سئو سایت سکوي حفاري شناور

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت سکوي حفاري شناور یک امر ضروری در کسب و کار اینترنتی میباشد ، بدلیل اینکه سئو میتواند شما را با کمترین هزینه نسبت به عملکردی که برایتان رقم میزند سود آوری داشته باشد. بهینه سازی لینک و افزایش رتبه سایت در گوگل همگی باعث رونق کسب و کار شما میگردد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و نرم افزاری های حرفه ای تحت وب میباشد که میتواند در این امور بهترین تغییرات مثبت را در مجموعه شما از خود یادگار بگذارد.هدف مدیران سیماگر با توجه به استراتژی سازمانی و فرهنگ سازمانی معلوم این است تا جایگاه حمایت از مشتری و خدمات پس از فروش را به نحو احسن برای حفظ روابط طولانی و مستحکم حفظ کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران – ایرنا - عملیات تعمیرات و راه‌اندازی سیستم‌های حفاری سکوی ایران- امیرکبیر اجرایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، راه‌اندازی کامل سیستم مانیتورینگ تجهیزات حفاری (Drill View) و عملیاتی کردن سیستم بالابر سکو به همراه انجام تست‌های لازم تجهیزات حفاری سکوی ایران- امیرکبیر در اوج تحریم و پس از چهار سال، به دست متخصصان شرکت نفت خزر و بدون کمک شرکت‌های خارجی انجام شد.

بر اساس این گزارش عملیات تعمیرات، تست و راه‌اندازی سیستم‌های پیچیده حفاری سکوی نیمه شناور ایران- امیرکبیر در دریای خزر که طبق برنامه‌ریزی انجام شده بعد از شیوع ویروس کرونا آغاز شده بود، با اجرای بخشنامه وزیر نفت در خصوص الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های ایجاد شده در مناطق عملیاتی، بدون توقف ادامه پیدا کرد.

این در شرایطی است که پس از شیوع ویروس کرونا جلسات راهبری و نظارت بر تعمیرات، راه اندازی و تست سیستم‌های مختلف حفاری سکوی ایران- امیرکبیر که به عنوان یکی از چهار سوپر ریگ ایرانی و نمادی از قدرت و صلابت صنعت نفت کشور در آب‌های عمیق دریای خزر مطرح است، توسط ویدئو کنفرانس و تله کنفرانس بصورت روزانه تا حصول این نتیجه ارزشمند در جریان بود.

لازم به ذکر است  تست مجزای بخش‌های مختلف‌ سیستم‌های حفاری ‌سکوی نفتی ایران-امیرکبیر با حضور کارکنان شرکت نفت خزرهمچنان در جریان است.

تهران – ایرنا – مدیرعامل گروه پتروپارس گفت: پایه نخستین سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی که عملیات نصب… تهران- ایرنا- وزیر نفت با اشاره به آغاز نصب پایه اولین سکوی فاز۱۱ پارس جنوبی، ‌گفت: اگرچه این… تهران-ایرنا- نصب نخستین جکت سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی با هدف حفاری ۱۲ حلقه چاه تولیدی در موقعیت… تهران- ایرنا- نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی… تهران- ایرنا- ارزش روز سهام عدالت امروز (سه‌شنبه) برای افرادی که دارای… تهران- ایرنا- رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه به دلیل فشارهایی که… تهران - ایرنا - دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور گفت:… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map