سئو سایت در گورنو-بدخشان تاجیکستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت در گورنو-بدخشان تاجیکستان کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ایسنا نوشت: ایران به دنبال منابع آبی بیشتر است و برخی از مسئولان معتقدند که این منابع آبی را باید در تاجیکستان جستجو کرد.

مشکل در نحوه رسیدن به منابع آبی موجود در کوه‌های تاجیکستان است که صدها کیلومتر با ایران فاصله دارند.

یکی از مسئولان استان خراسان پیشنهاد جدید و جالبی را مبنی بر ساخت یک خط لوله ارائه داده است.

اگرچه این طرح قدری غیرواقع بینانه به نظر می‌رسد، اما نشان دهنده عزم ایران برای واردات آب از تاجیکستان است.

طرح محمدرضا محسن شامل انتقال آب دریاچه سارز در جمهوری تاجیکستان است.

دریاچه سارز که در یک منطقه بسیار زلزله خیز واقع شده و در نتیجه بروز یک زمین لرزه که 100 سال قبل در این منطقه رخ داد، بوجود آمده است.

نتیجه بررسیها نشان می‌دهد که این خط لوله 600 کیلومتر طول خواهد داشت تا از گورنو- بدخشان در شرق تاجیکستان به خراسان برسد.

مشکل این خط لوله بعد مسافت نیست بلکه سختی راه است.

دریاچه سارز در یک منطقه دور افتاده واقع شده است.

جاده‌ای که به این دریاچه منتهی می‌شود بسیار باریک است در حالیکه مسیر خط لوله باید 10 تا 12 متر عرض داشته باشد.

همیجان اُریپوف یکی از مقامات وزارت انرژی تاجیکستان گفت: هنوز راهی برای انتقال آب از دریاچه سارِز به ایران وجود دارد.

اوریپوف گفت: طرحهایی برای احداث نیروگاه برق آبی دشتیجام‌ در جنوب دریاچه وجود داشته و آب این دریاچه پس از انتقال به نیروگاه می‌تواند وارد خط لوله پیشنهادی شود.

اوریپوف گفت از سال 2012 در حال مذاکره با مسئولان ایرانی درباره صادرات آب بوده است.

او گفت: ایده صادرات آب به ایران به 10 سال قبل بازمی گردد، زمانیکه ایران نامه‌ای درباره صادرات آب به امام علی رحمان رییس جمهور‌تاجیکستان ارسال و برای سرمایه‌گذاری سه میلیارد دلاری در پروژه‌ای برای انتقال آب به استان خراسان اعلام آمادگی کرد.

گزارشها حاکی از این است که این پیشنهاد اولیه لغو شد اما در سال 2007 ایران و تاجیکستان قراردادی را برای صادرات آب از تاجیکستان به ایران امضا کردند و در واقع تا شروع سال 2013 تاجیکستان باید روزانه یک میلیارد متر مکعب آب آشامیدنی به ایران منتقل میکرد که این امر تاکنون محقق نشده است.

راههای دیگری برای انتقال آب به ایران پیشنهاد شده است.

ایران پیشتر انتقال آب به وسیله راه‌آهن را مطرح و با اشاره به تبادل آب و نفت این قرارداد را برای تاجیکستان شیرین کرده بود.

برنامه‌هایی برای احداث یک خط آهن بین ترکمنستان، افغانستان و تاجیکستان وجود دارد که تا سال آینده آغاز خواهد شد و از مرز شمالی ایران می‌گذرد.

روی کاغذ به نظر میرسد فاکتورهایی دیگری نیز وجود دارند که باید مورد توجه قرار گیرند.

اگرچه حدود یک سوم آب آسیای میانه از کوه‌های تاجیکستان سرچشمه می گیرد اما تقریبا نیمی از جمعیت این کشور به آب آشامیدنی کافی دسترسی ندارند.

احداث یک خط لوله آب از این کشور به ایران به نوع دیگری در دیگر کشورهای آسیای میانه که دارای ذخایر گاز طبیعی هستند دیده شده است.

برای مثال ترکمنستان یا ازبکستان به روسیه و چین گاز صادر می‌کنند، در حالیکه مردم خود این کشورها از سهمیه بندی برق و کمبود گاز رنج می‌برند.

از سوی دیگر همسایگان جنوبی تاجیکستان در حال حاضر درباره طرح‌های احداث سد روغان در تاجیکستان بسیار نگران هستند.

این کشورها نگران کمبود آبی هستند که از تاجیکستان سرچشمه می گیرد و ممکن است باعث ضربه خوردن به کشاورزی آن‌ها شود.

انتظار می‌رود این کشورها به برنامه‌های صادرات آب تاجیکستان به ایران اعتراض کنند.

45231 نظر خود را بیان نمایید نظری ثبت نشده است جهت مشاوره رایگان درباره تبلیغات، با ما تماس بگیرید: ۰۲۱ - ۲۳۰ ۴۴ ۳۳۳ +۹۸ ۲۱ ۲۳۰ ۴۴ ۳۳۳ تلگرام آفتاب اینستاگرام آفتاب +۹۸ ۲۱ ۲۳۰ ۴۴ ۱۰۳ ایران، تهران، میدان نوبنیاد ، کوهستان سوم ، پلاک ۳ پشتیبانی آفتاب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map