سئو سایت سیستم انتقال دان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو سایت سیستم انتقال دان شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مناسب برای سیستم های مدیریت محتوا HTML و PHP مانند وردپرس ، جوملا ، پرستاشاپ و … هاست بهینه شده برای سیستم های مدیریت محتوا برای سرعت و امنیت بیشتر سرویس های هاست دانلود ، بک آپ و سایر خدمات میزبانی وب نت آرام مناسب برای پروژه ASP.

NET ، برای سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس پیشنهاد نمی شود.

جستجو در بیشتر از 400 پسوند از نمایندگی رسمی و قانونی جوکر آلمان ، مالکیت 100% به نام کاربر انتقال دامنه های شما در صورت ثبت آن در هاستینگ دیگر بدون هدر رفتن هزینه های قبلی و تاریخ ثبت آن ارائه سرویس های جدید سرور مجازی با کرنل اختصاصی با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا ، درایو های SSD و SSD NVME ، رم های DDR4 ECC Registered با نسل جدید سی پی یو های قدرتمند Intel قرار گرفتن سرور ها در محبوب ترین دیتاسنتر های ایران و جهان ، مانند OVH فرانسه و Hetzner آلمان و پارس آنلاین تهران.

استفاده از سخت افزار مطمئن ، رعایت استاندارد های سخت افزاری ، مانند 80plus ، رم های با کیفیت ، و اینترنت پایدار ارائه بهترین سرور های اختصاصی از محبوبترین دیتاسنتر های ایران و اروپا مانند پارس آنلاین ، Hetzner آلمان و OVH فرانسه ، همچنین سرور های با قیمت مناسب Soyoustart و Kimsufi برای سایت های سازمانی و سایت های بزرگ و پربازدید نیاز به ظرفیت بالا برای پردازش درخواست های کاربران می باشد ، تیم فنی نت آرام با تجربه یک دهه آماده همکاری با نهادها و سازمان ها است.

خرید لایسنس انواع نرم افزار های تحت وب ، سی پنل ، دایرکت ادمین ، لایت اسپید ، پلسک ، Solusvm ، کلود لینوکس به صورت قانونی و 100% اورجینال لایسنس ها به صورت کاملا اورجینال از سایت های رسمی و یا پارتنر های رسمی آنها خریداری و فعال سازی می شود.

پشتیبانی انواع سیستم های مدیریت محتوا ، رفع مشکلات امنیتی ، بهبود سرعت وب سایت و رفع خطا های برنامه نویسی و سروری مدیریت سرور های لینوکسی و ویندوزی ، نصب و کانفیگ انواع کنترل پنل ها تحت وب مانند سی پنل ، دایرکت ادمین ، پلسک و تنظیمات امنیتی سرور هنگام تغییر پوسته یا تغییر افزونه وردپرس بزرگترین خطر از دست دادن تنظیمات سئو مانند ، عنوان ، توضیحات متا (description) ، کلمه های کلیدی (keywords) و غیره می باشد ، در این مقاله ما به شما نحوه انتقال تنظیمات سئو را توسط افزونه SEO Data Transporter آموزش می دهیم.

برخی فریم ورک های وردپرس و افزونه های سئو وردپرس به شما این اجازه را می دهند که بتوانید عنوان ، توضیحات متا ، متا تگ ها ، کلمات کلیدی و غیره برای پست خود در نظر بگیرید.

افزونه های Yoast SEO و All in One SEO به شما اجازه می دهند تا اطلاعات سئو سفارشی برای تمام صفحات و برگه های خود ایجاد نمایید.

اگر شما مدتی از یکی از افزونه ها برای سئو وب سایت خود استفاده کرده باشید و پس از مدتی قصد تغییر افزونه سئو خود را داشته باشید شما اطلاعات بسیار زیادی از تنظیمات سئو خود را از دست خواهید داد و این تاثیر بدی در سئو شما خواهد داشت ، به همین دلیل انتقال تنظیمات سئو بسیار ضروری است.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب افزونه SEO Data Transporter می باشد ، پس از فعال سازی این افزونه از قسمت ابزار ها روی گزینه SEO Data Transport کلیک کنید.

دو منو کشویی در صفحه حمل و نقل اطلاعات سئو وجود دارد ، در ابتدا شما باید افزونه قبلی خود را انتخاب کنید و در منو دوم افزونه ای را انتخاب کنید که قصد انتقال به آن را دارید.

فرض کنیم که شما قصد دارید که از افزونه Yoast SEO به All In One SEO مهاجرت نمایید ، در ابتدا شما باید WordPress seo را انتخاب کنید ، سپس در منو دوم All in One SEO Pack را انتخاب نمایید، سپس روی دکمه analyze کلیک نمایید تا مشاهده کنید که چه سوابق و عناصری بین دو پلت فرم سازگار است.

افزونه SEO Data Transporter تمام اطلاعات سئو شما را آنالیز می کند و سپس نتایج را به شما نمایش می دهد ، در پایان شما مقدار رکورد های سازگار که شامل عنوان سئو ، توضیحات و کلمات کلیدی متا سازگار است.

شما هم اکنون می توانید روی دکمه convert کلیک کنید تا تبدیل انجام شود ، انتقال اطلاعات سئو وردپرس شما با توجه به تنظیماتی که قبلا انتخاب کرده اید انجام می شود.

پس از انتقال موفق تنظیمات seo خود را خیال راحت می توانید افزونه قبلی را غیر فعال و پس از تست حذف نمایید.

افزونه و پوسته های پشتیبانی شده توسط افزونه SEO Data Transporter : SEO Data Transporter از بسیاری از افزونه های سئو محبوب و پوسته ها پشتیبانی می کند ، لیست زیر موارد پشتیبانی شده توسط این افزونه می باشد : پوسته های پشتیبانی شده : افزونه های پشتیبانی شده : اساسا اگر شما قصد انتقال از yoast seo به all in one seo pack یا اگر شما قصد انتقال از all in one seo pack به yoast seo را داشته باشید این افزونه برای شما کاربرد دارد.

راه حل های دیگر برای انتقال تنظیمات سئو : برخی از پلاگین های سئو خود امکان import و export کردن ( درون ریزی و برون ریزی ) دارند ، اگر شما در حال انتقال به افزونه یا پوسته جدید هستید ، بررسی کنید که آیا می توانید اطلاعات قدیم را به افزونه یا پوسته جدید وارد کنید یا خیر.

برای مثال افزونه yoast seo خود امکان import کردن دارد ، شما می توانید از پلاگین های مختلف سئو به yoast مهاجرت کنید ، برای اینکار کافیست پس از نصب این افزونه ، از منو سئو روی ابزار ها کلیک کنید : امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد ، لطفا در صورتی که مشکل یا نظری در این مورد دارید در قسمت دیدگاه های سایت آن را برای ما ارسال کنید.

منبع : wpbeginner   سلام آقای جانقربان امیدوارم روز به روز موفقتر باشید به ما هم سر بزنید.

با سلام و عرض ادب خواهش می کنم.

با تشکر از پیام شما.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

در صورت پاسخ به دیدگاه شما ، تمایل دارید ایمیل اطلاع رسانی برای شما ارسال شود ؟هیچ اطلاعیه برای من ارسال نکنیدارسال ایمیل ، در صورتی که به دیدگاه من پاسخ داده شد.

ارسال ایمیل ، در صورتی که هر دیدگاه جدیدی ارسال شد.

مرکز پشتیبانی تلفنی :09121442355 داخلی 1 فروش ، داخلی 2 پشتیبانی ، داخلی 3 طراحی و گرافیک ارسال و پیگیری سوالات پیش از خرید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map