سئو سایت در ولایت خارطوم سودان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت در ولایت خارطوم سودان حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت SEO که می تواند یک شرکت خیلی کوچک با تعداد پرسنل کم را بالاتر از یک شرکت بزرگتر با پرسنل بیشتر قرار دهد. اما چطوری و به چه نحوی ؟ کلید کار در دست شرکت های سئو کار میباشد که شرکت سیماگر مدعی آن است بکی از شرکت های برتر در زمینه سئو وب سایت میباشد که تضمین بهینه سازی رتبه و جایگاه شما را در موتور های جستجو تعهد میدهد. ارزش مادی یک سایت به دو عامل اصلی بستگی دارد یک میزان تحمل فشار و قدرت و در زمان هایی که در خواست زیادی از کاربران را پاسخ میدهد و دو موضوع اصلی ما یعنی سئو میباشد. شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو ، برندینگ ، تبلیغات ، بازاریابی اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

میرنیوز به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه الانتباه چاپ خارطوم، عضو شورای حاکمیتی سودان نقش عربستان درحذف نام خارطوم از فهرست حامیان تروریسم آمریکا را زیاد دانست و مدعی شد : شاه و ولیعهد عربستان سعودی ضرورت بازگشت سودان به جامعه بین‌المللی را درک کرده بودند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید.

(کلیک کنید) محمد فکی سلیمان با اشاره سفر اخیرش به ریاض گفت: با مقامات عربستان سعودی درباره مسائل مهمی به گفت وگو نشستم.

با توجه اینکه روابط خارطوم – ریاض تاریخی است،  مقامات عربستان در لغو تحریم‌های سودان ( به دلیل قرار گرفتن در فهرست حامیان تروریسم ) خدمت بزرگی به خارطوم کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

(کلیک کنید) وی تصریح کرد: عربستان از خیلی وقت پیش با دولت آمریکا در تماس بود تا تحریم‌های اقتصادی سودان را لغو و نام این کشور را از فهرست حامیان تروریسم حذف کند تا اینکه چندی قبل رئیس جمهوری آمریکا موافقت خود را با این کار اعلام کرد.

فکی سلیمان، تلاش‌های ریاض برای حذف نام سودان از فهرست حامیان تروریسم را در راستای حمایت از شورای حاکمیتی و دولت انتقالی خارطوم دانست و اظهار داشت: با این کار به مشکلات اقتصادی مردم سودان پایان داده می‌شود.

خبری دیگری از سودان حاکیست،  شماری از رهبران جبهه انقلابی  دیروز به امارات رفته‌اند تا با مقامات ابوظبی درباره اجرای توافق صلحی که با دولت انتقالی خارطوم امضاء کرده‌اند، به گفت وگو بنشینند.

به نوشته روزنامه سودان تریبون، امارات درکنار چند کشور دیگر ضامن توافقنامه صلحی است که جبهه انقلابی با میانجیگری سودان جنوبی در شهریورماه گذشته با دولت انتقالی خارطوم امضاء کرده‌ است.

در سفر رهبران جبهه انقلابی به امارات،   آنان درباره نقشی که این کشور می‌تواند به عنوان ضامن توافقنامه  درصلح در آینده ایفا کند، با مقامات ابوظبی به گفت وگو خواهند نشست.

انتظار می‌رود این هیئت در 15 ماه میلادی جاری به سودان باز گردند و در موسسات حاکمیتی  و استانی به طور فعال شرکت کنند.

بر اساس توافقی که خارطوم با جبهه انقلابی کرده قرار است 25 درصد کرسی‌های مجلس قانون‌گذاری انتقالی به این جبهه واگذار شود.

کارشناسان تحولات سودان معتقدند، تشکیل مجلس قانون‌گذاری انتقالی به دلیل اختلافات گسترده احزاب و گروه‌های سیاسی با یکدیگر زمانبر است و ممکن است هفته‌ها طول بکشد.

انتهای پیام/ منبع : خبرگزاری تسنیم دیدار رئیس جمهوری افغانستان با فرمانده مرکزی ارتش آمریکا در کابل حضور رهبر کره شمالی در نهمین سالگرد درگذشت پدرش مهر تایید سازمان ملل بر حق فلسطینی‌ها در تعیین سرنوشت رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا با اشرف غنی دیدار کرد انتشار گزارش جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره نفوذ خارجی بر انتخابات به تاخیر افتاد دادستانی هلند هک‌شدن حساب توئیتری ترامپ را تائید کرد برگزاری اولین دیدار اسرائیلی- فلسطینی از زمان ازسرگیری هماهنگی‌ها انتشار گزارش جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره نفوذ خارجی بر انتخابات ریاست جمهوری به تاخیر افتاد پرونده اخراج نظامیان آمریکایی از عراق مجددا مطرح می شود سی‌ان‌ان: ترامپ احتمالا در روز تحلیف بایدن کاخ سفید را ترک نمی‌کند احتمال پناهندگی ترامپ به امارات بعد از شکست/گزینه های احتمالی دیگر درگیری در مرزهای سودان و اتیوپی با ۴ کشته و ۱۲ زخمی/ خارطوم تجهیزات نظامی به مرز فرستاد نهادهای امنیتی آمریکا: حملات سایبری به شبکه‌های دولتی ادامه دارد واشنگتن پست: بایدن احتمالا ساخت دیوار مرزی را متوقف خواهد کرد گزارش| پاس گل پ.

ک.

ک به ترکیه در آستانه سفر الکاظمی کرونا و ثبت رکوردهای جدید در آمریکا تهدید ۲۵۰۰ پرستار آمریکایی برای اعتصاب عربستان| احتمال صدور حکم وحشتناک برای «لجین الهذلول» احتمال برگزاری دور دوم مذاکرات بین‌الافغانی در ترکیه نتانیاهو ماه آینده برای افتتاح سفارت و کنسولگری به امارات می‌رود عراق| ائتلاف فتح: پرونده اخراج آمریکایی‌ها ماه آینده فعال می‌شود رویترز: بایدن استفاده از ابزار تحریم را با اهداف دقیق‌تر ادامه خواهد داد مشاجره لفظی شدید در جلسه شورای امنیت درباره سوریه احتمال پناهندگی ترامپ به امارات بعد از شکست/اسکاتلند،اسلوونی و فرانسه گزینه های بعدی نیکی هیلی: بازگشت به برجام فاجعه‌بار است احتمال پناهندگی ترامپ به امارات بعد از شکست/اسکاتلند، اسلوونی و فرانسه گزینه های روی میز شورای امنیت درباره «صحرای غربی» نشست برگزار می‌کند عمران‌خان: همه طرف‌ها برای کاهش خشونت‌ها در افغانستان تلاش کنند نشریات ترکیه| اعتراض اردوغان به تحریم‌های آمریکا/ الکاظمی امروز در آنکارا بایدن: آمریکا ثروتمندین کشور جهان است اما در کیفیت زیرساخت‌ها دهم است با عنایت به اینکه سایت «میرنیوز» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است.

(قانون تجارت الکترونیک) طراحی شده توسط سید محمد میرعالی پیام به تلگرام پشتیبان «میرنیوز» نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map