سئو سایت دستكش بافي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت دستكش بافي کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

وسایل لازم: 1- اگر از کاموا با ضخامت متوسط استفاده می کنید، باید ۵۰ دانه سر اندازید، اما اگر از کاموای ضخیم تراستفاده می کنید باید 40 دانه سر اندازید.

2- رج 1: برای اینکه قرار است این مدل دارای پیچ باشد باید به این صورت ببافید: 2 دانه رو، ۴ دانه زیر و تا انتهای رج به همین صورت ادامه دهید.

3- رج 2 را به همان شکلی که میبینید ببافید.

4- رج های بعدی تا رسیدن به پیچ نیز به همین شکل است.

5- حال باید طرح پیچ را روی بافت دستکش تک انگشتی بیاندازیم.

هرچه تعداد رج های بین دو پیچ کمتر باشد باف کوتاهتر می شود.

پس فاصله بین دو پیچ به دلخواه خودتان است.

در این دستکش ما 4 رج ساده بافی می کنیم سپس پیچ می اندازیم.

6- به همین ترتیب بافت را ادامه میدهیم، با توجه به اینکه این قسمت ساقه و مچی دست می باشد می توانید آن را تا هر ارتفاعی که می خواهید ادامه دهید.

اگر دستکش مچی بخواهید باید کمتر از دستکش تصویر ببافید، زیرا این دستکش نیمه ساق دست بافته می شود.

7- حال  باید در وسط بافت برای انگشت شصت دانه اضافه کنیم، چون 50 دانه سر انداختیم،در رجِ رفت، دقیقا دو دانه ای که رو بافته ایم  وسط بافت می شود، پس در دو طرف این دو دونه که رو هستند، دو دانه اضافه می کنیم، یعنی یکی قبل از دانه اول اضافه می کنیم، بعد دو دانه رو می بافیم ، سپس یک دانه دیگر اضافه می کنیم،  و ادامه رج را مثل قبل می بافیم.

8- در رج برگشت دانه اضافه نمی کنیم و مثل خودش بافته می شود، ولی در رج بعدی یعنی رجِ رفت ، دوباره همان وسط قبل از 4 دانه، یک دانه اضافه می کنیم، بعد 4 دانه رو می بافیم ، سپس یک دانه دیگر اضافه می کنیم، به همین صورت ادامه می دهیم تا 16 دانه در وسط بافت داشته باشیم، یعنی 8 بار دانه اضافه کردن را انجام می دهیم.

9- حال 14 دانه وسطی را با سنجاق جدا می کنیم، و به بقیه بافت ادامه می دهیم.

10- بافت را تا جایی که می خواهیم دستکش روی انگشتان ما را بگیرد ادامه می دهیم و سپس کور می کنیم.

11- حال به سراغ ادامه بافت انگشت شصت می رویم و دانه ها را درون میل می اندازیم، سپس یک نخ را به ابتدای دانه ها گره می زنیم تا بتوانیم بافت را انجام دهیم.

برای بافت این قسمت هم می توان ساده بافی کرد و هم کشباف، بافت را تا ارتفاع انگشت ادامه می دهیم.

12- حال انتهای بافت را کور می کنیم و درز آن را می دوزیم.

اکنون بافت دستکش تک انگشتی طرح پیچ ما به پایان رسد.

از آن لذت ببرید.

آموزش بافت دستکش دخترانه به صورت تصویری

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map