سئو سایت در جنت آباد شمالی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت در جنت آباد شمالی یک امر ضروری در کسب و کار اینترنتی میباشد ، بدلیل اینکه سئو میتواند شما را با کمترین هزینه نسبت به عملکردی که برایتان رقم میزند سود آوری داشته باشد. بهینه سازی لینک و افزایش رتبه سایت در گوگل همگی باعث رونق کسب و کار شما میگردد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و نرم افزاری های حرفه ای تحت وب میباشد که میتواند در این امور بهترین تغییرات مثبت را در مجموعه شما از خود یادگار بگذارد.هدف مدیران سیماگر با توجه به استراتژی سازمانی و فرهنگ سازمانی معلوم این است تا جایگاه حمایت از مشتری و خدمات پس از فروش را به نحو احسن برای حفظ روابط طولانی و مستحکم حفظ کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد ، هدف از سئو بهینه کردن سایت و ویژگی های آن جهت کمک به موتورهای جستجو می باشد تا بتوانند در نتایج سرچ بهتر و بالاتر سایت هدف را نشان دهند.

امروزه موفقیت هرکسی در کسب و کار اینترنتی، وابسته به دانش سئو و بهینه سازی وب سایت است.

از این جهت همه افرادی که به هر نوع در فضای وب مشغول به فعالیت هستند نیازمند آموزش سئو سایت و بهینه سازی سایت هستند.

با استفاده از تکنیک های سئو می توانید در کلمات و عبارات کلیدی مورد نظر خود، وب سایتتان را در رتبه های بالای موتورهای جستجوگر به ویژه گوگل به نمایش در بیاورید.

شاید سئو برای خیلی از کسب و کارها در سال های قبل که هنوز کسب و کارهای آنلاین مثل امروز قدرت نداشتند، اهمیت چندانی نداشت.

اما باید به این نکته توجه داشت که کسب و کارهای آنلاین درحال کنار گذاشتن کسب و کارهای غیرآنلاین هستند و تقریباً برای هر خدمتی، یک شیوه آنلاین به صورت وب سایت یا اپلیکیشن موبایل وجود دارد.

تقریباً تمام مردم امروزه هر پاسخ هر سوالی را با جستجو در گوگل می یابند و خیلی از خدمات را به صورت آنلاین تهیه می کنند.

بنابراین یکی از بهترین شیوه کسب درآمد، بهینه سازی سایت و محتوای سایت برای موتورهای جستجو می باشد.

در این دوره آموزش می‌بینید که چطور از این کانال به نحو احسن استفاده کنید تا بتوانید بیشترین نرخ جذب و تبدیل را داشته باشید.

پس از این دوره، دانشجو می‌تواند به راحتی سایت مورد نظر را بهینه‌سازی و در جایگاه‌های مناسب در گوگل برساند.

چرا سئو بر موفقیت یک کسب و کار تاثیرگذار است؟ طی چند سال اخیر فرهنگ جستجو در میان تمام مردم دنیا رواج یافته و البته رونق استفاده از تلفن‌های همراه موجب شده تا دسترسی به اطلاعات نسبت به گذشته بسیار سریع و ساده باشد.

در حال حاضر روزانه میلیاردها جستجو از طریق گوگل انجام می‌شود که بسیاری از آن‌ها با هدف خرید کالا یا دسترسی به خدمات هستند.

اگر شما جایگاه مناسبی در نتایج جستجوی گوگل داشته باشید این کاربران به سایت شما وارد شده و اطلاعات تکمیلی از محصول یا خدمت شما دریافت می‌کنند.

همین فرآیند ساده موجب می‌شود که ارتباط بیشتری با مردم داشته باشید و شانس خود را برای تبدیل آن‌ها به مشتری افزایش دهید.

بد نیست مروری به برخی آمارهای منتشر شده درباره موتورهای جستجو داشته باشیم‌.

مردم جهان روزانه بین ۶ تا ۷ میلیارد بار از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند (منبع).

هفتاد تا هشتاد درصد جستجوگران، به لینک‌هایی که به صورت تبلیغ (با پرداخت پول) توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل، نمایش داده می‌شوند، نگاه نمی‌کنند.

کسی که از طریق کلیک کردن روی لینک در موتور جستجو وارد فضای آنلاین شما می‌شود، در مقایسه با کسی که شما برای بازاریابی به سراغ او رفته‌اید، برای تبدیل شدن به یک مشتری هزینه‌ی کمتری خواهد داشت.

جستجو بر روی موبایل طی سال‌های اخیر همواره روندی افزایشی داشته و از سال ۲۰۱۵ به بعد، سرچ موبایل از سرچ دسکتاپ بیشتر شده است.

همچنین در حال حاضر، سهم دسکتاپ در میان ابزارهای اتصال به اینترنت در سطح جهان کمتر از ۵۰ درصد است بازار کار سئو آموزش سئو نقش بسیار مهمی در آینده شغلی شرکت‌های فعال در حوزه تجارت الکترونیک دارد.

رتبه وب سایت در موتورهای جستجو تاثیر بسیاری در کسب و کار شرکت ها دارد و اکثر شرکت‌ها تلاش می‌کنند در نتایج جستجوی موتورهای جستجو مخصوصا گوگل رتبه بهتری داشته باشند.

در حقیقت رتبه بهتر وب سایت در موتورهای جستجو به رونق کسب و کار اینترنتی شرکت‌ها می‌انجامد چیزی که از آن به عنوان بازاریابی اینترنتی و یا دیجیتالی یاد می‌شود.

دوره برای چه افرادی مناسبه؟مدیران و کارشناسان سئو و مدیران وب سایت هاافرادی که قصد راه اندازی و ارتقاء کسب و کارهای اینترنتیو تمام علاقه‌مندان به بحث سئو و طراحی و بهینه سازی سایت - آشنایی با سئو - انواع CMS ها -هاست و دامنه -Social Networks -Webmaster Tools -Google Analytics -Google AdWords -Algorithms - بهینه سازی سرعت لود سایت و طراحی متناسب با SEO - لینک سازی - سئو داخلی مفاهیم و نکات - سئو خارجی مفاهیم و نکات - معرفی و کار با ابزارهای قدرتمند و ترفندها و روشهای پیشرفته سئو 2019 - نکات تخصصی سئو - بررسی الگوریتم های گوگل زمان دوره : حضوری : روزهای 23و 24 بهمن 1398 از ساعت 10 لغایت 1 ظهر غیرحضوری ( آنلاین ) : با انتخاب زمان از سوی شما مدت دوره 2 روز ( 2 جلسه 3 ساعته )  = 6 ساعت   دوره بصورت حضوری و غیر حضوری برگزار می گردد.

  شهریه دوره :  بصورت اقساطی و مبلغ 500هزارتومان کارشناس فناوری اطلاعات و کارشناس ارشد مهندسی نرم افزار، با بیش از 8 سال سابقه کاری و تخصصی در زمینه طراحی و برنامه نویسی و سئو سایت و هک و امنیت سایبری، تست نفوذ و شناسایی مهاجم آموزش (تدریس) ، مشاوره و کارهای اجرایی نموده ام و اکنون در بخش انفورماتیک مجموعه تربیت بدنی دانش پژوهان و همچنین مدیریت مجموعه کرونا هوشمند ( اسمارت کرونا ) مشغول به فعالیت هستم.

تهران جنت آباد شمالی، ضلع غربی مسجد انصارالمهدی، جنب داروخانه، آسانسور طبقه سوم شرکت دانش پژوهان جهان اسلام از سال 1388 در زمینه های آموزشی، فناوری اطلاعات، خلاقیت و کارآفرینی، اردوهای ورزشی، مشاوره و پرسش و پاسخ و .

.

.

فعالیت دارد.

دسته‌بندی‌ها شهر‌های پر رویداد دانشگاه‌‌ ها استفاده از ایوند در وبلاگ ایوند بخوانید تماس با تیم پشتیبانی اپلیکیشن برگزارکنندگان اپلیکیشن شرکت‌کنندگان

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map