنگل ها ، پوشش گیاهی و جانوری می باشد ، احتمالا باید پارک های ملی زیادی داشته باشد که برای گرشگران و دوستداران طبیعت بسیار جذاب خواهد بود ، طبیعت گردی ، موج سواری ، تماشای پرنده ها ، ساحل گردی و عکاسی از حیات وحش از بهترین تفریحاتی است که می توانید در پارک های ملی سریلانکا به آن ها بپردازید ، در این کشور زیبا جاذبه های گردشگری بسیاری وجود دارد که تعداد زیادی از آن ها در همین پارک های ملی گسترده شده اند .

اگر به حیات وحش و تماشای آن علاقه مند هستید در سفر به کشور زیبای سریلانکا حتما به پارک ملی یالا بروید که در حقیقت معروف ترین و در عین حال محبوب ترین پارک ملی سریلانکا می باشد و در آن جانورانی از قبیل فیل ، طاووس و گونه های مختلف پرندگان زندگی می کنند ، پارک ملی یالا از سال 1900 به مکانی حفاظت شده تبدیل شد و از 1938 در دسته پارک های ملی سریلانکا قرار گرفت ، از 5 قسمتی که در این پارک ملی وجود دارد تنها 2 قسمت آن بر روی مردم عادی باز است ، این پارک ملی در قسمت جنوب شرقی کلمبو که یکی از مهم ترین شهرهای سریلانکا می باشد ، قرار دارد .

جالب است بدانید که در این پارک زیبا از حدود 30 قلاده پلنگ محافظت می شود و زندگی می کنند ولی از آنجاییکه پلنگ ها حیوانات بسیار محتاطی هستند ، نمی توان آن ها را به راحتی دید ، علاوه بر تماشای حیات وحش این منطقه می توانید به تفریحات دیگری مانند موج سواری در خلیج آراگوم بپردازید ، اگر موج سواری نمی دانید نگران نباشید چرا که در این جا کلاس های آموزشی این ورزش مهیج برگزار می شود و می توانید در آن ها شرکت کنید .

    یکی از بهترین پارک های ملی جزیره سریلانکا ، ویلپاتو است که این پارک ملی هم در نزدیکی شهر کلمبو قرار دارد ، اگر در سفر خود به سریلانکا به کلمبو و شهر انورادهاپورا رفتید حتما به این پارک ملی بروید و از زیبایی های آن لذت ببرید ، این شهر زیبای کوچک مخازن آب بارانی زیادی دارد که رد همه جای آن پراکنده هستند و به همین دلیل پرندگان زیادی در این منطقه می زیند ، می گویند هزاران سال پیش خانواده سلطنتی قوم سینهالی در این منطقه زندگی می کرده اند ، ویلپاتو هم از سال 1938 میلادی تبدیل به پارک ملی شد و با رفتن به این پارک زیبا می توانید با سوار شدن  بر اتومبیل های سافاری به دیدن حیات وحش بروید ، برای اقامت شبانه در این پارک هم کمپ های چادری در نظر گرفته شده است ، فاصله این پارک از کلمبو 4 ساعت است و خرس های تنبل در این پارک از حیواناتی هستند که بسیاری برای دیدن آن ها از آن سوی آب ها به سریلانکا سفر می کنند ، یکی از جاذبه های این منطقه درخت مقدسی است که 2 هزار سال قدمت دارد و از باقی مانده های شهر باستانی انورادهاپورا محسوب می شود .

  پارک ملی مینریا محل زندگی فیل ها است و از سراسر دنیا برای دیدن آن ها به سریلانکا و به این پارک می آیند ، در این پارک همچنین یک جایگاه مخزن آب به نام گدرینگ یا دورهمی وجود دارد ، این پارک ملی در شمال کلمبو و در بیابان های مرکزی آن قرار دارد ، پولونارووا نزدیک ترین شهر به این پارک است ، در صورتی که می خواهید از این پارک ملی دیدن کنید باید سوار سافاری های این منطقه شوید و شب را در یکی از کمپ های آن سپری کنید .

پارک ملی هورتون پلینز از بهترین پارک های ملی سریلانکا است که اتفاقا بلندترین آن ها از نظر ارتفاع نیز به شمار می رود و در حدود 2 هزار متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد ، از سال 88 میلادی در قرن بیستم این منطقه به عنوان پارک ملی شناخته شد ، اگر طبیعت گردی و دامنه گردی برای شما جذاب است ، در سفرتان می توانید به این پارک بروید و به این تفریحات بپردازید چرا که یکی از مسیرهای طبیعت گردی بسیار مشهور این کشور در همین پارک قرار دارد و با قدم زدن در این مسیر می توانید مناظری زیبا از جنگل ، رودخانه ، آبشار و دره را ببینید .

  یکی از بهترین پارک های ملی جزیره سریلانکا که از سال 1978 به عنوان پارک ملی شناخته شد پارک ملی سینهاراجا است ، این پارک در یونسکو به ثبت رسیده است و جالب است بدانید که این پارک آخرین نقطه این جزیره زیبا است که پر از درختان استوایی است ، این پارک محل زندگی نیمی از کل گونه های پستاندارن و پروانه های بومی سریلانکا می باشد ، لاک پشت و حشرات بومی و انواع گوناگونی از دوزیستان هم در این پارک زندگی می کنند .

  پارک ملی ناکس سریلانکا محل زندگی گونه هایی از گیاهان و جانورانی است که تنها در همین جا وجود دارند و رد هیچ نقطه ای از جهان نمی توان آن ها را یافت ، این پارک ملی مملو از جنگل های انبوه و چمنزارهای زیبا است و محلی های این منطقه به افسانه هایی از این مکان باور دارند ، جالب است بدانید که پایتخت قرون وسطی شهر Kandy در این اطراف است و یک بنای مذهبی مشهور به نام دندان مقدس در این منطقه وجود دارد که از جاذبه های گردشگری سریلانکا به شمار می رود .

در حقیقت دلیل ایجاد این پارک ملی ، حفاظت از مخزن آب بزرگ اوداوالاوه در جنوب کوه های مرکزی می باشد ، در این منطقه نیز چمنزارها و جنگل های گوناگونی گسترده شده اند و یکی از مکان های بسیار جذاب و دیدنی است که می توانید فیل‌های آسیایی وحشی را مشاهده کنید ، در این پارک ملی پرنده های گوناگونی زندگی می کنند که از دیدن آن ها انگشت به دهان خواهید ماند ، از جمله این پرنده ها عقاب مارخور و همچنین عقاب ماهی ‌خوار سر خاکستری هستند ، از جاذبه های طبیعی این اطراف هم می توان به تپه های زیبای مزارع چای اشاره کرد .

این پارک ملی در  قسمت شمالی رشته کوه های ناکلس قرار دارد و می توان گفت پس ترین پارک ملی در سریلانکا به شمار می رود ، در این پارک ملی هر حیوانی را می توان یافت که مهم ترین و بیشترین آن ها خرس ها و پلنگ ها هستند ، در این پارک می توانید فیل ها در دسته های بزرگ را تماشا کنید ، فاصله این پارک ملی از شهر کلمبو 5 ساعت است و از بهترین پارک های ملی جزیره سریلانکا محسوب می شود .

  و در آخر می رسیم به یکی از پارک های ملی سریلانکا که در حقیقت یکی از جزیره های این کشور زیبا نیز هست ، این جزیره سواحل بسیار زیبایی دارد و مکانی امن برای پرندگان مهاجر می باشد ، گونه های مختلفی از پرنده ها را می توانید در سفر به این جزیره مشاهده کنید ، همچنین از این جزیره می توانید به راحتی به دیدن پارک ملی ویلپاتو بروید ، از تفریحات رایج این منطقه ، موج سواری با کایت است که می توانید با آموزش هایی که به شما داده می شود به این تفریح مهیج بپردازید .

تهران - خيابان شريعتی - روبروی سينما صحرا - شماره 166 021-09121442355 09121442355

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map