سئو سایت در موین-کومو ساحل عاج

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت در موین-کومو ساحل عاج در هر نقطه و هر مکانی در رتبه های بالای گوگل محصولات و خدمات خود را نمایش دهید. اول شدن در صفحه گوگل اتفاقی و ناگهانی نیست بلکه ثمره حداقل 6 ماه تلاش شبانه روزی یک تیم متخصص میباشد تا شما را در کسب و کارتان موفق کند. سئو سایت یک پدیده به شدت هیجان انگیز در متدولوژی های جدید بازاریابی اینترنتی است که از جایگاه بسیار بالا و پر اهمیتی برخوردار است. در سئو سایت باید یک وب سایت پرسرعت و حرفه ای داشته باشید تا بتوانید با رقبا خود رقابت قوی تری داشته باشید و با مجموعه مزایای رقابتی به افزایش فروش محصول و خدمات تان بپردازید. شرکت سیماگر با دارا بودن چند زیرمجموعه و شرکت های چابک و فعال در زمینه سئو میتواند شما را به جایگاه واقعی تان برساند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

۲۳ دی ۱۳۹۸ به گزارش دریافتی از سفارت ایران در ابیجان پایتخت ساحل عاج، گروهی از مسلمان این کشور، در مجلس یادبودی که با حضور کورش مجیدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران و جمعی از شیعیان در مسجد اثنی عشری منطقه مارکوری ابیجان برگزار شد، شهادت حاج قاسم سلیمانی را به رهبر معظم انقلاب و دولت و ملت شریف ایران تسلیت گفته و بر ابعاد روحانی و معنوی آن سردار رشید تاکید کردند.

در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم، "شیخ موسی دوسو" با اشاره به ابعاد زندگی و ویژگی های سردار سلیمانی به نمایندگی از جمعیت شیعیان ساحل عاج شهادت ایشان و همرزمانش را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا.

.

.

العظمی خامنه ای (دام ظله)، دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی، دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

کورش مجیدی، سفیر ایران در ابیجان نیز در این مراسم با ذکر نقش بی بدیل شهید سلیمانی در مبارزه با گروه های تروریستی خصوصا داعش در منطقه خاورمیانه و بیرون راندن آنها از کشورهای عراق و سوریه تاکید کرد.

وی در این خصوص گفت: عمق شخصیت سردار سلیمانی برای ملت ایران و تمامی آزادیخواهان جهان مشخص بود و این موضوع بازهم در مراسم تشییع پیکر پاک وی در تهران ثابت شد؛ زمانی که رهبر معظم انقلاب (دام ظله) بر پیکر پاک ایشان نماز خواندند و اشک ریختند.

این مراسم با ذکر فاتحه و اقامه نماز جماعت پایان یافت.

هفته گذشته بود که جمعی از ائمه جماعات شیعه و سنی، دانشجویان و طلاب ساحل عاج با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابیجان شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

در این دیدار نمایندگانی از شواری عالی اهل بیت ساحل عاج، المصطفی و حجت الاسلام و المسلمین ملک احمدی به نمایندگی از جمعیت های خود سخنرانی و ادای تسلیت کردند.

ساحل عاج، کشوری در غرب قاره آفریقا است که در سال ۱۹۶۰ از فرانسه اعلام استقلال کرد و در سال‌های اخیر با رشد اقتصادی بالای ۸ درصد، یکی از اقتصادهای شکوفا در قاره آفریقا بوده است.

این کشور که ۲۴ میلیون نفر جمعیت دارد، حدود ۶۰ درصد آنها مسلمان و ۳۶ درصد مسیحی هستند و از این آمار مسلمانان، یک میلیون نفر هم شیعه هستند.

خبرگزاری ساحل عاج و خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در ۲۸ دیماه ۱۳۹۵ یک تفاهم‌نامه همکاری‌های خبری و تبادل تجربیات روزنامه‌نگاری امضا کردند.

منبع: ایرنا کلیدواژه: ساحل عاج قاسم سلیمانی حسن روحانی ساحل عاج قاسم سلیمانی درخواست حذف خبر: «خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.

irna.

ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد 09121442355 را به همراه موضوع به آدرس ایمیل [KHABARBAN] ارسال فرمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

حمله تند رسانه‌های ترکیه به ظریف؛ ایران دوست ترکیه نیست، درصدد احیای امپراتوری پارسی است مطهری؛ بعد از پیروزی انقلاب قرار بر قطع رابطه با آمریکا نبود/ با مذاکره یا رابطه با امریکا، انقلاب تمام می‌شود؟ تصویر| جنجال عکس جدید آقا میری سعید جلیلی یادش رفته در طول ۵ سال مذاکره، یک قدم جلو نرفت؟ سد زیرزمینی، پایان کابوس کم آبی روستای کرناوه شیرین کلات؟ حجم ویدیو: 3.

16M | مدت زمان ویدیو: 00:01:41 دانلود ویدیو تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است.

© ۱۳۹۹

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map