سئو سایت در جزایر فالکلند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت در جزایر فالکلند کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مجمع‌الجزایر فالکلند در اقیانوس اطلس جنوبی و در ۳۰۰ مایلی شرق آمریکای جنوبی و ساحل جنوبی پاتاگونیا قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از توریسم‌آنلاین، این جزایر از سال ۱۸۳۳ جزء سرزمین‌های فرادریایی بریتانیا هستند در حالی که آرژانتین هم ادعایی بر مالکیت آنها دارد.

مساحت کل جزایر ۱۲۱ هزار و ۱۷۲ کیلومتر مربع است.

آخرین سرشماری نشان می دهد که جمعیت جزایر ۳ هزار و ۶۰ نفر است.

۹۰ درصد ساکنان جزیره خود را بریتانیایی می دانند! نیم میلیون گوسفند در جزیره هستند.

انگلیسی زبان اصلی است اما تعداد کمی هم اسپانیایی صحبت می کنند.

هیچ فروشگاه زنجیره ای نیست و تنها یک بانک فعالیت دارد.

هنوز هم زمین های پر از مین از جنگ سال ۱۹۸۲ دست نخورده باقی ماندند! کشورهای زیادی به ذخایر نفتی دریایی این جزایر چشم دارند! فالکلند تنها یک «هفته نامه» دارد که جمعه ها منتشر می شود و پنگوئن نیوز نام دارد و از رویدادهای محلی می نویسد.

این جزایر به دو دلیل شهرت دارند: یک: طبیعت، دو: ساکنان ویژه جزیره: ۵ گونه پنگوئن! بهترین ماه‌های سفر به جزیره اکتبر و آوریل هستند که هوا مناسب و تماشای پنگوئن ها راحت تر است.

پنگوئن ها، شیرهای دریایی و ۶۵ درصد جمعیت پرنده آلباتروس ابروسیاه ساکنان فالکلند هستند.

هنگامی که دولت بریتانیا از پاکسازی جزیره از مین ناامید شد مکان‌های پر خطر را نشانه گذاری کرد اما این نقاط پناهگاهی برای پنگوئن ها شد که از دست انسان‌ها فرار کنند و تاکنون هم خوش شانس بوده اند.

در طول ۳۰ سال گذشته جمعیت پنگوئن ها افزایش هم یافته و به یک میلیون پنگوئن رسیده است.

۶۱۲۸۲ تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 سیماگر News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map