سئو سایت در کرج

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت در کرج حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت SEO که می تواند یک شرکت خیلی کوچک با تعداد پرسنل کم را بالاتر از یک شرکت بزرگتر با پرسنل بیشتر قرار دهد. اما چطوری و به چه نحوی ؟ کلید کار در دست شرکت های سئو کار میباشد که شرکت سیماگر مدعی آن است بکی از شرکت های برتر در زمینه سئو وب سایت میباشد که تضمین بهینه سازی رتبه و جایگاه شما را در موتور های جستجو تعهد میدهد. ارزش مادی یک سایت به دو عامل اصلی بستگی دارد یک میزان تحمل فشار و قدرت و در زمان هایی که در خواست زیادی از کاربران را پاسخ میدهد و دو موضوع اصلی ما یعنی سئو میباشد. شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو ، برندینگ ، تبلیغات ، بازاریابی اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سئو مخفف چیست؟ SEO مخفف (search engine optimization) و به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است.

یا یه عبارتی به فرآیند بهینه سازی وب سایت با توجه به استانداردهای گوگل سئو گفته می‌شود.

هر کسب و کاری که بخواهد در بستر اینترنت شروع به فعالیت کند نیاز است تا با علم سئو آشنا شده و اصول سئو را در سایت خود رعایت نماید.

اگر شما سایت خود را سئو نکنید باید متحمل پرداخت هزینه‌های بسیار هنگفتی برای تبلیغات سایتتان شیوید ولی سایت خود را بطور اصولی بهینه سازی کنید دیگر نیازی به هزینه سرسام آور برای تبلیغات نیست شما میتوانید با سئو رایگان برای وب سایت خود ورودی ارگانیک و طبیعی داشته باشید.

ما در آوش تک به شما کمک خواهیم کرد تا سایت شما در موتورهای جستجو دیده شده و ترافیک ارگانیک دریافت کنید.

جواب به این سوال بسیار میتواند ساده باشد چون سئو رایگان است و اگر دانش سئو را داشته باشید میتوانید بصورت کاملا رایگان برای سایت خود ترافیک کسب کنید بدون ریالی هزینه تبلیغات!!! یا اینکه اگر دانش سئو ندارید باز هم نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی هزینه پایین‌تر و بهره‌وری بیشتری را با هزینه ارزان سئو خواهید داشت.

یک مثال ساده در دنیای واقعی که بتوانیم مفهوم سئو را به سادگی درک کنیم.

شما فرض کنید یک مغازه با بهترین دکور و ویترین را به تازگی تاسیس کرده اید برای اینکه بتوانید مشتری جذب کنید باید در منطقه و یا شهر مورد نظر شناخته شوید و تنها راه شما تبلیغات است مثلا شما برای کسب و کار خود تراکت های تبلیغاتی چاپ میکنید و توسط یک تراکت پخش کن در سطح شهر برای جذب مشتری پخش میکنید و مخاطبان کسب و کار شما از طریق تراکت های تبلیغاتی شما مغازه شما را پیدا کرده و از شما خرید میکنند.

دنیای اینترنت نیز شباهت های فراوانی به دنیای واقعی دارد بدین صورت که مغازه فیزیکی شما در اینترنت همان سایت شما محسوب میشود.

اگر شما فقط یک سایت شیک و اصولی بدون سئو داشته باشید در واقع تا تبلیغ نکنید هیچکس شما را در دنیای اینترنت نخواهد شناخت هر چند سایت شما نمونه و تک باشد.

برای اینکه در سطح اینترنت نیز دیده شوید و تبلیغات داشته باشید باید از موتورهای جستجو مانند گوگل استفاده کنید و از این طریق برای سایت خود بازدید کننده دریافت کنید و این امر از طریق سئو محقق می شود.

سئو در واقع مجموعه اقداماتی است که با توجه به الگوریتم های گوگل بروی سایت شما پیاده شده و باعث جذب ترافیک و دیده شدن در اینترنت می شود.

شما اگر میخواهید وب سایت شما هم جزء 5 لینک برتر گوگل باشد باید سایتتان را سئو کنید و فقط در اینصورت است که کسب و کار شما دیده شده و کاربران از سایت شما خرید خواهند کرد.

سئو اصولی بسیار برای سایت شما اهمیت خواهد داشت و اگر تصمیم گرفته اید سایت بدون سئو داشته باشید این را هم در نظر بگیرید که تنها بازدید کننده سایت خود شما خواهید بود زیرا رتبه های برتر گوگل تنها جایگاه سایت های است که اصول سئو را رعایت کرده اند.

قطعا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید از اینترنت کالایی را خریداری کنید ابتدا آن کالا را داخل گوگل جستجو میکنید سپس تنها بروی نتایج صفحه اول گوگل و بیشتر روی 5 لینک اول برای خرید کلیک می کنید.

اگر شما بدانید که 60% از ورودی های سایت شما از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل خواهد بود باز هم نسبت به سئو بی تفاوت خواهید بود؟ سئو انواع مختلفی دارد و شما برای اینکه سایت خود را به یک شرکت سئو بسپارید باید بدانید که آن شرکت کدام نوع از سئو را میخواهد روی سایت شما پیاده کند و این امر بسیار مهمی است همانطور که روش ها اصولی سئو میتواند به وب سایت شما کمک کند تا بتوانید جایگاه مناسبی را در گوگل کسب کنید روش های غیر اصولی سئو نیز میتواند آسیب بسیار جدی و جبران ناپذیری را برای سایت شما در گوگل رقم بزند بطوری که گوگل سایت شما را جریمه و از نتایج جستجو حذف میکند.

این نوع سئو اصولی ترین و بهترین نوع سئو است که بر پایه تولید محتوای با کیفیت و استفاده از کلمات کلیدی مرتبط بنا شده است.

سئو کلاه سفید بهترین روش بازاریابی برای کسب رتبه های بالا در گوگل است.

در این روش کسب رتبه زمانبر بوده اما نتیجه فوق العاده ای را در پی خواهد داشت.

سایت سئو شده توسط روش سئو کلاه سفید هم محبوب کاربر و گوگل است.

این نوع سئو بدترین نوع سئو است که روش های آن سعی بر این دارد که موتورهای جستجو مانند گوگل را فریب داده و از این طریق در گوگل رتبه کسب کند این موارد اغلب برخلاف قوانین موتورهای جستجو است.

در این نوع روش سایت شما به سرعت به صفحه اول گوگل می رسد اما میتواند عواقب جبران ناپذیری را برای سایتتان به دنبال داشته باشد زیرا اگر موتورها جستجو متوجه ماجرا شوند شما با کاهش رتبه روبرو خواهید شد و در مواردی ممکن است سایت شما توسط گوگل پنالتی شده و از نتایج جستجو حذف شوید.

این نوع روش سئو ترکیبی از سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه است و بیشتر سئوکارها از این روش برای سئو سایت استفاده میکنند در این نوع از سئو تکنیک هایی استفاده می شود که مورد تایید و یا رد گوگل قرار نگرفته است ولی باز اگر کنترل شده و دقیق نباشد امکان جریمه شدن سایت شما وجود دارد.

سئو داخلی به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که بصورت استاندارد بروی وبسایت پیاده سازی می‌شود و موجب نمایش صحیح سایت در نتایج جستجو و کسب رتبه در موتورهای جستجو می‌شود.

سئو داخلی شامل ساختار و معماری صحیح سایت، سرعت لود سایت و … می‌شود.

سئو خارجی به مجموعه‌ای از اقداماتی گفته می‌شود که در خارج از سایت ولی مرتبط با سایت انجام می‌گیرد مانند فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، ساخت بک لینک برای سایت، تبلیغ سایت در وبسایت‌های مرتبط و … اطلاق می‌شود.

روش اول این است که خودتان سایتتان را سئو کنید، منابع بسیار زیادی در وب فارسی وجود دارد که میتوانید از آنها برای سئو سایت خودتان استفاده کنید و تکنیک‌های گفته شده را روی سایت خود پیدا کنید ولی این مورد را نیز در نظر بگیرید که یاد گیری سئو نیاز به زمان زیادی دارد همچنین اگر به اشتباه تکنیک‌های سئو را پیاده سازی کنید عواقب جبران ناپذیری را برای سایت شما در پی‌خواهد داشت.

روش دوم که میتواند بهترین روش هم باشید این است ک سئو سایتتان را به یک شرکت توانا و با تجربه در این زمینه بسپارید تا بصورت کاملا اصولی سایت شما را سئو کرده و در کلمات کلیدی مورد نظرتان در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه کسب کنید.

برای اینکه بتوانیم رفتار کاربران را آنالیز و بررسی کنیم ابتدا وب سایت را به سرچ کنسول متصل میکنیم.

در واقع تحقیق کلمه کلیدی را میتوان مهمترین بخش سئو دانست زیرا به کمک کلمات کلیدی استراتژی تولید محتوا و مسیر کسب و کار شما مشخص می شود و همچنین نیاز مخاطب را هم میتوانید شناسایی کنید و جهت برآورد نیازهای کاربران برنامه ریزی نمایید.

در نتیجه گزارش کاملی از کلمات کلیدی در اختیار شما قرار میدهیم.

بعد از اینکه تحقیق کلمه کلیدی به اتمام رسید نوبت دسته بندی کلمات اصلی و فرعی خواهد رسید با جداسازی و دسته بندی کلمات میتوانیم اولویت های خود را مشخص و بر اساس آن برای هدفگیری انواع برگه های سایت برنامه ریزی کنیم.

با استفاده از ابزار های تخصصی سئو داخلی سایت شما را بررسی میکنیم تا نقاط قوت و ضعف سایت شما را شناسایی کنیم در پایان نیز گزارشی از وضعیت لینک سازی داخلی،هدینگ ها، متاتگ ها و .

.

.

در اختیار شما قرار میگیرد.

در این گام باید وضعیت سئو خارجی شما و کیفیت لینک سازی باید بررسی شود و بعد از آنالیز لینک های اسپم و بی کیفیت شناسایی می شود.

و همچنین وضعیت توزیع انکر تکست ها نیز بررسی می شود و گزارش کاملی از سئو خارجی در اختیار شما قرار داده می شود.

یکی از مهمترین عوامل برای رشد سایت شما بررسی رقبا میباشد ما رقبای برتر شما را بررسی میکنیم و نقاط قوت و ضعف آنها را شناسایی کرده و گزارش کاملی از فعالیت های آنها در اختیارتان قرار میدهیم.

یکی دیگر از مباحث مهم لینک سازی برای سایت میباشد که اگر بدرستی و اصولی انجام نپذیرد موجب جریمه سایت شما توسط گوگل و در نتیجه به پنالتی شدن سایت شما منجر می شود.

ما روش اصولی لینک سازی را به شما آموزش خواهیم داد و بهترین سایت ها را برای لینک سازی و مناسب با حوزه کسب و کارتان معرفی خواهیم کرد.

بعد از اینکه تحقیق کلمات کلیدی را انجام دادیم انواع روش تولید محتوا را به شما آموزش خواهیم داد تا بتوانید بصورت اصولی و هدفمند برای وبسایت خود محتوا تولید کنید.

ما طی یک گزارشی به شما خواهیم گفت که در وبسایت خود به چه نوع صفحاتی نیاز خواهید داشت و در هر کدام از صفحات باید از چه کلمه کلیدی استفاده کنید و هر کدام از صفحات باید چه عنوانی داشته باشد.

تمامی عنوان ها و متا تگ های برگه های سایت شما را بررسی میکنیم و در صورت نیاز تغییرات لازم را انجام میدهیم تا در کنار جذاب بودن عنوان برای کاربر بتوانیم از کلمات کلیدی هدفمند نیز استفاده کرده و منجر به کسب رتبه های بالاتر در گوگل شویم.

محتوای برگه های اصلی سایت و لندینگ پیج های سایت شما را بررسی میکنیم و بر اساس اصول سئو و کلمات کلیدی هدف هر برگه را بهینه کرده تا رتبه صفحات بهبود پیدا کند.

انکر تکست های استفاده شده در متن برگه های اصلی و همچنین تعداد لینک ها استفاده شده در مطالب و برگه ها بررسی و بهینه سازی را انجام میدهیم.

عکس های استفاده شده در سایت را از لحاظ اندازه و حجم و همچنین متن جایگزین تصویر بررسی میکنیم و برای alt تصاویر از کلمات کلیدی هدفمند استفاده میکنیم.

در صورتی که وبسایت شما فاقد فایل ربات باشد آن را ایجاد کرده و بهینه خواهیم کرد همچنین در صورت وجود فایل ربات آن را بهینه کرده و محدودیت های لازم را برای موتورهای جستجو اعمال میکنیم.

در صورتی که سایت شما فاقد سایت مپ باشد آن را ایجاد میکنیم و در صورت وجود نقشه سایت اصلاحات لازم را بروی آن انجام میدهیم کلیه بک لینک های سایتتان را بررسی میکنیم سپس لینک های اسپم را پیدا کرده و آنها را حذف میکنیم.

یک برنامه لینک سازی اصولی برای سایت شما تدوین خواهیم کرد و به شما روش لینک سازی اصولی را آموزش خواهیم داد.

انکرتکست موجود در سایت را بررسی میکنیم و در صورت نیاز تغییر لازم اعمال می شود تا نسبت مناسب انواع انکرتکست ها رعایت شود.

سیگنال های شبکه های اجتماعی تاثیر بسزایی بر روند سئو سایت شما خواهد داشت.

بنابراین ما در شبکه های اجتماعی محبوب و پرقدرت مانند لینکدین، فیسبوک، پینترتست،تامبلر برای شما پروفایل ساخته و مطالب وبلاگ را در آنها منتشر میکنیم.

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم تحقیق کلمه کلیدی یکی از مهمترین کارهای است که قبل شروع سئو وبسایت باید انجام دهیم ما به شما کمک خواهیم کرد تا کلمات کلیدی مناسب حوزه کسب و کار خود را برای هدفگیری انتخاب کنید تا براساس آنها بتوانید بازار و نیاز مشتری خود را بشناسید و برنامه ریزی های لازم را انجام دهید.

استفاده درست از عنوان H، لینک سازی داخلی، بکارگیری درست کلمات کلیدی اصلی و فرعی و بهینه سازی محتوای هر برگه از کارهایی است که باید در سئو داخلی رعایت شود.

ما به شما کمک خواهیم کرد تا وضعیت سئو داخلی سایت خودتان را بررسی کنیم و نقاط ضعف احتمالی را پوشش دهید.

سئو خارجی و بک لینک سازی برای سایت یکی از پر اهمیت‌ترین اقداماتی است که باید انجام شود و در صورتی که بصورت اصولی اینکار انجام نگیرید ممکن است مورد عنایت و جریمه گوگل واقع شوید ما به شما سایت های مناسب برای لینک سازی را معرفی میکنیم و روش اصولی لینک سازی را هم به شما آموزش خواهیم داد.

همین الان میتونید از مشاوره رایگان استفاده کنید و با متخصصین مجموعه آوش تک تماس بگیرید و شرایط خودتون رو با ما در میان بگذارید.

ما بهترین راه حل را به شما پیشنهاد خواهیم کرد که هم از لحاظ هزینه برای کسب و کار شما به صرفه باشه و هم بهترین کارایی را برای مجموعه شما داشته باشه.

شما برای مشاوره میتوانید از طریق تلگرام، واتساپ و یا فرم روبرو با ما در ارتباط باشید و در مورد کسب و کار خود از ما مشاور بگیرید.

© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به سفیر شهر فناوری آوش می‌باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

طراحی سایت: آوش تک

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map