سئو سایت سورفکتانت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت سورفکتانت یک امر ضروری در کسب و کار اینترنتی میباشد ، بدلیل اینکه سئو میتواند شما را با کمترین هزینه نسبت به عملکردی که برایتان رقم میزند سود آوری داشته باشد. بهینه سازی لینک و افزایش رتبه سایت در گوگل همگی باعث رونق کسب و کار شما میگردد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و نرم افزاری های حرفه ای تحت وب میباشد که میتواند در این امور بهترین تغییرات مثبت را در مجموعه شما از خود یادگار بگذارد.هدف مدیران سیماگر با توجه به استراتژی سازمانی و فرهنگ سازمانی معلوم این است تا جایگاه حمایت از مشتری و خدمات پس از فروش را به نحو احسن برای حفظ روابط طولانی و مستحکم حفظ کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اغلب ما از کلمات ” صابون ” و ” مواد شوینده ” به طور متناوب استفاده می کنیم ، اما در واقع آنها چیزهای کاملاً متفاوتی هستند .

مواد شوینده ماده ای شیمیایی است که شما برای از بین بردن ، شکستن ساختار مولکولی و حذف لکه های چربی و دوده استفاده می کنید ، در حالی که صابون یک نوع ساده از مواد شوینده است .

صابون قدمتی طولانی دارد و در اصل از محصولات کاملاً طبیعی مانند چربی بز و خاکستر چوب ساخته شده است .

امروزه مواد شوینده مخلوطی از مواد شیمیایی مصنوعی و مواد افزودنی است که در یک کارخانه تولید محصولات شوینده و بهداشتی تولید می شوند و بر خلاف تولید صابون سنتی مواد اولیه مایع به جای جامدات کاربرد دارند .

مواد شوینده در نقش بسزایی در زندگی ما دارد و محصولاتی همانند ، مایع ظرفشویی ، مایع دستشویی ، شامپو مو و پودر لباسشویی را نیز به نام شوینده می شناسیم .

مهمترین مواد تشکیل دهنده شوینده ها ، ماده ای به نام سورفکتانت که با عنوان مواد فعال سطحی نیز شناخته می شود .

  ممکن است فکر کنید که آب شما را خیس می کند ! اما تقریباً به اندازه ممکن مرطوب نمی شوید.

دلیل آن این است که آب چیزی به نام کشش سطحی دارد .

مولکول های آب شراکت خود را ترجیح می دهند بنابراین تمایل دارند در قطرات به هم بچسبند .

وقتی باران روی پنجره می افتد ، شیشه را به طور یکنواخت خیس نمی کند : در عوض ، قطرات آب در رگه هایی مشخص ، به سمت زمین ( به سبب گرانش آب ) می روند .

برای بهتر کردن شستشو با آب ، باید کشش سطحی آن را کاهش دهیم تا همه چیز به طور یکنواخت تر از بین برود و این دقیقاً همان کاری است که سورفکتانت ها انجام می دهند .

مواد فعال سطحی موجود در مواد شوینده توانایی آب در مرطوب کردن چیز ها ، پخش شدن روی سطوح و ریختن آنها به الیاف کثیف لباس را بهبود می بخشند .

سورفکتانت ها کار مهم دیگری را نیز انجام می دهند.

یک انتهای مولکول آنها به آب جذب می شود ، و انتهای دیگر جذب خاک و چربی می شود.

بنابراین مولکول های سورفکتانت به آب کمک می کنند تا چربی را در بر بگیرد ، آن را بشکند و آن را بشوید .

باهوش ترین قسمت یک ماشین لباسشویی استوانه ، تسمه و یا موتور الکتریکی آن نیست ؛ این مواد شوینده ( پودر صابون یا مایع ) است که شما در ابتدا در جایگاه مخصوص آن ریخته اید ! آب به تنهایی نمی تواند لباس را تمیز کند زیرا به مولکول های چربی و خاک نمی چسبد .

اما ترکیب آب و مواد شوینده متفاوت عمل می کند .

سورفکتانت های موجود در آن از مولکولهایی ساخته شده اند که دارای دو انتهای متفاوت هستند .

یک انتهای آن به شدت جذب آب می شود.

دیگری جذب مواد روغنی مانند گریس می شود.

فرض کنید قسمتی از شلوار جین مورد علاقه خود را چرب کرده اید .

مشکلی نیست ! آن را با مقداری مواد شوینده به داخل ماشین لباسشویی ریخته و این اتفاقی است که رخ می دهد: ۱- در طول چرخه شستشو ، سورفکتانت (که در اینجا با رنگ نارنجی نشان داده می شود) با آب مخلوط می شود .

۲- انتهای چربی دوست مولکول های سورفکتانت شروع به چسبیدن به لکه کثیفی روی شلوار جین شما می کنند ( با رنگ قرمز نمایش داده می شود ) .

لکه چربی به قطعات کوچکتر تقسیم می شود .

۳- در طی چرخه شستشو ، مولکول های آب ( رنگ آبی ) که از قبل درحال حرکت هستند ، خود را به انتهای مخالف و آب دوست مولکول های سورفکتانت متصل می کنند.

۴- مولکول های آب سورفکتانت و خاک را از شلوار جین دور می کنند .

در حین چرخش نهایی ، آب کثیف از بین می رود و دوباره شلوار جین شما را تمیز می کند ! سورفکتانت ها تنها ماده موجود در محصولات شوینده نیستند .

به نام مواد موجود بر روی لیبل یک بطری مواد شوینده معمولی نگاه کنید .

بسیاری از مواد شیمیایی دیگر را نیز مشاهده خواهید کرد .

مواد شوینده بیولوژیکی حاوی مواد شیمیایی فعال به نام آنزیم ها هستند که به تجزیه و حذف مواد غذایی و دیگر رسوبات کمک می کنند .

آنزیمهای اصلی پروتئازها (که پروتئین ها را تجزیه می کنند) ، لیپازها (که چربی ها را تجزیه می کنند) و آمیلازها (که به نشاسته حمله می کنند) هستند .

مواد دیگر شامل عطرهایی با نام هایی مانند “limone” است ، در حالی که مواد پاک کننده خانگی حاوی مواد ساینده مانند گچ برای کمک به پاک کردن مواردی مانند روغن سوخته بر روی اجاق گاز است .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

راه های ارتباطی ما با شما در شبکه های مجازی اطلاعات تماس شماره های تماس : 09121442355 ، 09121442355 شماره فاکس : 09121442355-051 شماره تماس مشاور فروش : 09121442355 ارتباط از طریق : پست الکترونیک : info@shokouhparvaz.

com آدرس : خراسان رضوی ، مشهد ، بلوار وکیل آباد ، بلوار هاشمیه ، هاشمیه ۲۸ آدرس : افغانستان ، هرات ، بین خیابان هرات ۲۹ و ۳۱ Contact us Phone : 0098-09121442355 ، 0098-09121442355 Fax : 09121442355 Sales Phone : 0098-09121442355 Social Line : Email : info@shokouhparvaz.

com Address : Iran, Mashhad , Vakil Abad Blv , Hashemiye Blv , Hashemiye 28 Address : Afghanistan , Herat , Between 29th & 31th Herat کليه حقوق مادی و و معنوی اين سايت متعلق به شرکت شیمی مهندسی شکوهِ پرواز پاژ ميباشد طراحی سايت و سئو سايت توسط پارس وب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map