سئو سایت سس مایونز

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو سایت سس مایونز شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

  در دنیای مدیریت محتوا، حرف های زیادی در مورد سئو وجود دارد.

همانطور که Lee Odden کارشناس سئو اخیرا توضیح داده که: "به اینصورت در مورد سئو فکر کنید: اگر یک برنامه بازاریابی محتوا را به یک ساندویچ تشبیه کنیم، سئو مثل سس مایونز می باشد.

سس مایونز تقریبا همه چیز را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث بهبود طعم کلی ساندویچ می شود، اما سس مایونز به تنهایی چندان دلپذیر نیست".

  در این قسمت از سری آموزش های بازاریابی محتوا، مبانی و اصول اولیه سئو را مطرح می کنیم که این مبانی در واقع اصول اصلی و ملاحظات کلیدی هستند که شما برای اینکه موفق ترین برنامه بازاریابی محتوای ممکن را ایجاد کنید، باید از آنها مطلع باشید.

همیشه اولویت اصلی تان، مردم باشند     در حال حاضر شما تقریبا با بازاریابی محتوا در مبحث سئو آشنا هستید.

می دانیم که این دو مبحث باید با هم همکاری خوبی داشته باشند.

هیچ محدودیتی برای بهینه سازی محتوا برای سئو وجود ندارد اما زمانی که در حال تولید محتوا برای مردم هستید، بهینه سازی محتوا اصلی نباید از اولویت شما خارج شود.

  در راه تولید محتوا، اینکه مشتریان شما به چه مطالبی علاقه دارند و چه مطالبی را برای خواندن انتخاب می کنند، می تواند به عنوان چراغی برای راه شما باشد.

لازم به اشاره نیست که هدف الگوریتم های گوگل که مدام در حال به روز رسانی هستند، اینست که محتوای آنلاین را مرتبط و با بهترین کیفیت نگه دارد.

اما اگر شما از قانون طلایی زیر پیروی کنید، هیچگاه به راه اشتباه نخواهید رفت.

قانون طلایی این است که محتوایی تولید کنید که مخاطبان شما بیشترین علاقه را به آن دارند.

  سئو تنها یک قطعه از پازل می باشد     زمانیکه تقریبا مقدار قابل توجهی از ترافیک وبسایت خود را از طریق موتورهای جستجو بدست می آورید، دیگر منابع ترافیک سایت نیز مثل ایمیل و شبکه های اجتماعی،باید با تلاش برای بهینه سازی برجسته شوند.

اگر برای شما جالب است که بدانید چه میزان از ترافیک وبسایت شما از طریق جستجو می آید (و بنابراین چه مقدار از تلاشتان برای بهینه سازی محتوا باید بر روی سئو متمرکز شود)، Google Analytics را باز کنید و وارد بخش Acquisition  و بعد Overview شوید.

در این بخش می توانید ببینید که ترافیک سایت شما از کدامیک از 7 منبع اصلی آمده است: ♦جستجوی ارگانیک ♦ایمیل ♦ورود مستقیم به وبسایت از طریق آدرس سایت ♦ارجاع ( بینندگانی که از طریق وبسایت هایی که به محتوای شما لینک داده اند، وارد شده اند) ♦شبکه های اجتماعی ♦جستجوی پرداخت شده ♦سایر روش ها .

.

.

♦مت کاتز می گوید: من به شدت از این ایده حمایت می کنم که مردم باید از روش های مختلف به مخاطبین خود دست پیدا کنند.

بنابراین اگر شما تنها به گوگل متکی باشید، ممکن است رویکرد قوی ای نباشد در مقابل استراتژای که در آن توسط طیف وسیعی از روش ها به مخاطبین دست یابید.

که این مخاطبین ممکن است برای وبسایت یا هر هدف دیگری باشند.

تاثیرات شبکه های اجتماعی در سئو       از زمان بروزرسانی الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل، سیگنال های اجتماعی نسبت به قبل تاثیر بیشتری بر روی سئو داشته اند.

در نتیجه، برای بازاریابان محتوا این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می کند که یک استراتژی شبکه های اجتماعی قوی داشته باشند که توسط آن ملاحظات سئو را در نظر گرفته باشند.

در مقالات بعدی در مورد اینکه چطور بتوانیم استراتژی قوی ای برای شبکه های اجتماعی داشته باشیم بحث خواهیم کرد.

سئو یک استراتژی طولانی مدت است     هنگامی که شما با بازاریابی محتوا شروع می کنید، انتظار نمی رود که ترافیک سایت شما از جستجو به شدت رشد کند( که این دلیل خوب دیگری است که باید مدیریت شبکه های اجتماعی را در استراتژی سئوی خود بگنجانید).

با این حال زمانیکه بر اساس جستجو، بهبود هایی را در ترافیک سایت خود دیدید، این بهبودها می توانند طولانی مدت باشند.

گزارش های زیادی نشان داده اند که با یک محتوای خوب منتشر شده، حتی سالها پس از انتشار درخواست هایی برای مطالعه آن وجود داشته است.

09121442355 09121442355 INFO[at]TAOP.

IR بلوار مرزداران بلوار آریافر خیابان معتمدی پلاک 7 هلدینگ پیشرو

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map