سئو سایت شاهپسند ارغوانی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت شاهپسند ارغوانی در هر نقطه و هر مکانی در رتبه های بالای گوگل محصولات و خدمات خود را نمایش دهید. اول شدن در صفحه گوگل اتفاقی و ناگهانی نیست بلکه ثمره حداقل 6 ماه تلاش شبانه روزی یک تیم متخصص میباشد تا شما را در کسب و کارتان موفق کند. سئو سایت یک پدیده به شدت هیجان انگیز در متدولوژی های جدید بازاریابی اینترنتی است که از جایگاه بسیار بالا و پر اهمیتی برخوردار است. در سئو سایت باید یک وب سایت پرسرعت و حرفه ای داشته باشید تا بتوانید با رقبا خود رقابت قوی تری داشته باشید و با مجموعه مزایای رقابتی به افزایش فروش محصول و خدمات تان بپردازید. شرکت سیماگر با دارا بودن چند زیرمجموعه و شرکت های چابک و فعال در زمینه سئو میتواند شما را به جایگاه واقعی تان برساند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دوره آموزشی سئو ۲۰۱۹ با تدریس استاد تالیا زیارکلائی از امروز آغاز می شود و شما در این سلسله جلسات می توانید کلیه فیلم های آموزشی سئو که مربوط به سایت های وردپرس است را مشاهده کرده و سایت خودتان را در صفحه اول گوگل ظاهر کنید.

برخی از مباحث آموزشی این دوره رایگان است ولی دوره آموزشی سئو ۲۰۱۸ رایگان نیست.

لذا برخی نکات در دوره سئو سال پیش اعلام شده است که نیاز هست آن دوره را مشاهده نمایید و برخی از جدیدترین قوانین سئو امسال را در این دوره آموزش خواهیم داد و نکته هایی که نیاز هست تا در بروزرسانی علم خود از آن بکار گیرد را رعایت کنید.

تمامی قوانینی که در این دوره آموزش داده می شود جدید است و بر اساس آخرین الگوریتم های گوگل اعلام می شود.

لذا چنانچه تغییری در آموخته های قبلی مشاهده کردید تعجب نکنید چرا که گوگل قوانین جایگاه دادن خود را تغییر می دهد و بایستی ما هم بر اساس همان قوانین کارهای خودمان را اجرا کنیم.

در ابتدا باید یک چک لیست از ابزارهای مورد نیاز خود تهیه کنید تا با استفاده از آن طبق برنامه ای مشخص کارهای خودمان را پیش ببریم و بدانیم که کارهایی که برای سئو سال ۲۰۱۹ نیاز هست چه مواردی می باشد و ما کدامیک از آنها را ایجاد کرده ایم و کدام را رعایت نکرده ایم و در حال حاضر از اوضاع و وضعیت سایت های خود مطلع باشیم.

به صورت کلی سئو به ۲ بخش تقسیم میشود: در این دوره نکات بسیار مهمی درباره سئوی داخلی توضیح داده می شود، تلاش کنید که همه یا اکثر نکات گفته شده درباره سئوی داخلی را انجام دهید، چون تاثیر زیادی در سایت شما خواهد داشت ولی اگر نتوانستید همه نکات را انجام دهید، نگران نباشید.

در نظر داشته باشید که عملیات سئو به صورت یکباره نیست و شما باید مداوم روی سئوی سایت خود فعالیت کنید و نکات گفته شده در زیر را بصورت دوره ای انجام دهید.

پیش نیازها قبل از شروع کار: یک سایت مانند یک فروشگاه می ماند.

هیچوقت یک فروشگاه معتبر ابتدا مغازه خود را با محصولات تکمیل نمی کند و سپس در آینده برایش دکوراسیون بچیند.

همیشه ابتدا دکوراسیون چیده می شود و سپس شروع به چیدن محصولات خود می نماید.

لذا مورد دوم در گزینه بالا یک امر مهم می باشد.

مورد اول و سوم رابطه مستقیم با سئو خواهند داشت.

درخواست های مرتبط با سایت خودتان را می توانید از طریق تیم برندسازی استاد زیارکلائی اجرایی نمایید.

جهت راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با بخش پشتیبانی از طریق تلگرام و واتس اپ و حتی تماس تلفنی در ارتباط باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

A CUSTOM COMMENT LABEL نام ایمیل وب سایت عالیست جناب مهندس،بیست بیست بیست با سلام و سپاس از شما استاد بزرگوار جناب آقای مهندس زیارکلایی؛ اموزش ها فوق العاده اند.

با ارزوی سلامتی و موفقیت روز افزون حضرتعالی و به امید اینکه آراد جهانی شود آمین یا رب العالمین سلام جناب مهندس برای تعداد استفاده از کلید واژه کانونی در هر سایت محدودیتی وجود داره؟ از هر کلیدواژه کانونی چند بار میشه در سایت استفاده کرد؟ سلام.

محدودیتی ندارد.

ولی اگر طبق سئو ۲۰۱۹ پیش بروید درست عمل کرده اید.

در غیر این صورت به سایت آسیب وارد میکنید.

سلام عرض ادب خدمت آقای مهندس زیارکلائی عزیز تشکر از همه برنامه‌ها ی بی پایان خوبتون سپاسگذارم majid سلام خدمت استاد عزیز ببخشید آیا لازم هست دوره ۲۰۱۸راهم نگاه کنیم یا فقط دوره ۲۰۱۹ را نگاه کنیم ؟؟؟؟ با سلام و وقت بخیر جناب مهندس ویدیوهای مربوط به سئو 2018 موجود نیست ظاهرا فیلمهای سئو2018 برداشته شده چندین بار هم به پشتیبانی تیکت زدم ولی نتیجه ای نداشت لطفا اموزش ها رو دوباره برامون بذارید .

سپاس والا اگه از قبل میگفتین قراره این همه آموزش بدید گیج کننده ما یفکر بهتر داشتیم تعداد آموزشها زیاده و گیج کننده سلام جناب مهندس سئو ۲۰۱۸ عالی بود چون در فضای خود وردپرس بود اما الان پاکش کردن، آموزش های شما عالی هستن ولی خوبه که اولش در مورد نوشتن و چگونه نوشتن محتوا روی سایت و بخش ورد پرس گفته بشه، بعد هم آموزش های سئو۲۰۱۹ آموزش های ۲۰۱۸ دیگه گذاشته نمیشه؟

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map