سئو سایت در جاکارتا اندونزی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت در جاکارتا اندونزی در هر نقطه و هر مکانی در رتبه های بالای گوگل محصولات و خدمات خود را نمایش دهید. اول شدن در صفحه گوگل اتفاقی و ناگهانی نیست بلکه ثمره حداقل 6 ماه تلاش شبانه روزی یک تیم متخصص میباشد تا شما را در کسب و کارتان موفق کند. سئو سایت یک پدیده به شدت هیجان انگیز در متدولوژی های جدید بازاریابی اینترنتی است که از جایگاه بسیار بالا و پر اهمیتی برخوردار است. در سئو سایت باید یک وب سایت پرسرعت و حرفه ای داشته باشید تا بتوانید با رقبا خود رقابت قوی تری داشته باشید و با مجموعه مزایای رقابتی به افزایش فروش محصول و خدمات تان بپردازید. شرکت سیماگر با دارا بودن چند زیرمجموعه و شرکت های چابک و فعال در زمینه سئو میتواند شما را به جایگاه واقعی تان برساند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

جاکارتا پایتخت کشور اندونزی ، یکی از پرجمعیت ‌ترین و بزرگ‌ ترین شهرهای اسلامی است ، این شهر مرکز اقتصادی ، تجاری ، حمل‌ ونقل و صنعتی و مرکز سیاسی ایالت جاکارتا نیز محسوب می ‌شود ، همچنین ایالت جاکارتا که حدود 590 کیلومترمربع مساحت دارد یکی از پنج ایالت جزیره جاوه‌ است و جاکارتا شهری قلعه ای و قدیمی است و در منطقه ای با تاریخ کهن قرار دارد اما امروزه جاکارتا مرکز آسه آن ، انجمن ملل آسیای جنوب شرقی است و مقرّ وزارت خانه ‌ها و سازمان‌ های مهم اندونزی به شمار می ‌رود .

جاکارتا از مشهورترین شهرهای بزرگ اسلامی است و  دارای بناهای متعلق به دوره استعمار و بافت شهری مطابق الگوی شهرهای هلندی است ، آثار و مکان های دیدنی و تاریخی شهر عمدتا در بخش مرکزی و بافت قدیمی شهر قرار دارند که برای مثال می ‌توان میدان مردکا یا آزادی و استقلال ، لوح ملی اندونزی ، موزه ملی ، کاخ ریاست جمهوری یا کاخ آزادی واقع در قسمت شمالی مردکا ، موزه مردکا که هلندی ‌ها آن را در سال 1778 میلادی احداث کردند ، کتابخانه شهر، مسجد بزرگ استقلال ، مجموعه ورزشی بازی های آسیایی ، بازار چینی ها ، بازار قدیمی ماهی فروشان ، بازار بزرگ  و زندان‌های قدیمی نزدیک آن را نام برد ؛ ضمنا جاکارتا از همان اول به این نام شناخته نمی ‌شد و نام‌ های قبلی آن سوندا کلاپا ، جایاکارتا و بعد باتاویا بود ، نام این شهر 5 بار عوض شده است ، از سال 397 تا 1527 میلادی نام آن "سوندا کلپا" بود و سپس از همان سال تا 1619 میلادی با نام "جایاکاتارا" شناخته می ‌شد و در سال 1619 به "باتاویا " مشهور شد و این اسم تا سال 1942  روی این شهر باقی ماندولی  دوباره در سال همان سال به " دیجاکارتا " تغییر نام پیدا کرد و در نهایت در سال 1972 به نام جاکارتا یعنی نام فعلی این شهر نام گذاری شد.

  از نظر جغرافیایی جاکارتا جایگاه سیزدهمین شهر بزرگ جهان را دارد ، این شهر به قدری بزرگ است که سیستم متروی آن اسم جداگانه ‌ای دارد ، اگر بخواهیم در مورد جمعیتش هم بگوییم ، جمعیت این شهر بیش از 10 میلیون نفر به ثبت رسیده است و جمعیت جاکارتا حدود ۲ میلیون نفر بیشتر از جمعیت لندن است ، جاکارتا حدود 8 متر بالا تر از سطح دریا قرار دارد و زمانی که بخواهیم در مورد پیشرفت سریع یک شهر صحبت کنیم ، هیچ شهری قابل قیاس با نیویورک نیست اما پیشرفت سریع جاکارتا باعث شده تا بسیاری از افراد آن را نمونه اندونزیایی نیویورک بدانند و مورد مثال قرار دهند ، همان‌طور که نیویورک به بیگ اپل یا سیب بزرگ مشهور سده است ،   آژانس معراج گشت مجری تور بالی با بهترین قیمت و بهترین خدمات در خدمت شما عزیزان    جاکارتا را به بیگ دورین یا خارگیل بزرگ تشبیه کرده ند، در طول چند دهه‌ گذشته ، جاکارتا با بلا های طبیعی زیادی مواجه شده است و سبب شده تا به امروز این شهر تا 150 سانتی ‌متر پایین ‌تر رفته است ؛ جالب است بدانید که در سال 2013 حدود 8 میلیون نفر گردشگر به اندونزی رفتند که اغلب آن‌ ها برای دیدن تمدن پرشکوه ، غذاهای بسیار خوشمزه و فرصت‌های خرید متعدد بسیار زیاد از جاکارتا بازدید کردند.

    شهر جاکارتا در غرب جزیره جاوه ، در سواحل شمالی ، در کنار خلیج جاکارتا و دریای جاوه قرار دارد ، این شهر در دشت واقع شده‌ است و ارتفاعاتی با فاصله بسیار، در جنوب آن امتداد دارد ، رود سیلیونگ با جهت جنوبی به شمالی از میان شهر می ‌گذرد و به خلیج جاکارتا می ‌ریزد ، رودهای بسیاری در نزدیکی شهر جاری اند که می توان گروگل در غرب و سونتر در شرق جاکارتا را نام برد و باتوجه به موقعیت شهر و نزدیکی آن به دریا نسیم خشکی که در جاکارتا دائمی است ، در افزایش آلودگی هوای شهر مؤثر بوده ‌است و البته این شهر در یکی از پرباران ترین مناطق جهان قرار دارد که متوسط باران سالانه جاکارتا حدود دو هزار میلی متر و متوسط رطوبت سالانه آن 81% است.

آژانس معراج گشت مجری تور بالی با بهترین قیمت و بهترین خدمات در خدمت شما عزیزان      آب و هوا در جاکارتا استوایی است و در بیشتر ماه های سال به شدت باران می بارد ، فصل خشک تاثیر بسیار اندکی روی آب و هوای کلی دارد .

آب و هوا در اینجا به وسیله سیستم کوپن به عنوان" Am " طبقه بندی می شود و متوسط دما در اینجا 27.

6 سانتی گراد است ؛ خشک ترین زمان سال در جاکارتا ماه جولای است و فقط 58 میلی متر در آن باران می بارد و بیشترین میزان بارش در ژانویه رخ می دهد ، اکتبر گرم ترین ماه سال است و دمای هوا در اکتبر به طور میانگین 28.

3 درجه سانتی گراد است به طوری که اکثر مردم جاکارتا و به طور کلی اندونزی به علت آب ‌وهوای آفتابی و گرم ، یک بار صبح و یک بار عصر دوش می‌ گیرند و نیز ژانویه کمترین میانگین دما را در تمام سال دارد که 26.

8 درجه  سانتی گراد است و به صورت کلی در طول سال دماهای میانگین به میزان 1.

5 درجه سانتی گراد تغییر می کند .

  بهترین زمان برای بازدید از این شهر در طول عید فطر است .

در این زمان اهالی شهر جاهای دیگر می ‌روند و شهر آرام است ، آلودگی و تراکم آن کمتر است و شما گردشگران عزیز می ‌توانید آسمان آبی را ببینید و از آرامش شهر استفاده کنید و از بازدیدتان لذت ببرید .

آژانس معراج گشت مجری تور بالی با بهترین قیمت و بهترین خدمات در خدمت شما عزیزان  شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی معراج گشت  به پشتوانه ۱ دهه تجربه مدیران و فعالیت خود در حوزه خدمات گردشگری با در اختیار داشتن کاملترین بانک اطلاعاتی توریسم و اکوتوریسم و تجهیزات مربوط به خدمات توریستی در سال ۱۳۹۰ با هدف راه اندازی اولین دپارتمان تخصصی خدمات گردشگری، فعالیت خود را آغاز نمود.

  این شرکت در راستای جلب رضایت مسافران، مشتری مداری را سرلوحه خدمات خویش قرار داده است.

  شرکت معراج گشت با بکارگیری نیروهای کارآزموده و متخصص آماده پاسخگوئی و مشاوره سفر به متقاضیان محترم و همچنین با فراهم آوردن فضایی آرام و دلنشین آماده پذیرایی از مسافران عزیز می‌باشد.

© طراحی سایت و سئو توسط وبنا

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map