سئو سایت در مسلمان میندانائو فیلیپین

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت در مسلمان میندانائو فیلیپین شما میتوانید سریعا فروش کسب وکار اینترنتی تان را افزایش هید و در مدت زمانی مشخص به درآمد پرسودی برسید. سئو سایت به صورت کلی به 3 صورت انجام میشود که بهترین و درست ترین روش آن سئو کلاه سفید یا همان ارگانیک است که البته در ایران متخصصان خیلی اندکی به این علم مسلط هستند و بیشتر از روش های غیر مرسوم و نا صحیح استفاده میکنند.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر و سابقه درخشان حضور در شرکت XBOX Microsoft توانایی انجام صحیح سئو به صورت ارگانیک را دارا بوده و در انجام این امر ضمانت بهینه سازی رتبه برای وب سایت را تعهد میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مسلمانان بانگاسامورو در میندانائو در جنوب فیلیپین به اعتراضات جهانی مسلمانان علیه پخش فیلم موهن آمریکایی پیوستند.

به گزارش خبرآنلاین، قریب سی هزار نفر از مردم معترض مورو در میدان تاریخی کابلی واقع در خیابان گومیسای شهر مراوی گرد هم آمدند تا خشم خود را از پخش این فیلم ابراز کنند و در زیر تابش اشعه داغ خورشید ساعت ها به سخنرانان گوش فرا دادند و در بخشی از مراسم پرچم های آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند .

معترضان همچنین با حمل پلاگاردهایی آمریکا و رژیم صهیونیستی را بخاطر اقدامات شیطانی علیه اسلام محکوم کردند.

در ادامه این برنامه بیانیه ای در میان جمعیت توزیع شد که حاکی از اهداف پشت صحنه این فیلم و محکومیت اقدامات بوده است .

محمد دی صلاح الدین از رهبران جوانان مسلمان در سخنان خود در این مراسم گفت:ما نه تروریست هستیم و نه اوباشی خشمگین.

ما صدای امت مستضعف مسلمان سراسر گیتی هستیم.

صدای امتی که برادرانمان در سرز مین های اشغالی فلسطین در رنج و عذاب هستند، امتی که برادران، مادران و کودکانمان در عراق و افغانستان توسط نیروهای غربی کشته می شوند.

ما صدای مسلمان مومنی هستیم که آئین مان توسط مردمی نا آگاه و نادان به بهانه واهی فیلم "بی گناهی مسلمانان" مورد اهانت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد : ما مستضعفانی هستیم که از آنچه از شأن و بزرگی ما باقی مانده است دفاع می کنیم.

آقاخان شریف یکی دیگر از برادران مسلمان طی سخنانی اظهار داشت: ما اجازه هیچگونه اهانتی را به دین و پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) نمی دهیم و چنین اقداماتی را اقدامات خصمانه می دانیم و یقیناً به آن پاسخ خواهیم داد.

ما از مرگ هراسی نداریم.

لازم به ذکر است برخی از گروه های مسلمان و شخصیت ها از جمله جبهه اسلامی آزادیبخش مورو (اِم.

آی.

اِل.

اِف) از دولت فیلیپین خواست تا پخش این فیلم را ممنوع اعلام نمایدیکی از تحلیگران امور سیاسی دانشگاه دولتی میندانائو(اِم.

اِس.

یو.

) که از حضور انبوه جمعیت تعجب کرده بود، اظهار داشت: بدخواهان پشت صحنه در محاسبات خود برای ابراز نیات خود از طریق فیلم بیگناهی مسلمانان اشتباه کردند.

آنچه که می خواهیم بگوئیم این است که امروز شاهد آن هستیم که مسلمین برای دفاع از آئین خود به قیمت جان هم که شده مصمم هستند و این خود نشان می دهد که چهره های پشت فیلم به خطا رفتند.

در پایان این برنامه بیانیه ای به شرح ذیل صادر شد:بیانیه جمعی از برادران و خواهران مسلمان در جنوب فیلیپین(میندانائو) «دفاع از اسلام و حضرت محمد(ص) یک وظیفه اسلامی است.

واقعه حمله به کنسولگری آمریکا در چهارشنبه(12 سپتامبر) توسط معترضین در بنغازی در لیبی که طی آن چهار نفر از مقامات آمریکائی از جمله چریس استیفنز سفیر آمریکادر این کشور کشته شدند، تقریباً همزمان با حمله به سفارت آمریکا در قاهره واقع در مصر بود.

این سری حملات در افغانستان و عراق رخ نداد بلکه در جوامع تازه به دمکراسی رسیده لیبی و مصر و و جدیداً در تونس رخ داد.

لیبی منهای قذافی، مصر منهای مبارک و تونس منهای بن علی.

رسانه های بین المللی علت این وقایع و واقعه مشابه در صعنا، یمن و اعتراضات در تهران، ایران را به علت فیلم قرار داده شده آمریکائی در یوتیوب دانستند که از روی بد خواهی به شخص پیامبر اسلام(ص) حمله کرده بود.

این فیلم آشکارا با فریب و نیرنگ "بی گناهی مسلمانان" نامیده شده است، زیرا جنبه تجاری ندارد و عمدا با زشتی تمام به اسلام و پیامبر اسلام(ص) و در نهایت به مسلمانان اهانت کرده است .

نمایش این فیلم در یوتیوب بجای سینما خود نشانگر امیال شیطانی تهیه کنندگان آن است تا به این ترتیب مخاطبان بیشتری در سراسر جهان از جمله مسلمانان آنرا تماشا کنند و بدین ترتیب تبلیغی زننده علیه اسلام باشد.

چهره های مشکوک پشت صحنه این فیلم نیز دلیل قانع کننده دیگری مبنی بر هدف اصلی ساختن این فیلم است.

کارگردان هویت اصلی خویش را پنهان کرده و از نام جعلی "سام باسیل" استفاده کرده است.

تهیه کننده فیلم نیز یک نظامی سابق آمریکایی بنام کولا باسیلی ناکولا است که در سال 2010 بخاطر کلاهبرداری از یک بانک در آمریکا محکوم به پرداخت 790 هزار دلار و تحمل 21 ماه حبس شد.

کمپانی تهیه کننده هم اسم مشکوکی را تحت عنوان "رسانه ای برای مسیح" برای خود برگزیده است.

آنچه از قرائن بر می آید،آثار خط مسیحیت راست گرای آمریکا و جنبش دست راستی فاشیستی مسیحیت در پشت صحنه فیلم دیده می شود،جنبشی که شاخه های آن از آمریکا به اروپا کشیده شده است.

گروه راست گرای مسیحی از نظر سیاسی متعهد به نئوکونها و از نظر مذهبی و کلیسایی از حامیان متعصب صهیونیست ها محسوب می شود.

یک چنین پیوند نامبارکی در زمان دولت جورج دبلیو بوش رئیس جمهور وقت آمریکا قدرت و نفوذ بالایی پیدا کرد.

آنها بوش را کاملاً کنترل می کردند.

این گروه که کاخ سفید را نیز در کنترل داشتند عامل اشتغال عراق و افغانستان و علم کردن عنوان مبارزه جهانی علیه تروریسم بودند که عملیات وسیعی را در سرزمین های اشغالی فلسطین، لبنان، پاکستان و دیگر مراکز تجمع مسلمانان اجرا کرده و می کنند.

مبارزه جهانی علیه تروریسم در واقع مبارزه با اسلام و مسلمین است.

سردمداران آمریکا در جریان اعتراضات اخیر از آنچه که رسانه های بین المللی می گویند نیز فراتر رفته اند.

خبرگزاری سی.

اِن.

اِن.

به نقل از مقامات آمریکا گناه اعتراضات اخیر را قویا به گردن القاعده انداخته و القاعده را پشت پرده همه این اعتراضات معرفی کرده است.

حال سئوال این است که چگونه القاعده می تواند پشت صحنه این اعتراضات در مصر باشد؟ کشوری که رئیس جمهور آن از اخوان المسلمین آمده و خود از منتقدان بکارگیری زور بدون در نظر گرفتن هر ملاحظه ای بوده و همچنین مخالف بر داشت سطحی القاعده از اسلام است.

در تونس نیز جنبش اسلامی قدرت را در دست دارد که مخالف القاعده است،در ایران هم که غیر ممکن است القاعده بتواند با دیدگه های ضد شیعی خود نفوذی در آنجا داشته باشد،مضافاً اینکه رهبران ایران مانند اخوانالمسلمین روش های القاعده را نمی پسندند و آنها را افرادی می دانند که منطق را به مبارزه می طلبند.

لذا ادعاهای مقامات آمریکایی پوچ و بی اساس است.

توده های مردم مصر به اخوان المسلمین وفادارند و این امر در جریان انقلاب مصر که دیکتاتوری نظامی مبارک را سرنگون کرد دیده شدو دلیل دیگر ،انتخابات اخیر مصر است که در آن محمد مورسی یکی از رهبران اخوان المسلمین به ریاست جمهوری رسید،از سوئی این رئیس جمهور مصر بودکه رسماً از اعتراضات علیه فیلم ضد اسلامی حمایت کرد.

در لیبی و یمن نیز به سختی می توان پذیرفت که القاعده پشت صحنه اعتراضات اخیر در این دو کشور بوده است.

البته اگر هم القاعده در این کشورها حضور داشته باشد، حضوری آشکار ندارد و یک جنبش زیر زمینی است، بویژه پس از مرگ اسامه بن لادن.

دولت آمریکا همواره تاکید کرده است که القاعده پس از کشته شدن بن لادن و بسیاری از رهبران آن افول کرده است ،این حرف آمریکا ناقض ادعاهای جدید آمریکا است مدعی است که جنبش های ضد آمریکایی در سراسر خاورمیانه توسط القاعده رهبری شده است.

از سویی آمریکا با این تناقض گویی ها در عمل به عنصری در راستای تبلیغ القاعده تبدیل شده است و بنا به گفته بسیاری این احتمال وجود دارد که القاعده توسط آمریکائیها با کمک پاکستان و عربستان بوجود آمد تا در راستای فشار بر روسیه در زمان اشغال افغانستان باشد.

واقعیت این است که اعتراضات ضد آمریکایی یک عکس العمل مردمی مسلمانان در برابر حمله به اسلام بود و کاری به القاعده ندارد.

یک چنین اعتراضاتی در گذشته بارها رخ داده است و حالا دیگر باید آمریکا و غرب بدانند که یک چنین شرارتهایی علیه اسلام و پیامبر(ص) باعث عکس العمل های طبیعی توسط توده های مسلمان در سراسر جهان می شود.

آمریکا با چسبانیدن القاعده به چنین اعتراضاتی بدنبال پنهان نگاه داشتن حقایقی است که چنین جنبش های اعتراض را بوجود می آورد تا به این ترتیب بتواند به تقویت عملیات نظامی برای تهاجم و اشغال سرزمین های بیشتری از مسلمانان اقدام نماید.

ما مسلمانان به القاعده نیاز نداریم(القاعده ای که عملیات مخرب را حتی علیه بی گناهان بکار می برد و ما قویاً اقدامات القاعده که خلاف قانون جهاد است رد می کنیم)، ما به چنین القاعده ای نیاز نداریم که به ما بگوید وظیفه شما، دفاع از اسلام و پیامبر گرامی اسلام(ص) است.

مادر عین حالی که از اعتراضات بی پایه و اساس چشم پوشی نمی کنیم(نمونه آن تروریست است)، با هر گونه ظلمی که در لباس دموکراسی و از طریق اشغال نظامی و سخنان فریبنده پیش بیآید و غیر نظامیان بی گناه را از بین ببرد نیز مخالفیم.

اعتراضات حال حاضر مسلمانان که سراسر خاورمیانه را در بر گرفت ماوراء یک اعتراض محض به فیلم ضد اسلامی است.

این اعتراضات نشانگر خشم مسلمانان و مخالفت راستین مسلمانان علیه آمریکا و غربی است که حضور سیاسی، نظامی و اقتصادی آنان به اضافه سلطه گری امپرلیاستی آنها در سرزمین های مسلمین، عامل بروز مخالفت های مسلمانان است.

برای آمریکا و غرب خیلی ساده است که مسلمانان را تروریست بخوانند، زیرا مسلمانان از دین و سرزمین خود دفاع می کنند،چرا آمریکا و غرب، صهیونیست اسرائیل را بخاطر عملیات تروریستی که در حال حاضر علیه مردم مظلوم فلسطین روا می دارد تقبیح نمی کنند؟ البته دلیل آن مشخص است و در کلام بنیامین ناتانیاهو نخست وزیر اسرائیل بوضوح دیده می شود که می گوید: "آمریکا و اسرائیل یکی هستند".

خلاصه اینکه، ما مردم بانگاسامورو و فیلیپین بر خود واجب می دانیم از اعتراضات توده ها مردم، برادران و خواهران مسلمان خود در خاورمیانه و دیگر نقاط جهان اسلام حمایت کنیم.

دفاع از اسلام و پیامبر گرامی اسلام(ص) وظیفه شرعی و اولیه همه ماست، همانگونه که دفاع از آزادی و سرزمین آبا و اجدادی ما نیز مسئولیتی است که خود را ملزم به اجرای آن می دانیم.

»/30362 شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند.

شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

نخستین رویداد شتاب تخم‌مرغ کشور با همکاری مرکز نوآوری تلاونگ و دانشگاه جامع علمی کاربردی، دوشنبه ۲۴ آذرماه برگزار شد.

در این رویداد، با بهره‌گیری از متد نوآوری باز از ظرفیت‌های فکری فراسازمانی استفاده شد تا در مسیر بهبود شرایط صنعت، بهره‌مندی آتی نهادها و سازمان‌های دولتی و همچنین در راستای تحقق مسئولیت‌ اجتماعی تلاونگ در سطح ملی برای پرورش ذهن‌های خلاق و نوآور، قدمی نو و کارآمد برداشته شود.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 سیماگر News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map