سئو سایت در واسط عراق

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت در واسط عراق شما وارد یک سیستم درآمد زا در سطح اینترنت خواهید شد. سئو سایت به طور کلی به سه دسته عملیاتی شامل سئو کلاه سفید ، سئو کلاه سیاه ، سئو کلاه خاکستری تقسیم میگردند که هر شرکتی بسته به صداقت و مسائل مشتری مداری از هریک از این دسته های استفاده میکند تا مشتریان را به اهداف خود برسانند. اما یک نکته خیلی ضروری وجود دارد که تفاوت های بسیاری در این سه دسته وجود دارد که در صورتی که از روی ناآگاهی آن ها را انتخاب کنید ممکن است کل دامنه وب سایتی که برایش هزینه کرده اید را دچار چاله ی عمیقی کنید که دیگر نتوانید با آن کار کنید. سئو کلاه سیاه نوعی سئو است که باتوجه به دانش Dark Web صورت میگیرد و عملا به نوعی یک سری راه دورزدن موتورهای جستجو از جمله گوگل است که شما را زودتر و با هزینه کمتر به هدفتان میرساند. شرکت سیماگر سئو سایت شما را به صورت کلاه سفید و کاملا ارگانیک انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سئو چیست؟ سئو یعنی خاص بودن بدون دخل‌وخرج زیاد! سئو یعنی خاص بودن به سبک حرفه‌ای‌ها نه معمولی‌ها! یعنی اینکه شما چیزی برای ارائه دارید که ارزش آن بیشتر از رقیب شماست و این را باید مخاطب بداند.

طریقه فهماندن این مطلب فقط با سئو امکان ‌پذیر است.

پس در ادامه با بلاگ مهدی عراقی همراه باشید و با روش های بهینه سازی سایت آشنا شوید.

تا ببینید سئو چیست و چه کاربردی دارد.

سئو یکی از روش‌های رایگان برای کسب ترافیک ارگانیک به سمت سایت است که این تلاش‌ها ابعاد وسیعی داشته و می‌تواند صدها یا شاید هزاران فاکتور مختلف را شامل گردد.

هرچه فضای مجازی پیشرفته‌تر می‌گردد این فرآیند نیز سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌شود چراکه موتورهای جستجوگر باید تلاش کنند که پاسخگوی طیف وسیعی از نیازها و خواسته‌ها باشند.

در این مقاله می‌خواهیم نگاهی متفاوت و جالب به موضوع سئو داشته باشیم و ببینم که بهینه سازی سایت چیست و چه مواردی را در بردارد.

خب البته این سؤال شاید این روزها برای خیلی از کسب‌ و کارها وجود داشته باشد و تبدیل به یک چالش شده باشد که وقتی مغازه یا شرکت خود را داریم چه نیازی به سایت هست.

یا با وجود شبکه‌های اجتماعی گوناگون دیگر سایت این وسط چه می‌گوید!؟ در جواب باید گفت که هر ماه بیش از ۱ تریلیون جستجو وجود دارد! باورتان می‌شود؟! یک تریلیون! و اینکه ۹۳٪ از تجربیات آنلاین با موتور جستجو شروع می‌شوند.

یک حضور عالی در فضای آنلاین شما را بیش از آنچه هستید نشان می‌دهد.

اگر بر روی سئو خودتان کار کنید می‌توانید سهم بیشتر بازار را برای خود کنید.

البته قابل ذکر هست فرایند سئو زمانبر است ولی این موضوع واقعا ارزشمند است چون باعث می‌شود مخاطبین هدف برند شما را بشناسند! فرض کنید که مغازه یا یک شرکت دارید.

هر روز چه تعداد ارباب‌رجوع یا مشتری ممکن است به شما مراجعه کنند؟ اصلاً چند نفر کسب‌وکار شما می‌بینند که به سراغ شما بیایند.

نهایت روزی یکی دو نفر.

ولی با حضور در فضای آنلاین به‌خصوص در موتورهای جستجوگر شانس این را دارید که در مقابل چشم هزاران و شاید هم میلیون‌ها مشتری و ارباب‌رجوع قرار بگیرید.

حتی تصورش هم آدم را به وجد می‌آورد.

آنلاین بودن کسب‌وکار شما هیچ خللی در کسب‌وکار سنتی شما وارد نمی‌کند بلکه تکمیل‌کننده و در برخی موارد بهبوددهنده آن نیز هست.

ولی این به شرطی محقق می شود که اصولی سئو کنید.

  شاید تاکنون تعاریف مختلفی برای سئو دیده یا شنیده باشید.

شاید هم اصلاً چیزی نشنیده باشید! ولی من نمی‌خواهم با یک تعریف پیچیده و فنی شما را سردرگم کنم.

چراکه از هدفم خودم که آموزش به شما هست دور می‌شوم.

به ساده‌ترین شکل ممکن اگر بخواهم سئو را برای شما شرح دهم این است که سئو مانند چتری است برای تمامی روش‌هایی که به‌وسیله آن شما بهتر و بیشتر توسط مخاطب خود دیده می‌شوید.

شاید با تعریف بالا متوجه اهمیت سئو نشده باشید! البته حق هم دارید! تعریف بالا یک تعریف ساده و ابتدایی بود برای اینکه با مفهوم سئو فقط آشنا شوید که مثلاً اگر کسی به شما گفت “من به‌وسیله سئو به این جایگاه در دنیای وب رسیده‌ام” هاج و واج نگاهش نکنید.

بیایید با یک مثال بامزه سئو و اهمیت آن را بهتر درک کنید فرض کنید که شما یک قاتل هستید! (البته دور از جون شما)در این صورت برای پنهان کردن مقتول آن را کجا می‌گذارید؟! لابد جواب‌های زیادی در ذهن خود آماده کرده‌اید!مثلا : به آمار زیر نگاه کنید: یک مطالعه SmartInsights در این رابطه نشان می‌دهد که این یک واقعیت شناخته شده است که صفحه اول گوگل اکثر ترافیک را به خود جلب می‌کند.

نتایج این مطالعه ثابت کرد که نرخ کلیک از نتایج اول به سمت نتایج انتهایی روبه کاهش است: نرخ کلیک در ادامه رو به کاهش است ، برای نتیجه ۱۰ به ۲.

۲٪ کاهش می‌یابد.

(اگر در بالای نتایج گوگل نیستید بسیاری از کلیک‌ها را از دست داده‌اید.

) از دلایل اهمیت سئو همین بس است که بگوییم : این روش در طولانی‌مدت شما را پول‌دار می‌کند.

زیرا ترافیک با کیفیت منجر به تبدیل بهتر و تبدیل بهتر منجر به فروش بیشتر برای وب‌سایت یا تجارت شما می‌شود.

صرف اجرای یک استراتژی عالی SEO ، صرفاً یک سرمایه‌گذاری منظم در محتوا و درک بهترین شیوه‌های SEO ، هیچ مسئله پیچیده‌ای ندارد.

به یاد داشته باشید ، اگر وب‌سایت شما از نظر ترافیک ارگانیک از رتبه بالایی برخوردار است ، این تصور را برای مخاطب شما ایجاد می‌کند که وب‌سایت شما در یک موضوع خاص دارای اعتبار است.

البته روش‌های مختلفی برای معرفی نام تجاری و خلاصه کسب مشتری وجود دارد مانند پلتفرم‌های ppc (پرداخت هر کلیک).

ولی این پلتفرم‌ها عمر کوتاهی دارند و اینکه شاید نیاز به سرمایه‌گذاری زیادی هم دارند.

اما سئو برای همیشه (به شرط رعایت اصول آن) وجود دارد و به شما یک ترافیک مناسب و دائمی می‌دهد.

من در پروژه های بسیاری مشاهده کردم که از علم seo به عنوان فریب دادن موتور جستجو برای جذب ترافیک یاد میشه اما در حقیقت اینطور نیست.

در حقیقت شما دارید میگید که سایت ما خوب هست و از ارزش محتوایی مطلوبی برخوردار است تا بتوانید از طریق موتور های جستجو به سایت خود ترافیک یا همان بازدید کننده را جذب کنید.

خب فکر می‌کنم اکنون برای دو برابر کردن ترافیک خود و بیشتر شدن مشتریان خود آماده باشید.

درک سئو برای افزایش چشمگیر ترافیک و آگاهی از برند بسیار مهم است.

در حال حاضر ، هزاران نفر به دنبال مطالب درست مثل مطالب شما هستند.

با تبدیل شدن به یک متخصص سئو ، می‌توانید در یافتن خود به آن‌ها کمک کنید.

طبق گفته HubSpot (یکی از سایت‌های بزرگ در حوزه دیجیتال مارکتینگ ) ۸۰ درصد از ترافیک وب‌سایت‌ها با یک سؤال ساده شروع می‌گردد.

به همین دلیل بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) از اهمیت بالایی برخوردار است.

ماندن در صدر نتایج جستجوگرها تحقیق و آزمایش زیادی را می‌طلبد.

الگوریتم‌های Google به‌طور مداوم به روز می‌شوند ، بنابراین مهم است که با جدیدترین اخبار همراه باشید.

با توجه به این نکته و کمی تمرین ، می‌توانید به یک متخصص SEO برای خود تبدیل شوید.

هر روز مردم برای یافتن موارد موردنیاز خود از گوگل استفاده می‌کنند.

برای اینکه در فرآیند سئو موفق شوید لازم است یک استراتژی منظم و هدفمند برای کسب رتبه‌های بالاتر داشته باشید.

در ادامه می‌خواهیم شما را بیشتر با این مقوله آشنا کنیم: سؤالی رایج که بسیاری از افراد سؤال می‌کنند این است: “یادگیری سئو اگر از ابتدا شروع کنیم ، چقدر دشوار است؟” این سؤال منصفانه است اگر فکر کنید که همه مردم نمی‌دانند بهینه‌سازی موتور جستجو چیست و به چه معنی است.

جواب ساده است.

کار سختی است زیرا اطلاعات زیادی در مورد موتورهای جستجو و نحوه عملکرد فرآیند بهینه‌سازی وجود دارد و در ابتدا این امر می‌تواند بسیار مشکل باشد.

اما ، اگر شما آن را قدم‌به‌قدم طی کنید و از رویکرد یادگیری ساختاریافته (برنامه یادگیری) پیروی کنید ، همه‌چیز شروع به حس  شدن می‌کند و کل فرایند آسان‌تر می‌شود.

یک برنامه یادگیری متمرکز، شما را بر روی جنبه‌های مهم سئو حفظ می‌کند و به شما کمک می‌کند تا ضمن پیشرفت ، مهارت و دانش خود را به‌تدریج بسازید.

این سوالی هست که حین شروع مسیر ذهن هر کسی رو درگیر خودش میکند و باید گفت که سئو برنامه نویسی نیست که تو زمان ۲ سال بشه بهش مسلط شد و کار ها رو پیش برد این علم هر روز در حال تغییرات است و به صورت لحظه ای در حال آپدیت است اما اینکه چقدر زمان میبرد تا شما به مباحث مسلط بشید بازه زمانی یک ماه یک زمان مناسب هست! ولی فراموش نکنید علمی که در حال فراگیری آن هستید بسیار تجربی هست و اینکه اگر بخواید به یک کارشناس سئو تبدیل بشوید باید سال ها زمان صرف آزمون خطا کنید که خود من بیشتر با کسب تجربه از دیگران موافق هستم چون برای شخص خودم در زمان بسیار صرفه جویی شد ، اما با این همه دغدغه یادگیری مباحث بسیار شیرین و دلچسب هست طوری که اصلا دل زدگی از یادگیری به وجود نمی آید !     مشکل از آنجایی شروع می‌شود که یک سئوکار حرفه‌ای که خود را از هر اشتباهی مبرا می‌داند.

این‌گونه می‌شود که خراب‌کاری سئو اتفاق می‌افتد و به‌جای اینکه یک سایت به رتبه یک گوگل برود و در قعر آن می‌افتد و در کل نابود می‌شود.

بنابراین پیشنهاد می‌شود حتی اگر می‌خواهید فرایند سئو خود را به یک سئوکار بسپارید بهتر است در مورد مراحل و برنامه‌ریزی آن اطلاع کافی داشته باشید تا با اصطلاح سرتان کلاه نرود! SEO مخفف اصطلاح بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو است و ازآنجاکه کل فرایند مربوط به چگونگی افزایش دید یک وب‌سایت در موتورهای جستجو است ، منطقی است که بدانیم موتورهای جستجو چگونه کار می‌کنند.

قبل از ورود به خلل و فرج‌های سئو ، باید در ذهن خود فهمید که نقش SEO در بازاریابی دیجیتال چیست.

SEO بخشی از بازاریابی موتورهای جستجو است.

SEM فرایند دریافت ترافیک از طریق موتورهای جستجو به صورت ارگانیک (از طریق سئو) یا استفاده از تبلیغات جستجوی پولی است.

SEM یکی از کانال‌های موجود در بازاریابی دیجیتال است.

کانال‌های دیگر شامل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی ، بازاریابی ایمیل ، بازاریابی محتوا و غیره است.

بنابراین ، SEO همان تبلیغات پولی نیست و تنها مؤلفه بازاریابی موتور جستجو نیست.

مرحله بعدی این است که وقتی در مورد بهینه‌سازی موتور جستجو صحبت می‌کنیم و اینکه چرا این یک فرایند مهم برای هر وب‌سایت است ، منظور را متوجه شوید.

البته در مورد این مرحله قبلا کامل توضیح دادیم که سئو چیست و چرا اهمیت دارد.

سئو را می‌توان به‌عنوان مجموعه‌ای از قوانینی که می‌توانید در وب‌سایت اعمال کنید تعریف کرد به‌گونه‌ای که در صفحات برتر موتور جستجو (SERPS) برای کلمات کلیدی مرتبط در آن قرار دارد.

چرا این مهم است؟ اکثر ترافیک موتورهای جستجو به وب سایت‌هایی می‌روند که در ۵ موقعیت اول نتایج جستجو ظاهر می‌شوند.

(قبلاً مفصلاً توضیح دادیم)   این بدان معنی است که اگر می‌خواهید از گوگل و سایر موتورهای جستجو ترافیک بگیرید ، وب‌سایت شما باید در شرایط برتر برای اصطلاحات جستجوی مهم برای تجارت شما ظاهر شود.

اکنون‌که می‌دانید seo چیست ، قدم بعدی یادگیری نحوه عملکرد آن است.

بیش از ۲۵۵ عامل رتبه‌بندی سئو وجود دارد که باید در هنگام بهینه‌سازی وب‌سایت و برای سهولت در مراجعه به آن‌ها ، آن‌ها را به تعدادی از فرایندهای فرعی تقسیم کنید.

هر فرایند فرعی مسئول تعدادی از قوانین SEO است.

  مهم‌ترین آن‌ها: سئو فنی (technical seo) : فرایندی که مسئول خزیدن مرحله فهرست بندی است.

سئو داخلی (on page seo) : فرایندی که مسئول بهینه‌سازی محتوای داخلی سایت یا یک صفحه است به گونه‌ای که خزنده‌های موتور جستجو بتوانند آن را بهتر درک کنند.

سئو خارجی (off page seo) : به فرایندی که خارج از سایت شما برای بهبود رتبه شکل بگیرید سئو خارجی میگویند که میتوان به بک لینک و اشتراک گذاری پست ها در شبکه های مجازی اشاره کرد! وقتی به این مرحله رسیدید ، باید از قبل بدانید که همه چیز در SEO با یک کلمه کلیدی شروع می‌شود.

کلمات کلیدی SEO عبارت‌های جستجو هستند که کاربران در موتور جستجو تایپ می‌کنند که برای وب‌سایت خاص دارای اهمیت است.

پس از گذراندن مرحله SEO فنی ، که مربوط به تنظیمات مربوط به زیرساخت‌ها است ، سایر مراحل SEO به‌شدت با کلمات کلیدی مرتبط هستند.

فرایندی برای یافتن اینکه کدام کلمات کلیدی برای هدف قرار دادن در محتوای شما است ، تحقیقات کلمات کلیدی نام دارد.

بنابراین ، تسلط بر کلمات کلیدی بخشی از برنامه یادگیری SEO شما است.

مرحله بعدی مربوط به اندازه‌گیری اینکه عملکرد سئو چیست  است.

این بسیار مهم است زیرا اگر نمی‌دانید چه چیزی را اندازه‌گیری کنید و KPI را برای تجزیه‌ و تحلیل ندانید ، نمی‌دانید که فعالیت‌های SEO شما موفقیت‌آمیز است یا خیر.

برای اندازه‌گیری عملکرد سئو ، باید نحوه استفاده از دو ابزار مهم را یاد بگیرید: کنسول جستجوی Google و گوگل آنالیتکس.

کنسول جستجوی Google (GSC) در مورد عملکرد وب‌سایت شما در Google به شما بینش می‌دهد.

می‌توانید ببینید که کدام صفحات از Google ترافیک دریافت می‌کنند و برای کدام کلمات کلیدی استفاده می‌کنند.

Google Analytics به شما می‌گوید کاربران پس از مراجعه به وب‌سایت شما چه کاری انجام می‌دهند.

می‌توانید بدانید که کدام صفحات را بازدید می‌کنند ، چه مدت در یک صفحه می‌مانند و تعدادی از معیارهای مفید دیگر.

آخر ، وقت آن است که SEO را به کار گیریم.

این تنها راه تأیید آنچه در مراحل فوق آموخته‌اید است.

بهترین روش برای مبتدیان انتخاب موضوعی است که به آن علاقه‌مندید و یک وبلاگ را راه‌اندازی کنید.

لازم نیست چیزی فانتزی یا خیلی پرطرفدار باشد ، فقط موضوعی را که می‌دانید انتخاب کنید ، یک وب‌سایت راه‌اندازی کنید و بهینه‌سازی آن را برای موتورهای جستجو شروع کنید.

در این مرحله ، شما به‌احتمال‌زیاد مجبور خواهید شد که به برخی از راهنماها مراجعه کرده و به خود یادآوری کنید که چگونه می‌توانید تحقیقات کلمات کلیدی ، چگونگی بهینه‌سازی عناوین صفحه خود را انجام دهید ، چگونه بررسی کنید که ربات‌های جستجو می‌توانند به محتوای شما دسترسی داشته باشند و موارد دیگر… برای جلوگیری از سردرگم شدن ، بهتر است یک برنامه عملی ایجاد کنید و از چک‌لیست‌ها استفاده کنید تا به شما کمک کند در هر مرحله ازآنچه باید انجام دهید پیگیری کنید.

در زیر به شما یک چک‌لیست کامل سئو در سال ۲۰۲۰ را ارائه می‌دهیم : در این مقاله در مورد اینکه سئو چیست و چه اهمیتی دارد و پلن یادگیری سئو صحبت کردیم.

نکته‌ای که اهمیت دارد این است که پلن یادگیری و وجود چک‌لیست این اطمینان را به شما می‌دهند که همه کارها درست و به‌جای خود انجام شده باشند.

حتی اگر قرار باشد کار سئو شما را یک سئو کار انجام دهد بازهم نباید از یادگیری سئو غافل شوید.

چراکه لازم است روی روند اجرای دقیق پروژه نظارت کامل و دقیق داشته باشید.

ذکر یک نکته دیگر در اینجا حائز اهمیت است و آن اینکه شاید شما سئو را با اسامی دیگری ازجمله سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید و سئو کلاه خاکستری و یا سئو موبایل و سئو محلی و… شنیده باشید.

این موارد هم جز دسته‌بندی‌های سئو است.

همان‌طور که چک‌لیست بالا را مشاهده می‌کنید بهینه‌سازی فاکتورهای زیادی دارد و عوامل زیادی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

که ذکر هرکدام یک مقاله جداگانه و یا حتی یک کتاب را می‌طلبد.

ولی اگر بخواهم یک خلاصه کوچک بگویم اینکه سئو را می توان هم قانونی انجام داد و هم غیر قانونی! ما در آینده تمام تلاش خودمان را می‌کنیم مقالات جامعی برای هر یک از فرایند های سئو برایتان آماده کنیم و در بلاگ مهدی عراقی قرار بدهیم.

یعنی تمامی موارد بالا را می توان از راه غیر قانونی که گوگل آن را قبول ندارد انجام داد که در این صورت سئو کلاه سیاه را می توان عنوان کرد.

و اگر کارها همه در چارچوب قانون باشند عنوان کلاه سفید عرضه می شود.

کلاه خاکستری هم که حالتی بینابینی دارد هم شامل کلاه سفید است و هم کلاه سیاه! یعنی هم روش های غیر قانونی و هم روش های قانونی! نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت میخواهم از جواب به نظرم با خبر شوم.

ایمیل شما: نام شما: عضویت آیا حساب کاربری ندارید؟

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map