سئو سایت دوش شوی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت دوش شوی یک امر ضروری در کسب و کار اینترنتی میباشد ، بدلیل اینکه سئو میتواند شما را با کمترین هزینه نسبت به عملکردی که برایتان رقم میزند سود آوری داشته باشد. بهینه سازی لینک و افزایش رتبه سایت در گوگل همگی باعث رونق کسب و کار شما میگردد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و نرم افزاری های حرفه ای تحت وب میباشد که میتواند در این امور بهترین تغییرات مثبت را در مجموعه شما از خود یادگار بگذارد.هدف مدیران سیماگر با توجه به استراتژی سازمانی و فرهنگ سازمانی معلوم این است تا جایگاه حمایت از مشتری و خدمات پس از فروش را به نحو احسن برای حفظ روابط طولانی و مستحکم حفظ کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سئو یا “Search Engine Optimisation “SEO به فعالیت های ما برای افزایش تعداد و کیفیت ورودی وبسایت، هم چنین رتبه بندی بهتر در نتایج جستجو با رعایت الگوریتم های موتورهای جستجوگر مانند گوگل گفته می شود.

به طور خلاصه، سئو مجموعه قوانینی است که برای بهینه سازی سایت خود رعایت می کنیم تا در رتبه بندی نتایج جستجو موتورهای جستجو مخصوصا گوگل جایگاهی بهتر بدست بیاوریم.

هم چنین، بهترین راه برای افزایش ترافیک سایت محسوب می شود که با بالا بردن هرچه بیشتر کیفیت سایت به آن دست می یابیم.

آنالیزها نشان می دهند، نتایج صفحه دوم گوگل تنها 5 درصد از کلیک کاربران را به خود اختصاص می دهند، پس اگر می خواهید سهم خوبی از بازار هدف خود در گوگل داشته باشید، رسیدن به صفحه اول و نتایج بالای آن، 95 درصد از راهی است که باید برای دیجیتال مارکتینگ خود بپیمایید.

ما در آژانس خلاقیت و دیجیتال مارکتینگ راش‌وب، شما را در راه رسیدن به لینک یک گوگل همراهی خواهیم کرد و پروژه سئو وبسایت شما را به صورت تضمینی و با مناسب ترین هزینه انجام می دهیم.

کافیست تا اطلاعات خود را ثبت کنید تا پس از بررسی وبسایت شما توسط کارشناسان سئو راش‌وب با شما تماس گرفته شود و مشاوره لازم را دریافت کنید.

سئو سه بخش اساسی دارد که هر متخصص این حوزه باید برای انجام پروژه این قدوم را طی کند: در نظر داشته باشید که هر کسب و کاری وبسایت خود را به یک شکل بهینه نمی کند و مشخصا هر شرکت سئو نیز پروژه خود را به یک شکل انجام نمی دهد.

این وظیفه متخصص سئو خواهد بود که اوضاع کسب و کار و رقابت آنلاین سایت را بسنجد، تشخیص دهد که مخاطبان از چنین وبسایتی چه می خواهند و یک استراتژی سئو همه جانبه برنامه ریزی کند.

این بخش از سئو درباره لینک های سایت در هرجای دیگر دنیای بزرگ وب است.

تعداد این “بک لینک ها” و ناشری که آن ها را در سایت خود قرار داده است به بالا بردن اعتبار شما نزد موتورهای جستجو کمک می کند، همین عامل به رتبه بندی بهتر سایت در نتایج جستجو منجر می شود.

این بخش سئو به طور کلی به هر آنچه در وبسایت شما دیده و لمس می شود مرتبط است.

محتوای آن و میزان بهینه بودن برای بالا بردن رتبه سایت پیرامون عبارات کلیدی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد.

بخش اولیه و مهم ترین قدم در انجام هر پروژه سئو، سئو تکنیکال است.

این بخش به ساختار سایت و کدنویسی آن مرتبط می شود.

از آنجایی که گوگل به اندازه محتوای سایت به کدهای آن اهمیت می دهد، این بخش برای رسیدن به رتبه های برتر در نتایج جستجوی گوگل بسیار با اهمیت است.

ما در راش وب در صورتی که پروژه سئو سایت را به طور کامل آغاز کنیم، این فرآیند را در سه مرحله کلی انجام خواهیم داد: در این بخش خدمات مربوط به بهبود کدهای سایت بر اساس جدیدترین الگوریتم های گوگل، انجام خواهد شد.

که شامل تحلیل کامل کدهای سایت می باشد.

کلیه مواردی که مربوط به سئو وب سایت در کد های سایت می باشد در این بخش مورد آنالیز و بررسی قرار خواهد گرفت و راهکار ارائه و پیاده سازی خواهند شد.

مواردی که در این بخش انجام خواهد شد شامل آیتم های زیر می باشد: اگر تا به حال برای بالا بردن فروش آنلاین خود برنامه ریزی نداشته اید، می توانید با طراحی سایت فروشگاهی شروع کنید.

ما به شما در آنالیز کلمات کلیدی، یافتن بهترین اهداف برای سرمایه گزاری در اینترنت و طراحی یک سایت کاربردی و سئو آن کمک خواهیم کرد.

خدمات شرکت راش وب برای بهینه سازی وب سایت در حوزه محتوایی سایت شامل موارد زیر می باشد.

خدمات زیر جهت تولید محتوای بهینه ای که بتواند به سئو وب سایت کمک کند ارائه می گردد: یک سایت شرکتی باید بتواند تعامل خوبی با کاربران و مشتریان شما داشته باشد، برای این منظور طراحی رابط کاربری یا (UI) اهمیت دو چندانی پیدا می کند.

رابط کاربری تعیین می کند تا مراجعه کننده چطور به سادگی به اهداف خود در وبسایت برسد و شانس تبدیل کاربر به مشتری را بالا می برد.

خدمات شرکت راش وب برای بهینه سازی وب سایتها در حوزه سئو خارجی و لینک سازی شامل موارد زیر می شود: طراحی سایت شرکتی توسط راش وب با رعایت آخرین اصول سئو صورت می گیرد.

اگر گوگل را بدست بیاورید همه چیز خواهید داشت.

ما به شما ورودی هدفمند از گوگل خواهیم داد.

تلگرام راش وب: سیماگر برای مشاوره رایگان طراحی سایت در تلگرام با ما در ارتباط باشید هیچ استاندارد، متر و معیاری برای قیمت انجام پروژه سئو وجود ندارد و این هزینه در اکثر اوقات طبق توافقی میان کارفرما و شرکت مجری تعیین می گردد.

سابقه مجری و نمونه پروژه های انجام شده نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

اما ما می خواهیم تا حداقل و حداکثر قیمت خدمات سئو را در یک بازه بیاوریم.

با این کار شما می فهمید که هزینه های شما صرف چه کاری می شوند و می توانید بهتر تصمیم گیری کنید.

– انجام پروژه کلی سئو: از 3 میلیون تومان به بالا برخی خدمات سئو که قیمتی ثابت دارند: – تولید محتوا متنی: بین 30 تا 60 تومان به ازای هر کلمه – تبیین استراتژی تولید محتوا: 300 تا 1 میلیون تومان – انجام لینک سازی خارجی و تعیین استراتژی خرید لینک از یک میلیون تومان به بالا – تولید محتوا و فعالیت در شبکه های اجتماعی: از 1 تا 2 میلیون تومان (ماهیانه) برای ما سئو سایت راش وب از صفر تا صد به صورت اصولی، اصلی ترین پروژه ای است که قصد معرفی به مشتریان خود داریم.

با وجود رقبای بزرگی در سایت های همکار، ما توانستیم عبارات هدف اصلی خود “خرید رپورتاژ” ، “خرید رپورتاژ آگهی” و “خرید رپورتاژ خبری” را در کم تر از شش ماه در صفحه یک نتایج گوگل ببینیم.

هم چنین با تکیه بر پتانسیل های سئو محلی، پروژه های طراحی سایت و سئو زیادی بدست آوردیم و در عین حال از هزینه های گزاف سئو در این بخش ها دوری کردیم.

عبارات کلیدی: صداگیری خودرو، صداگیری ماشین، صداگیری طاقچه و… عبارات کلیدی: پنل پیامکی، پنل اس ام اس، پنل پیامک، قیمت پنل اس ام اس و… عبارات کلیدی: شیشه رنگی، شیشه هوشمند، شیشه لاکوبل، آینه کاری، کابین دوش، نرده شیشه ای و… عبارات کلیدی: پرده شید، خرید پرده اتاق خواب، خرید پرده اداری، خرید پرده پذیرایی و .

.

.

عبارات کلیدی: باغ ویلا شهریار، ساخت استخر در باغ، ویلا شهریار، خرید باغ ویلا در شهریار، باغ ویلا در شهریار، خرید ویلا در شهریار، قیمت باغ ویلا در شهریار.

.

.

عبارات کلیدی: شهروندی ترکیه، خرید ملک در ترکیه، اجاره ملک در ترکیه و .

.

.

عبارات کلیدی: شیرینی بدون قند، شیرینی بدون گلوتن، شیرینی رژیمی، شیرینی گیاه خواری، شیرینی دیابتی، شیرینی پروتئین بار .

.

.

عبارات کلیدی: صندلی توالت آسان نشین، صندلی توالت، خرید صندلی توالت و .

.

.

عبارات کلیدی: فلومتر، شیر پروانه ای، تراسمتر فشار، ترانسمتر دما و .

.

.

افتخار همکاری با تیم بزرگ سفرباتو و انجام سئو به صورت پروژه ای عبارات کلیدی: ابزارهای ستون پلی یورتان، قرنیز پلی یورتان، ابزارهای دکوراتیو پلی یورتان، ابزارهای نورمخفی پلی یورتان و .

.

.

عبارات کلیدی: شیر کشویی، شیر بشقابی، شیر توپی، فلنچ و .

.

تاریخ شروع پروژه: مهر 99 دلایل زیادی وجود دارند که می توانند باعث شوند که هزینه سئو سایتی بالا و یا پایین باشد.

رقابت زیاد در عبارات کلیدی، رتبه فعلی سایت، تحقیقات گسترده برای تولید محتوا ، شروع سئو سایت از صفر و هزینه های کلی سازماندهی یک برند به صورت آنلاین عوامل افزایش قیمت پروژه هستند.

آژانس خلاقیت و دیجیتال مارکتینگ راش‌وب‌، مشاور برندینگ و بازاریابی دیجیتال ، رسیدن شما به اهداف مجموعه خود را در حوزه اینترنت تضمین می کند.

© 2019 تمامی حقوق این سایت متعلق به آژانس تبلیغات ی راش‌وب می باشد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map