سئو سایت در هرولدشتات آلمان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت در هرولدشتات آلمان کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رایاپردازش هزاره چهارم پارس در رایاپارس جستجو کنید سئو سایت چند زبانه به ارائه محتوای بهینه برای چند زبان یا چند مکان مختلف می‌پردازد .

طراحی سایت چند زبانه این امکان را به  شرکت ها و کسب و کارها میدهد که مطالب و خدماتشان توسط افراد خارجی خوانده و قابل استفاده باشد.

تصور کنید که یک فروشگاه آنلاین دارید : برای افزایش فروش در آلمان و انگلیس، تصمیم گرفته‌اید که محتوای خود را به زبان آلمانی و انگلیسی ترجمه و یک سایت با چند زبان  بسازید .

حالا شما دو تغییر در یک صفحه دارید : نسخه فارسی، انگلیسی و آلمانی .

اگر می‌خواهید کشورهایی با زبان‌های مشابه و یا کشورهایی که مردم آنها از چندین زبان مختلف استفاده میکنند را هدف قرار دهید ، این مساله برخی چالش‌ها را به همراه خواهد داشت .

( سئو در مشهد ) شما می‌خواهید وب سایت تان با سرچ در موتور جستجوی گوگل در رتبه های بالا ظاهر شود.

در یک استراتژی سئو سایت, شما محتوای خود را برای یک زبان بهینه‌سازی می‌کنید، زبانی که وب سایت تان در آن نوشته می‌شود .

اما گاهی اوقات شما می‌خواهید مخاطبین را در چندین کشور و مناطق مختلف هدف قرار دهید.

با هدف قرار دادن مخاطبین خود به طور خاص, پرداختن به نیازهای آن‌ها آسان‌تر است .

یکی از این تفاوت‌هایی که سایت چند زبانه با سایت های عادی دارند زبانی است که آن‌ها صحبت می‌کنند.

زمانی که سایت خود را به زبان‌های مختلف در دسترس قرار می‌دهید و مناطق خاصی را هدف قرار می‌دهید, به دو چیز دست پیدا می‌کنید:   SEO سایت چند زبانه می‌تواند دشوار باشد.

بسیاری ازطراحان سایت می‌توانند در اجرای این عمل دچار اشتباه شوند و یک طراحی بد برای این گونه سایتها می‌تواند به رتبه سایت  شما آسیب برساند .

این به این معنی است که شما باید بدانید که دقیقا میخواهید چه کار کنید.

یکی از بزرگ‌ترین ریسک‌هایی که در سئو سایت های چند زبانه وجود دارد، محتوای کپی است .

اگر شما مطالب بسیار مشابهی را در وب سایت خود در چندین صفحه ارائه دهید , گوگل متوجه نخواهد شد که کدام محتوا را باید در موتورهای جستجو نشان دهد .

صفحات با محتوای تکراری با یکدیگر رقابت می‌کنند, بنابراین رتبه‌بندی انفرادی صفحات پایین می آید .

اگر میخواهید از این مساله اجتناب کنید باید از hreflang استفاده کنید که یکی از عناصر در استراتژی سئو سایت چند زبانه است.

تگ های hreflang روشی برای علامت‌گذاری صفحات هستند که محتوایی مشابه دارند اما هدف آن‌ها زبان‌های مختلف و یا مناطق مختلف است .

سه روش رایج برای پیاده‌سازی hreflang وجود دارد : برچسب‌ها hreflang عموما ً برای هدف قرار دادن بازارهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند که از یک زبان مشابه استفاده می‌کنند - برای مثال ، متمایز کردن  ایالات‌متحده و بریتانیا ، یا آلمان و اتریش .

محتوا یکی از جنبه‌های مهم استراتژی SEO است .

اگر می‌خواهید محتوا را به زبان‌های مختلف بنویسید ، باید محتوای موجود را سازگار کرده یا محتوای جدید ایجاد کنید .

تطبیق دادن محتوایتان در عین حال که باید سئو خوبی برای  سایت چند زبانه تان فراهم کنید میتواند یک چالش باشد.

استراتژی محتوای شما باید همیشه با تحقیق کلید واژه برای منطقه و زبانی که هدف قرار می‌دهید ، شروع شود .

شما نمی‌توانید کلمات کلیدی خود را فقط با استفاده از مترجم گوگل ترجمه کنید .

شما باید خود را به جای مخاطبین جدید خود قرار دهید .

شما باید بدانید که آن‌ها چه کلماتی را استفاده می‌کنند .

به نکته مهم توجه داشته باشید که کلمات می‌توانند معانی متفاوتی در زبان‌های مختلف داشته باشند .

ترجمه مطالب یک چالش است .

تفاوت‌های فرهنگی که بین کشورها وجود دارد را در نظر بگیرید .

در غیر این صورت ، کپی شما برای مخاطبین جدید شما جذاب نخواهد بود .

در صورت امکان ، از مترجمانی که متعلق به کشورهای مورد نظر شما هستند استفاده کنید و یا حداقل محتوای ترجمه شده خود را چک کنید تا اشتباهی صورت نگرفته باشد.

برای هدف قرار دادن مخاطبین خود ، باید مشخص کنید  که کدام صفحات را  به عنوان صفحات فرود یا لندینگ در نظر دارید.

گزینه‌های متعددی در مورد ساختار دامنه وجود دارد که شما می‌خواهید از آن استفاده کنید .

 .

example.

com/de اصولا subdirectories برای دسته بندی محتوای سایت استفاده میشود ، اما برای تعین زبان وب سایت هم استفاده میشود ولی یکی از معایب استفاده از این روش این است که برای کاربر تشخیص بین دسته بندی محتوا یا نوع زبان مشکل خواهد بود.

hreflang تگی است که با استفاده از آن میتوانید همه نشانی‌های اینترنتی متفاوت را که محتوای یکسانی در سایت شما دارد  مشخص کنید.

این نشانی‌های اینترنتی می‌توانند محتوای یکسانی در یک زبان متفاوت را مشخص کنند و یا در یک زبان معین اما در منطقه‌ای متفاوت.

زمانی که می‌خواهید از hreflang استفاده کنید:   از نقطه‌ نظر SEO ، دو دلیل اصلی وجود دارد که شما باید hreflang را اجرا کنید .

1-  اگر یک نسخه از صفحه‌ای داشته باشید که برای زبان و مکان کاربران بهینه کرده‌اید ، می‌خواهید روی آن صفحه فرود بیایید، داشتن زبان مناسب و اطلاعات وابسته به موقعیت جغرافیایی، تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد و در نتیجه منجر به بازگشت افراد کمتری به نتایج جستجو می‌شود و هرچه افراد کمتری به نتایج جستجو برگردند ، منجر به رتبه‌بندی بالاتری می‌شود .

2- دلیل دوم این است که hreflang از مشکل محتوای کپی جلوگیری می‌کند .

اگر شما محتویات انگلیسی را روی URL هایی که نشانه بریتانیا , ایالات‌متحده و استرالیا هستند داشته باشید , تفاوت در این صفحات می‌تواند به اندازه یک تغییر در قیمت‌ها و پول رایج باشد .

اما بدون hreflang , گوگل ممکن است متوجه نشود که شما میخاهید برای هر کشور محتوای مختص به ان استفاده کنید و آن را به عنوان محتوای کپی ببینید .

با استفاده از hreflang , برای موتور جستجو خیلی روشن است که محتوا یکسان است و  فقط برای موقعیت های جغرافیایی مختلف بهینه‌سازی شده‌است .

  سخن آخر در طراحی سایتهای چند زبانه نکات ریزی وجود دارد که میتواند در تجربه کاربری افراد  تاثیرگذار باشد که عدم توجه به هر کدام میتواند در احساس کاربر نسبت به سایت شما تاثیر منفی گذاشته و مخاطب را از سایتتان دور کند.

شرکت رایاپارس که در زمینه های طراحی سایت و سئو سایت فعالیت دارد میواند از ابتدای تولید سایت چند زبانه شما تا انتهای آن همراهتان باشد.

اگر میخواهید از مهارت طراحان سایت این شرکت بهره ببرید میتوانید از طریق شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

  برچسب ها : اپراتور 1399/06/12 10:00:20

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map