سئو سایت سنج

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت سنج کسب وکاری جدید در سطح اینترنت راه اندازی کنید. سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که یک شخص زمانی که در اینترنت دارای یک سایت اینترنتی است نباید آن را ساده و کوچک فرض کند. سئو وب سایت و بهینه کردن لینک ها در گوگل هر چند هم کوچک میتواند وضعیت کسب و کار شما را در بهبود ببخشید. بنده به شخصه چندین بار شاهد این موضوع بوده ام که مشتریان اعلام کردن زمانی از صفحه چهارم به صفحه دوم در گوگل کوچ کردند و رتبه شان بهینه شد چقدر تماس های مشتریان شان بیشتر شده و اعلام رضایت کرده اند. شرکت سیماگر یکی از شرکت های برتر در زمینه توسعه سئو سایت میباشد که به شما تعهد بهینه سازی رتبه سایت را به صورت تضمینی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خوب ، به عنوان دومین سایت جهت بررسی سئو سایت های بزرگ سایت سازمان سنجش آموزش کشور را انتخاب کردم.

این سایت در حال حاضر یکی از سایت های پربازدید کشور است (چرا می گویم در حال حاضر؟ زیرا همانطور که قطعا می دانید سایت سازمان سنجش نقش اطلاع رسانی اطلاعیه های مهم سازمان سنجش مثل نتایج کنکورهای سراسری را به عهده دارد و در زمانی که خبری از کنکور و نتایج آن نیست این سایت هم خیلی سریع آمار خود را از دست می دهد) خوب دیگر توضیحات کافی است و برویم سر تحلیل سایت سنجش : تاریخ تحلیل : 8 شهریور 1393 اطلاعات آماری رتبه کنونی سایت در الکسا (جهان) : 1590 رتبه کنونی سایت در الکسا (ایران) : 10 پیج رنک گوگل : 6 امتیاز سئو جهانی : 61% تعداد بک لینک : حدود 10617 لینک عمر دامنه : حدودا 14 سال محل سرور : ایران رتبه محتوای بی ارزش : 20.

90% که عالی است میزان بازدید متوسط از صفحات سایت به ازای هر نفر در روز : 5.

41 که خیلی خوب است میزان متوسط حضور هر نفر در سایت در طول روز : حدود 9 دقیقه که عالی است میران محبوبیت فیسبوک : حدودا 3033 میزان محبوبیت گوگل پلاس : حدودا 333 میزان محبوبیت تویتر : حدودا 91 اطلاعات تحلیلی – جالب است که این سایت هم در آدرس http://www.

sanjesh.

org/sitemap.

xml که مربوط به سایت مپ آن می شود دارای ارور می باشد ! – در بحث کدنویسی قالب صفحه اول سایت متاسفانه از تگ های تاثیرگذار h1 و h2 و سایر تگ های h استفاده نشده است اما در صفحه توضیحات مقالات و اطلاعیه های خود به درستی از این تگ ها استفاده کرده است.

– این سایت اصلا در صفحه اصلی خود از تگ keywords استفاده نکرده است (البته ناگفته نماند که این تگ در اصل برای موتورهای جستجوگر به جز گوگل کاربرد دارد) – همچنین این سایت از تگ description هم در صفحه اصلی سایت خود استفاده نکرده است.

– هیچ نوع کلمه کلیدی در این سایت استفاده نمی شود و البته در این نوع سایت عدم استفاده بهتر از استفاده است.

– آدرس های مطالب این سایت به هیچ عنوان بهینه نیستند و هرگونه که برنامه نویس دوست داشته url ها را سخته است – چیدمان تبلیغات عالی است و کاملا مورد تایید است.

– وضعیت استفاده از لینک های داخلی خوب است.

حالا به جایی رسیدیم که باید بگویم چرا این سایت هم با سئوی تقریبا ضعیف در جایگاهی خوبی در الکسا قرار دارد و هم ورودی گوگل خوبی دارد.

مهمتین نکته در ورودی سایت سنجش آمار بازدید ثابت است.

همانطور که شما هم می دانید دامین این سایت بارها و بارها در طول سال از طریق رسانه های صوتی و تصویری و حتی روزنامه ها اعلام می شود و در واقع برند معتبر این سازمان و در عین حال نیاز مبرم دانشجویان به این سایت باعث ایجاد ترافیک بسیار بالا شده است که البته باز هم باید یادآوری کنم که این ترافیک مقطعی است نه همیشگی ! اما نکته مهم دیگر در سایت سنجش ، برند بودن آن است.

در ایران سنجش یک برند است و با توجه به اینکه دامنه آن هم دقیقا همان برند اصلی است این باعث که می شود در گوگل همواره جزو لینک های اول مقالات خود قرار گیرد و از طرفی با توجه به اعتبار آن ، جستجوگران اینترنتی حتی اگر لینک های این سایت در رتبه اول گوگل نباشد ، روی آن ها کلیک می کنند و این خود سبب می شود که آن لینک ها خیلی زود به رتبه یک برسند (بر اساس اصل اعتمادسنجی گوگل) در کل باید بگویم در سایت سنجش با توجه به اینکه هیچ نیازی به سئو ندارند هرگز بر روی این اصل بسیار مهم کار نشده است و حتی از نکات اولیه سئو هم چشم پوشی شده است.

نظر شخصی من : آیا بهتر نبود این سایت که مرجع اطلاع رسانی عرصه دانشجویی ایران است ، دانش به این مهمی را گسترش می داد تا سایت های ایرانی در جهان دارای رتبه های بالا باشند ؟!!! بار هم می گویم : به امید کشوری پر از سایت های سئو شده ! _____________________________ لطفا توجه فرمایید : لطفا دقت داشته باشید که الگوریتم بررسی یا تحلیل سئو سایت ها بر اساس یک الگوریتم جهانی است و بنده هم جهت تحلیل ، براساس تجربه از آن تبعیت میکنم بنابراین اگر کم و کاستی هایی در تحلیل می بینید لطفا سوالاتی که در ذهن شما دوستان عزیز در مورد این سایت نقش بسته است را در بخش نظرات همین مقاله قرار دهید تا هم شما پاسخ خود را بگیرید و هم این پست پربارتر شود.

دوست عزیز تحلیل هایی که شما انجام می دین خیلی پیش پا افتاده هستش اینا رو دیگه همه می دونن کمی تخصصی تر موشکافی کنید لطفا سابقه سایتها رو هم بررسی کنید یا شاید شما اطلاعاتتون از سئو سایت پایینه یا شما هم مثل سایتهای دیگه نمی خواید اطلاعاتتون رو فاش کنید.

با سلام.

بسیار خوشحالم که فردی مطلع بنده را به چالش می کشد.

دوست عزیزم این تحلیل ها مهمترین مباحث تحلیل سئو هستند و از این ها استارت فعالیت سئو سایت آغاز می شود اما قطعا روند تحلیل اصلی که بعد از استارت انجام می شود داستان دیگری است که به مرور و در زمان سئو سایت باید صورت گیرد.

مثلا یکی از آن ها بروز بودن سایت بر اساس الگوریتم های گوگل است که روزی حدودا 200 بار بروزرسانی می شوند.

اما در مورد اینکه اطلاعات بنده در زمینه سئو پایین است باید بگویم درست است.

بنده در زمینه سئو اطلاعات کمی دارم.

و اما در مورد اینکه نمی خواهم اطلاعتم را فاش کنم ، باید بگویم اشتباه می کنید.

بنده شماره تماس های خودم را داده ام تا تمام آنچه می دانم را فاش کنم … موفق باشید سلام آقای قمصری بازم عذر خواهی می کنم به خاطر لحن تندم.

راستش من می خواستم دیروز تحلیلی برای سایت ورزش 3 بنویسم که گوگل کردم به مطلب شما رسیدم و تحلیلهای سایت شمارو دیدم امیدوارم موفق باشید.

سلام مچکر از سایت خوبتان (اینو واقعا میگم! چون حداقل روزی یه مطلب میذارید برعکس سایت های سئو دیگه که ماهی یه مطلب هم نمیذارن و همین مورد نقطه قوت اصلی سایت هست و بدون شک با استقبال روبرو خواهد شد) با بررسی هایی که صورت گرفت سایت های دولتی ظاهرا اصلا کاری ب هسئو ندارن و این وسط سایت هایی که شخصی هست روی سئو کار میشه بهتره در مورد سایت هایی بنویسید که شخصی اهست و واقعا روی سئوشون کار کردن.

در ضمن مچکرم از بابت راهنمایی اون مورد کپی رایت… فعلا ثبتش کردم و متاسفانه اصلا معلوم نیست چی به چیه .

.

خداقوت با سلام.

ممنونم از لطفی که به سایت دارید دوست عزیزم.

به زودی به سیات های شخصی هم خواهیم رسید اگر مشکلی واستون نیست سایت خودتون رو تحلیل کنید خیلی خوشحال میشیم ببینیم چه کارهایی روی سایت انجام دادید فکر می کنم بهترین انتخاب سایت شخصی سایت خودتون هستش هر ویزیتوری بیاد تو سایتتون این درخواست رو داره .

با سلام.

حتما این کار را انجام خواهم داد با سلام با آقای @حمید موافقم.

لطفاً یه بررسی هم روی سایت خودتون داشته باشید.

تشکر با عرض سلام و خسته نباشید .

امتیاز سئو جهانی رو چطور بدست میارید؟برام جالبه با سلام.

از طریق چند سایت برتر جهان که امتیازی را تحت عنوان امتیاز سئو یک سایت ارائه می دهند حاصل می شود خوب بود ممنون ممنون جالب بود “به امید کشوری پر از سایت های سئو شده !” منم امیدوارم … سلام تحلیل خوبی بود استفاده کردم ممنون از وقتی که می زارید.

خیلی جالبه که با خوندن مقالات شما در مورد بررسی سایت های ورزش 3 و سنجش به این نکته پی بردم که چقدر تبلیغات و برند سازی می تونه در داشتن بازدید بیشتر کمک کنه.

به ویژه سایت سنجش که سئوی آن نسبتا ضعیفه و به خاطر نیاز کاربرها و برندش بازدیدش بالاست با سلام از اینکه این تحلیل ها رو در سایتتون قرار می دهید از شما تشکر می کنم.

کاش وب مسترها هم این مقالات را مطالعه کنند و از آن برای ساخت سایت های با کیفیت استفاده کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود باهم تا اوج فاصله ای نداریم! خراسان رضوی - مشهد - سیدرضی 34 6 419 619 0912 سیماگر.

com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map